tom1986 Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Ser det er mange kvinner som spør dette og jeg tenkte svare på det ganske enkelt med et par bilder. Dette er idealet. Ikke alle kvinner når idealet, men alle bør streve etter det: http://40.media.tumblr.com/b643c5e1b498d559a55d6b044de038e4/tumblr_ndnsraiz2X1s3mvf0o1_500.jpg https://jpmorgains.files.wordpress.com/2014/08/back-in-the-ho.jpg https://s-media-cacheak0.pinimg.com/originals/1a/0c/6e/1a0c6ec717d7c2b2c9d08bf0427f53c6.jpgBilder med kopirett gjort om til lenker. - Magnifique, mod. Endret 14. mars 2015 av Magnifique 2
Becka Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Takk for tips, men jeg tror ikke jeg gidder, eller har lyst å se slik ut uansett jeg. 5
Gjest Belle âme Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Var faktisk ei venninne med samme kropp som ho nederste. Gud så pen ho er!
julie90 Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Jeg er enig i at dette er veldig fine kropper 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Veldreide? Ja. Ideal? Det er subjektivt. Anonymous poster hash: 087f6...d86 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Javel.. Hva heter hu øverste? Er forresten ganske lik til disse i kroppen men får alltid høre at jeg er for tynn, så tror ikke alle er enige med deg gitt. Anonymous poster hash: 27d62...ae4
julie90 Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Javel.. Hva heter hu øverste? Er forresten ganske lik til disse i kroppen men får alltid høre at jeg er for tynn, så tror ikke alle er enige med deg gitt.Anonymous poster hash: 27d62...ae4 Jeg også Men jeg liker meg selv, og de som sier jeg er for tynn er gjerne damer med "former" 2
Gjest Blubberella Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Nei det gidder jeg ikke. Menn som utelukkende vil ha dette vil ikke ha meg på mitt mest normalvektige og slanke heller. Jeg klarer meg fint med min lubne sjokoladekropp og min kjæreste som like fullt tenner på både meg og kroppen min. Folk er forskjellige og takk for det. 6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 Jeg også Men jeg liker meg selv, og de som sier jeg er for tynn er gjerne damer med "former" Samme her, men skuffende nok hender det at det kommer fra menn også får høre både drømmekroppen eller alt for tynn, så ikke godt å si Anonymous poster hash: 27d62...ae4
julie90 Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 Samme her, men skuffende nok hender det at det kommer fra menn også får høre både drømmekroppen eller alt for tynn, så ikke godt å si Anonymous poster hash: 27d62...ae4 Jeg tror bare alle har sin egen oppfatning av "drømmekroppen". Det viktigste er vel at vi er fornøyde
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #11 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Ser det er mange kvinner som spør dette og jeg tenkte svare på det ganske enkelt med et par bilder. Dette er idealet. Ikke alle kvinner når idealet, men alle bør streve etter det: http://40.media.tumblr.com/b643c5e1b498d559a55d6b044de038e4/tumblr_ndnsraiz2X1s3mvf0o1_500.jpg https://jpmorgains.files.wordpress.com/2014/08/back-in-the-ho.jpg https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/1a/0c/6e/1a0c6ec717d7c2b2c9d08bf0427f53c6.jpgBilder med kopirett gjort om til lenker. - Magnifique, mod.Er du helt forbanna fittefjern eller? Hvorfor i helvete sier du at det der er ideal kroppen? Jeg skal ærlig innrømme at JA en slank og fin kropp på en jente er vel så bra det. Det ser bra ut. Akkurat som at jenter liker maskuline menn, men jeg kunne ALDRI i verden turt å hatt like røff sex med en aånn jente som du viser i tråden din som en som har litt kjøtt rundt beina. Ikke nok med at media prøver å hjernevaske jenter så skal du også? Jeg vet ikke hva som er meat sexy jeg,en jente som desperat teller kalorier osv eller en som oppfører seg litt mer som en mann? Kjæresten min er litt guttete i hodet, hun elsker biff, og har en kropp så fantastisk nydelig! Hun veier jo over gjennomsnittet men likevel er jeg og hun så fornøyde at når jeg/ vi ser en jente på "normal størrelse" kikker jeg ikke på henne en gang.. Jenter!! Du må være fornøyd med hvordan du ser ut! Ikke tro på denne tråden, vær dere selv, kos dere! Anonymous poster hash: 69b1c...28c Endret 14. mars 2015 av Magnifique 16
Maleficenta Skrevet 13. mars 2015 #12 Skrevet 13. mars 2015 Veldreide? Ja. Ideal? Det er subjektivt.Anonymous poster hash: 087f6...d86 Det er idealet ut fra hva massemedia mener er idealet. Og det er idealet generelt sett vasert på tiden vi lever i
Maleficenta Skrevet 13. mars 2015 #13 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Javel.. Hva heter hu øverste? Er forresten ganske lik til disse i kroppen men får alltid høre at jeg er for tynn, så tror ikke alle er enige med deg gitt. Anonymous poster hash: 27d62...ae4 Misunnelse kalles slike kommentarer. Ikke hør på de. Endret 13. mars 2015 av Maleficenta
Maleficenta Skrevet 13. mars 2015 #14 Skrevet 13. mars 2015 (endret) Er du helt forbanna fittefjern eller? Hvorfor i helvete sier du at det der er ideal kroppen? Jeg skal ærlig innrømme at JA en slank og fin kropp på en jente er vel så bra det. Det ser bra ut. Akkurat som at jenter liker maskuline menn, men jeg kunne ALDRI i verden turt å hatt like røff sex med en aånn jente som du viser i tråden din som en som har litt kjøtt rundt beina. Ikke nok med at media prøver å hjernevaske jenter så skal du også? Jeg vet ikke hva som er meat sexy jeg,en jente som desperat teller kalorier osv eller en som oppfører seg litt mer som en mann? Kjæresten min er litt guttete i hodet, hun elsker biff, og har en kropp så fantastisk nydelig! Hun veier jo over gjennomsnittet men likevel er jeg og hun så fornøyde at når jeg/ vi ser en jente på "normal størrelse" kikker jeg ikke på henne en gang.. Jenter!! Du må være fornøyd med hvordan du ser ut! Ikke tro på denne tråden, vær dere selv, kos dere! Anonymous poster hash: 69b1c...28c Hvorfor ikke? Å være tynn er ikke det samme som å være benskjør. Slanke jenter tåler røff sex de og. Og noen jenter spiser hva de vil og er naturlig tynne. Så om litt større jenter skal få like sin kropp så skal slanke jenter og få lov Endret 13. mars 2015 av Maleficenta 4
eksentrisk Skrevet 13. mars 2015 #15 Skrevet 13. mars 2015 Er du helt forbanna fittefjern eller? Hvorfor i helvete sier du at det der er ideal kroppen? Jeg skal ærlig innrømme at JA en slank og fin kropp på en jente er vel så bra det. Det ser bra ut. Akkurat som at jenter liker maskuline menn, men jeg kunne ALDRI i verden turt å hatt like røff sex med en aånn jente som du viser i tråden din som en som har litt kjøtt rundt beina. Ikke nok med at media prøver å hjernevaske jenter så skal du også? Jeg vet ikke hva som er meat sexy jeg,en jente som desperat teller kalorier osv eller en som oppfører seg litt mer som en mann? Kjæresten min er litt guttete i hodet, hun elsker biff, og har en kropp så fantastisk nydelig! Hun veier jo over gjennomsnittet men likevel er jeg og hun så fornøyde at når jeg/ vi ser en jente på "normal størrelse" kikker jeg ikke på henne en gang.. Jenter!! Du må være fornøyd med hvordan du ser ut! Ikke tro på denne tråden, vær dere selv, kos dere!Anonymous poster hash: 69b1c...28c "eller en som oppfører seg litt mer som en mann?" Jeg er i alle fall ikke interessert i at kjæresten min skal oppføre seg som en mann. Ellers takk.
FruRaeder Skrevet 13. mars 2015 #16 Skrevet 13. mars 2015 Hoot, og ja, det er definitivt drømmekroppen min. Hadde en lignende kropp før, større hoftebein og litt bredere skuldre dog. Var i grunn veldig fornøyd. Ble kalt beinrangel fra tid til annen, men viktigste var at jeg selv var tilfreds. 2
SRC Skrevet 13. mars 2015 #17 Skrevet 13. mars 2015 Helt objektivt det. Etter min personlige smak ble alle de der alt for smale. Fine kropper, ingen tvil om det, men mer hofter og lår er mye finere i min bok. En mellomting mellom tynn og lubben, med litt ekstra rumpe liksom
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #19 Skrevet 13. mars 2015 jævlig små brød på hu dama På med lesebrillene WubWub! Anonymous poster hash: 26bdd...31a 1
WubWub Skrevet 13. mars 2015 #20 Skrevet 13. mars 2015 På med lesebrillene WubWub! Anonymous poster hash: 26bdd...31a hadde de på meg, men det hjalp lite når brøda var så små
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå