AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Hvorfor er dere her? Kan ikke kvinner få ha noe for seg selv uten at menn skal ødelegge? Ingen bryr seg om de sexiste meningene deres, finn på noe annet å gjøre enn å trakkassere kvinner på nettet.Anonymous poster hash: 735e0...e14 5
WubWub Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Enig, som svoren mannlig feminist så syntes jeg det er leit at det skal være mange sinte bitre menn her inne som ikke har annet formål enn å dra selvstendige sterke kvinner ned i søla. 5
Gjest Hummels Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Vil du ha ett nettsted uten menn, så lag et eget. Ett som er forbudt for menn. Det er det ikke her skjønner du. Synes bare det er kos og diskutere med kvinner jeg. De er enkle å diskutere med, har jeg en tung dag og vil være anonym så er det lettere å få trøst av kvinner enn av menn. Når jeg ikke vil være anonym snakker jeg med venner og venninner om det. Face2face. Du er vel ikke en mannlig troll ts? Endret 12. mars 2015 av Hummels 3
Gjest Timber Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Fordi kvinner er mer interessante å diskutere med enn menn, både på nett og i RL.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 ROOOOOSENBORG SJALALALA Anonymous poster hash: 4239c...2dc 2
Nevian Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Som jeg har svart før på dette spørsmålet - vi er fluer på veggen i et forsøk på å skjønne oss på dere....og som fluer flest skaper vi også litt irritasjon. 6
Gothminister Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Hvorfor er dere her? Kan ikke kvinner få ha noe for seg selv uten at menn skal ødelegge? Ingen bryr seg om de sexiste meningene deres, finn på noe annet å gjøre enn å trakkassere kvinner på nettet.Anonymous poster hash: 735e0...e14 Det er litt mer og diskutere her en sex. Mye politikk og aktuelle saker. Så hvorfor vil du diskriminere menn ved og ikke slippe dem til? Synes du det er greit at kvinner ikke slipper til der det er mest menn?
Gjest Cartman Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Hvorfor er dere her? Kan ikke kvinner få ha noe for seg selv uten at menn skal ødelegge? Ingen bryr seg om de sexiste meningene deres, finn på noe annet å gjøre enn å trakkassere kvinner på nettet.Anonymous poster hash: 735e0...e14 Dere har kokeplaten, gulvvasken, oppvasken og klesvasken? Det er nok av kvinner som trakasserer menn, så dette er et typisk kjerring innlegg. I følge KG så skal menn være høye, ha fullført militærtjenesten, ha kjempe kukk, millionlønn, spennende jobb og god utdannelse. Hvis ikke er de ikke menn, men gutter. For å svare på det opprinnelige spørsmålet ditt. Jeg er her, fordi jeg kan være her. Jeg hadde ikke vært her, hvis jeg ikke hadde kunnet være her.
Gjest Cartman Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 Det er litt mer og diskutere her en sex. Mye politikk og aktuelle saker. Så hvorfor vil du diskriminere menn ved og ikke slippe dem til? Synes du det er greit at kvinner ikke slipper til der det er mest menn? Det er kvinnediskriminerende. Pell deg tilbake til steinaldern.
Gothminister Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 Det er nok av kvinner som trakasserer menn, så dette er et typisk kjerring innlegg. I følge KG så skal menn være høye, ha fullført militærtjenesten, ha kjempe kukk, millionlønn, spennende jobb og god utdannelse. Hvis ikke er de ikke menn, men gutter. Det vil si at jeg er drømmemannen til kvinnene her inne det da. 1
Gothminister Skrevet 12. mars 2015 #11 Skrevet 12. mars 2015 Det er kvinnediskriminerende. Pell deg tilbake til steinaldern. Ja unnskyld, det er jo bare kvinner som skal kunne diskriminere menn, vi fortjener det vet du. 1
sjonkelrolf Skrevet 12. mars 2015 #12 Skrevet 12. mars 2015 Hvorfor er dere her? Kan ikke kvinner få ha noe for seg selv uten at menn skal ødelegge? Ingen bryr seg om de sexiste meningene deres, finn på noe annet å gjøre enn å trakkassere kvinner på nettet.Anonymous poster hash: 735e0...e14 Du gjør åpenbart det, siden du faktisk oppretter denne tråden. Pell deg tilbake til kjøkkenet . Nei, vent nå litt, det er jo mannens domene, en kvinne har ingenting på kjøkkenet å gjøre. Haha. Fra spøk til revolver. For min del finnes det et veldig bra singelforum der man kan få kvinners perspektiv på ting i langt større grad enn f.eks. forumet på hw.no, der det er flest gutter/menn.
Gjest gjestvest Skrevet 12. mars 2015 #13 Skrevet 12. mars 2015 Jeg hadde ikke orket å være her om forumet kun hadde tillat kvinner. Det hadde blitt for mye. Heller ikke om det kun hadde tillat hyggelige menn: Jeg synes det er godt med litt motstand. Det er tross alt når det blir meningsutvekslinger, diskusjoner at man lærer hverandre å kjenne. Jeg synes forøvrig din tråd er diskriminerende.
Gjest Cartman Skrevet 12. mars 2015 #14 Skrevet 12. mars 2015 Det vil si at jeg er drømmemannen til kvinnene her inne det da. Ikke bare drømmemannen, men den eneste som har lov til å kalle seg mann. Resten er gutter.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #15 Skrevet 12. mars 2015 Ja unnskyld, det er jo bare kvinner som skal kunne diskriminere menn, vi fortjener det vet du. Ja, dere gjør faktisk det. Jeg er så lei av at menn skal sutre og leke offer hver jævla gang noen snakker ut om sexismen kvinner opplever. Og kvinner er ikke de som har skyhøye krav hos sine potensielle partnere. Hvor ofte hører du et kvinnfolk si at "jeg dater ikke lubne menn"? Menn er de som objektifiserer kvinner og forventer at alle av oss skal ha perfekt kropp. Ikke nok med det, men vi blir også hjernevasket av media til å tro at feit = stygg, at vi må ha store pupper, small midje, stor rumpe, slanke bein, vakker fjes med masse sminke, fine klær, osv. Det er faen meg ikke rart at det er så mange kvinner med dårlig selvtillitt og spiseforstyrrelser. Anonymous poster hash: 735e0...e14 3
Gjest Cartman Skrevet 12. mars 2015 #16 Skrevet 12. mars 2015 Du gjør åpenbart det, siden du faktisk oppretter denne tråden. Pell deg tilbake til kjøkkenet . Nei, vent nå litt, det er jo mannens domene, en kvinne har ingenting på kjøkkenet å gjøre. Haha. Fra spøk til revolver. For min del finnes det et veldig bra singelforum der man kan få kvinners perspektiv på ting i langt større grad enn f.eks. forumet på hw.no, der det er flest gutter/menn. Fjordland har tatt jobben.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #17 Skrevet 12. mars 2015 Jeg hadde ikke orket å være her om forumet kun hadde tillat kvinner. Det hadde blitt for mye. Heller ikke om det kun hadde tillat hyggelige menn: Jeg synes det er godt med litt motstand. Det er tross alt når det blir meningsutvekslinger, diskusjoner at man lærer hverandre å kjenne. Jeg synes forøvrig din tråd er diskriminerende. Diskriminerende? Mot hvem? Menn? For at noen for en gangs skyld ikke mater egoet deres men istedenfor spytter ut samnheten?Anonymous poster hash: 735e0...e14 2
Gothminister Skrevet 12. mars 2015 #18 Skrevet 12. mars 2015 Ikke bare drømmemannen, men den eneste som har lov til å kalle seg mann. Resten er gutter. Det er selvsagt helt riktig
Gjest Frank Slade Skrevet 12. mars 2015 #19 Skrevet 12. mars 2015 Tilnærmet all tiden jeg bruker her inne er bortkastet, så jeg forsvinner nok ganske snart for godt.
maskineple Skrevet 12. mars 2015 #20 Skrevet 12. mars 2015 (endret) . Endret 16. juni 2015 av kjærligbåttur 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå