AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Er selv en mørk mann ikke-etnisk norsk fra midtøsten ...men lurer på hva dere damer foretrekker og hva dere tenker om oss ? har selv hørt jeg er kjekk mange komplimenterer øynene mine men har også midtøstiske trekk som litt mer hårete enn norske menn..turn off ? Anonymous poster hash: 68dae...f27
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Det er personligheten som teller. Har du veldig mye hår vil jeg anbefale deg å trimme dem eller vokse deg. Mange hvite (og mørke) menn som gjør det for å se bedre ut for damen, og jenter må jo barbere bena, armene, evn musa, og evn nappe barten for å se bedre ut for mannen! Det er også viktig at du er respektfull mot damen og tar deg tid til å tilfredstille henne seksuelt - mange menn uavhengig av etnisitet kommer veldig fort men dette er også en treningssak menn bør legge ned tid i, på samme måte som kvinner legger ned tid i trening for kroppen, eller foreksempel knipeøvelser for en strammere vagina. Anonymous poster hash: ffae0...156
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå