AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #21 Skrevet 14. mars 2015 husk å stimulere klitoris under penetrering! Det er kjempeviktig!Anonymous poster hash: 32daa...5eb Mener du at jenta skal hjelpe til eller skal gutten styre både penetrering og klitorisstimulering? Anonymous poster hash: 44d9f...f51
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #22 Skrevet 14. mars 2015 En måte å finne ut hva hun liker, er å la henne sitte øverst. Da ser du hvilket tempo hun velger. Generelt kan du "speile" henne, dvs følge med på hvordan hun oppfører seg og gjøre det samme. Feks hvis hun stryker deg rolig og forsiktig på kroppen, gjør det samme tilbake. Er hun mer røff og tar feks hardt på rumpen din, gjør du det. Man kan lese mye ut av partnerens kroppspråk. Til slutt, de fleste kvinner syns pumpesex, altså bare kjapt inn og ut, er ganske kjedelig. Variasjon er stikkordet!Anonymous poster hash: 1468f...52a Hva om begge speiler hverandre hahahahha altså man like opptatt av at gutten skal nyte det man gjør Anonymous poster hash: 3d223...980
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #23 Skrevet 14. mars 2015 Mener du at jenta skal hjelpe til eller skal gutten styre både penetrering og klitorisstimulering? Anonymous poster hash: 44d9f...f51 Personlig gjør jeg det selv fordi menn flest ikke skjønner at de må gjøre det, men hvis mannen hadde gjort det hadde jeg vært strålende fornøyd. Det er også mange unge jenter som ikke tør å si at de trenger det/ ikke tør å gjøre det selv. Anonymous poster hash: 32daa...5eb
Freez Skrevet 16. mars 2015 #24 Skrevet 16. mars 2015 Jeg tenker at du kanskje bekymerer deg mer enn du trenger... hvis du som du sier har alt utstyre i orden, men skjønner selv at det er bevegelsen/rytmen du har som kanskje kan være problemet... da må du øve deg, og for å få til det må du prøve en gang til;) sex i ungdomstiden er morsomt, spennende og læringsrikt... jeg er helt enig i den som sa at sex med en dame er 80% mentalt og 20% kroppslig... jeg er jente selv som har vært med andre jenter... så det er ikke helt likt, men jeg skal si ut i fra egen erfaring og egen mening, at mannfolk må ta det med ro til å begyne med.. det blir som å varme opp til trening i fotball... min erfaring er at kvinner i alle aldre har sine soner på kroppen som du kan bruke til din fordel... starter du med å stå bak en dame å kysse nakke, hals og rygg... skaper du spenning og avslapping (mentalt deilig) da vil kåtheten stige... stryk på armer hold rundt... det viser at det er hun du vil ha.. da slipper hun lettere taket og slapper av... er en kvinne anspent går det ikke... ta det med ro.. la det gå sagt og ta deg tid;) så kan du heller øke senere... men et tips er: hvis du gjør noe som dama syns er godt, ikke gjør det hardere med mindre hun sier det (ikke bli for overivrig) fortsett i samme tempo:) fordi hvis du øker farten med dine fingre for eksempel så blir hun stresset og tror at du vil bli fort ferdig... hun vil stramme seg og ikke få det til fordi det ikke er godt;) du må lære deg hvordan hennes individuelle kropp fungerer, prate med henne og slapp av:) Lykke til...
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #25 Skrevet 16. mars 2015 Kjære tenåringsgutt! Nå skal du høre på hva en noe voksen kvinne har å si: Det finnes like mange forkjærligheter og teknikker i sengehalmen som det finnes dyr i Noas Ark. Det som ikke fungerte med ei dame, kan få den neste til å fly i taket av ekstase. Sex er så mangt, noen liker det hardt, noen liker det ømt, noen lidenskapelig, noen raskt osv. Og noen liker litt av hvert. Man kan gjøre alt, men man må ikke gjøre alt - hvis du skjønner hva jeg mener. Det beste rådet jeg kan gi deg er kommunikasjon. Snakk med kjæresten din. Kanskje har dere felles fantasier dere kan prøve ut? Og husk at Rom ble ikke bygget på en dag. Ingen av oss er født verdensmestere i senga. Som med mye annet i livet, er det en lærevei. Respekter dine egne grenser, men respekter også grensene til partneren din. Og husk å ha det morsomt. Det er helt greit å le og flire av seg selv i senga. Og humor kan ta brodden av mang en heller pinlig situasjon. Kos deg - og husk prevensjon! Åhhh hvorfor hadde vi ikke sånne læremestere under seksualundervisningen.Anonymous poster hash: ce1a9...b60
Gjest Zeitgeist Skrevet 17. mars 2015 #26 Skrevet 17. mars 2015 Åhhh hvorfor hadde vi ikke sånne læremestere under seksualundervisningen. Anonymous poster hash: ce1a9...b60 Tusen takk! Hvis det er noe trøst, så bestod seksualundervisninga mi på skolen av å se "The Blue Lagoon" og så kom ei heks av ei helsesøster og fortalte om mensen, at vi kom til å bli gravide hvis vi hadde sex, oralsex var ekkelt og uhygienisk, og kun løse jenter kjøpte kondomer. Pedagogisk verdi lik null og temmelig traumatiserende.
Artigkara Skrevet 21. mars 2015 Forfatter #27 Skrevet 21. mars 2015 (endret) Takk for mange bra svar. Dette var lærerikt. Skal definitivt kommunisere med sengepartnere i fremtiden og lære dem å kjenne slik at jeg mestrer det emosjonelle og forspillet. Tror ikke den psykiske delen blir noe problem. Jeg er veldig kjærlig av meg. Den fysiske delen derimot. Når det er røft eller jeg er veldig tent er det begrenset hvor lenge jeg klarer å holde på. Forsøker å vinne litt tid ved å bytte stilling eller ta på hennes ømme deler, men av og til er det slik at hun vil tilbake til penetreringen. Også kommer jeg med en gang. 20 % fysisk er kanskje en overdrivelse? Dagens generasjon er ikke redd for å ta opp samtaleemnet sex under en fest eller privat samtale. Har fått inntrykket av at jenter er veldig opptatte av høyt tempo, utholdenhet og bra utstyr! Og mitt problem er som sagt at jeg som oftest sliter med å kombinere høy utholdenhet med høyt tempo. Endret 21. mars 2015 av Artigkara
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #28 Skrevet 21. mars 2015 Kvinner får lite ut av kun "ut og inn" bevegelser, og enda mer pinlig er det når gutten gir full gass som en kanin fordi han tror det gjør saken bedre. Trikset er å bruke hoftene, rotere inni der, kjærtegne brystvortene samtidig, og det beste er hvis du får det ene benet hennes over skulderen slik at tilgangen til klitoris blir lettere og legger en enda hånda/tommelen på venusberget og klitoris og stimulerer den i forskjellig tempo samtidig som du knuller hun! Anonymous poster hash: e8b39...07e dette stemmer ikke alltid, for jeg liker godt inn og ut i høyt tempo. Anonymous poster hash: e7632...9fc
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #29 Skrevet 21. mars 2015 Takk for mange bra svar. Dette var lærerikt. Skal definitivt kommunisere med sengepartnere i fremtiden og lære dem å kjenne slik at jeg mestrer det emosjonelle og forspillet. Tror ikke den psykiske delen blir noe problem. Jeg er veldig kjærlig av meg. Den fysiske delen derimot. Når det er røft eller jeg er veldig tent er det begrenset hvor lenge jeg klarer å holde på. Forsøker å vinne litt tid ved å bytte stilling eller ta på hennes ømme deler, men av og til er det slik at hun vil tilbake til penetreringen. Også kommer jeg med en gang. 20 % fysisk er kanskje en overdrivelse? Dagens generasjon er ikke redd for å ta opp samtaleemnet sex under en fest eller privat samtale. Har fått inntrykket av at jenter er veldig opptatte av høyt tempo, utholdenhet og bra utstyr! Og mitt problem er som sagt at jeg som oftest sliter med å kombinere høy utholdenhet med høyt tempo. husk at det ikke er normalt å holde så veldig lenge under sex. resultat av en undersøkelse, uten forspill: Resultatene viser hva deltakerne oppfattet som tilstrekkelig og ikke tilstrekkelig: Tilfredsstillende: 3-7 minutter Ønskelig: 7-13 minutter For kort: 1-2 minutter For lenge: 10-30 minutter det handler som oftest om kvalitet og gnist, ikke hvor mange minutter. Anonymous poster hash: e7632...9fc
Gjest Zeitgeist Skrevet 21. mars 2015 #30 Skrevet 21. mars 2015 Takk for mange bra svar. Dette var lærerikt. Skal definitivt kommunisere med sengepartnere i fremtiden og lære dem å kjenne slik at jeg mestrer det emosjonelle og forspillet. Tror ikke den psykiske delen blir noe problem. Jeg er veldig kjærlig av meg. Den fysiske delen derimot. Når det er røft eller jeg er veldig tent er det begrenset hvor lenge jeg klarer å holde på. Forsøker å vinne litt tid ved å bytte stilling eller ta på hennes ømme deler, men av og til er det slik at hun vil tilbake til penetreringen. Også kommer jeg med en gang. 20 % fysisk er kanskje en overdrivelse? Dagens generasjon er ikke redd for å ta opp samtaleemnet sex under en fest eller privat samtale. Har fått inntrykket av at jenter er veldig opptatte av høyt tempo, utholdenhet og bra utstyr! Og mitt problem er som sagt at jeg som oftest sliter med å kombinere høy utholdenhet med høyt tempo. Øvelse gjør mester! Og selvsagt kan det være vanskelig å holde igjen når du er veldig tent. Det er helt normalt. Og det viser jo faktisk jenta at hun tenner deg noe voldsomt - så sånn sett er det en kompliment til henne Forøvrig, av og til kan det være til hjelp å bruke kondom - endel menn sier at den enøyde piraten der nede blir litt mindre følsom da. Og kudos til deg for at du er såpass tøff og spør om råd om dette! Det krever sin mann
Gjest Mythic Skrevet 21. mars 2015 #31 Skrevet 21. mars 2015 Du/dere er unge og uerfarne enda, det er litt prøve og feile og klundrete de første gangene. Det kommer seg med litt øvelse Jeg tror heller ikke at man nødvendigvis blir så "flink" hvis man har nye partnere hele tiden. Det blir bedre med en mann kjenner, er trygg på og vet hva liker. Praktiserer du oralsex på jentene, da? For mange kan det være enklere å komme når de blir slikket, samtidig som du bruker en finger inne i henne. Eventuelt slikke som oppvarming, og så ha sex. Eller slikke henne til orgasme etter at du har kommet, hvis du ikke holder så lenge enda. Ellers så kan kun misjonær og ut og inn bli litt ensformig for noen, prøv å variere litt med stillinger. La henne sitte oppå deg mens du kjæler med puppene hennes, mange synes det er deilig, og kommer lettere av det. Hvis du tar henne bakfra, kan enten du eller hun selv stimulere klitoris samtidig. Da er det lettere å komme. Så, det var dagens leksjon fra en gammal dame
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2015 #32 Skrevet 21. mars 2015 Mener du at jenta skal hjelpe til eller skal gutten styre både penetrering og klitorisstimulering?Anonymous poster hash: 44d9f...f51 Jeg liker best å gjøre det selv men kan være fint av og til når mannen gjør det også Anonymous poster hash: dbaac...f91
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå