AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Har hatt 13 sexpartnere, og med 11 første var det slik at jeg aldri fikk orgasme, inkludert e. Med den 12. sa jeg jo at akkurat det var det ikke noe å tenke på. "Jaja, vi får nå se" eller noe i den duren. Og det fikk vi jo virkelig.. Han gikk ned på meg og hadde en teknikk hvor han med sine relativt store fingre fingerpulte meg et par fingre med ene hånda og stimulerte klitoris med den andre. Ikke noe nytt for så vidt, men de fleste blir lei og gir opp eller maser "kommer du ikke snart", men han her har en utrolig styrke og utholdenhet og bare holder det gående i stabilt hurtig tempo til jeg kommer, noe som gjerne kan ta en halvtime. Og de siste gangene bare fortsatte han til jeg fikk en orgasme til! Jeg kommer kun vaginalt, for øvrig, men gjennom samleie går det ikke, selv om det er godt, det også. Nå har jeg ikke noen følelser for denne mannen med tanke på at det kan bli noe "mer", og det virker å være gjensidig fra hans side, så blir bare noen treff i ny og ne, men det er jo utrolig deilig og jeg har selvsagt vært bekymret for hvordan ting vil bli med andre. For nå har jeg møtt en annen fyr, og vi har hatt sex et par ganger, og han er litt opptatt av at jeg skal komme også, noe som ikke har vært i nærheten. Så da er spørsmålet om jeg bare skal si at jeg aldri kommer med noen andre, eller at det var noen som fikk det til (bør nok ikke sies på den måten), eller at det har hendt et par ganger og forklare hvordan.. Er redd for at han skal føle seg dårlig om han ikke klarer det, om han vet det har vært andre som fått det til! Men om jeg sier at det aldri skjer med meg vil han kanskje ikke prøve heller. Skal jeg bare godta at den forrige var et engangstilfelle for hele livet, eller prøve å forklare ny(e) date® hva som skal til, selv om det kan spolere hele greia om det ikke går? Anonymous poster hash: bac39...772
mijaa Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Synes absolutt du burde forklare nye partnere hva som skal til! Så lenge du kan få orgasme er det jo ingen grunn til at du ikke skal få det. At det tar lang tid er en elendig unnskyldning, synes jeg. Hvis situasjonen var andre veien, at det var mannen som slet med å komme, hadde du ikke likt at han fortalte deg hvordan det skulle gjøres?
Cowboy Lotte Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Har det på samme måte... Bruker veldig lang tid, så trenger en utholden mann, men han må også ha ganske stor kukk. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Synes absolutt du burde forklare nye partnere hva som skal til! Så lenge du kan få orgasme er det jo ingen grunn til at du ikke skal få det. At det tar lang tid er en elendig unnskyldning, synes jeg. Hvis situasjonen var andre veien, at det var mannen som slet med å komme, hadde du ikke likt at han fortalte deg hvordan det skulle gjøres? Ja.. Det er ikke bare at det tar lang tid, men det er nok veldig slitsomt for mannen. Han som er så flink på dette er veldig godt trent, og har også veldig store hender. Er de som har prøvd dette på meg før, men alle har måttet gitt opp fordi de rett og slett ikke klarte mer. Så det jeg er redd for er at om jeg forklarer hva som skal til, og det ikke går, så kan det bli dårlig stemning, og jeg vil få dårlig samvittighet. Kanskje det er best å si hva jeg liker at de skal gjøre, men at jeg aldri har nådd klimaks med noen? Anonymous poster hash: bac39...772
mijaa Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Ja.. Det er ikke bare at det tar lang tid, men det er nok veldig slitsomt for mannen. Han som er så flink på dette er veldig godt trent, og har også veldig store hender. Er de som har prøvd dette på meg før, men alle har måttet gitt opp fordi de rett og slett ikke klarte mer. Så det jeg er redd for er at om jeg forklarer hva som skal til, og det ikke går, så kan det bli dårlig stemning, og jeg vil få dårlig samvittighet. Kanskje det er best å si hva jeg liker at de skal gjøre, men at jeg aldri har nådd klimaks med noen?Anonymous poster hash: bac39...772 Jeg synes jo hele tanken om at du skal få dårlig samvittighet fordi en partner ikke får deg til å komme er ganske hinsides, men samtidig skjønner jeg jo hvor du kommer fra. Jeg synes du burde ta en ordentlig prat om det, sånn at det blir litt "casual" stemning fra begge sider. Da slipper partneren å ha dårlig samvittighet om du ikke kommer, fordi han vet at det er vanskelig å få til, og du slipper å ha dårlig samvittighet fordi han er klar over det, og hvis det skjer er det bare en voldsom positiv opplevelse fra begge sider Bruker relativt lang tid på å komme selv av og til, og merker jo at kjæresten blir sliten, men om han "gir opp" og lar meg fullføre blir det jo ikke dårlig stemning av det, fordi vi begge vet at det er jeg som kjenner kroppen min best og vet godt hvordan jeg vil ha det! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå