Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 19. oktober 2015 #201 Skrevet 19. oktober 2015 Trodde det var helt vanlig at man bodde trangt i starten av forholdet De færreste går ut og kjøper/leier seg stor leilighet/hus i starten av forholdet Det har iallefall aldri jeg vært med på Og overlever man sammen i en liten leilighet i starten av forholdet, så tror jeg man forholdet blir sterkere av det forsi man blir tvunget til å kommunisere, gi hverandre rom og planlegge på en annen måte 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #202 Skrevet 19. oktober 2015 Hello Kitte, kanskje i Oslo og andre store byer med hinsides leiepriser. Jeg har ikke bodd i mindre leil. enn 55kvm. En gang delte jeg med 3 andre, en gang bodde jeg alene. Med kjæreste har leiligheten vært 65kvm og 80kvm. Men sånn som det er for dem i programmet, tror jeg uansett de ville vært mye sammen og nær hverandre. Anonymous poster hash: 88e50...78b
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 19. oktober 2015 #203 Skrevet 19. oktober 2015 Vet ikke hvordan ting er i Oslo eller andre storbyer. Aldri bodd i en storby Likevel har jeg aldri hatt råd til å bo i en stor leilighet
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #204 Skrevet 19. oktober 2015 Joda. Han er kanskje litt passiv han og, men det er jo naturlig å komme med forslag osv. til den som er ny et sted. Anonymous poster hash: 88e50...78b Hun kunne spurt en av kompisene sine om å bli med ham litt rundt, f eks. Det er greit å rusle rundt i en ukjent by alene en dag eller to, men så kan det bli litt ensomt hvis man ikke vet riktig hva man skal finne på. Oslo er ikke SÅ spennende. Anonymous poster hash: c12cf...155 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #205 Skrevet 19. oktober 2015 Hvorfor skal single mennesker i 20-årene som bor alene ha nok plass til at det skal bo to personer der? At de bor sammen slik er jo kun for en kort periode. Det er jo ikke særlig økonomisk lurt å investere i noe større når man ikke vet om man holder sammen etter programslutt. Å bo et annet sted hadde nok blitt litt upersonlig, som at man er på ferie. Anonymous poster hash: a1dd0...bea Nei, jeg vet jo det da, men jeg tror det kan ødelegge veldig mye for parene da! I fjor var det jo et par som bodde i en leilighet som ingen av dem eide, kanskje det hadde vært en bedre løsning. Så skulle de innrede hele leiligheten sammen eller noe slikt, jeg vet ikke jeg Jeg vet bare at jeg aldri hadde taklet det. Men jeg hadde aldri kjøpt en liten 50 kvadrat som singel uansett, hadde følt meg stengt inne, trenger litt plass. Anonymous poster hash: 0465b...d56
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #206 Skrevet 19. oktober 2015 Trodde det var helt vanlig at man bodde trangt i starten av forholdet De færreste går ut og kjøper/leier seg stor leilighet/hus i starten av forholdet Det har iallefall aldri jeg vært med på Og overlever man sammen i en liten leilighet i starten av forholdet, så tror jeg man forholdet blir sterkere av det forsi man blir tvunget til å kommunisere, gi hverandre rom og planlegge på en annen måte Det er jo ikke akuratt vanlig og flytte inn med kjæresten sin etter 10dager Anonymous poster hash: 60ab8...40a
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 19. oktober 2015 #207 Skrevet 19. oktober 2015 Det er jo ikke akuratt vanlig og flytte inn med kjæresten sin etter 10dagerAnonymous poster hash: 60ab8...40a Jeg kan bare prate utifra mitt ståsted Min mann flyttet inn til meg første dagen vi møttes. Bodde da i en leilighet på 30 kvm 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2015 #208 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg kan bare prate utifra mitt ståsted Min mann flyttet inn til meg første dagen vi møttes . Bodde da i en leilighet på 30 kvm Oi, spesielt Anonymous poster hash: 61d67...3d5 6
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #209 Skrevet 20. oktober 2015 Oi, spesielt Anonymous poster hash: 61d67...3d5 Du har ikke tenkt på muligheten at de muligens møttes i forbindelse med å bo i kollektiv? Det er vel ikke så uvanlig å havne i kollektiv med noen man ikke kjenner fra før av. Det har jeg gjort mange ganger før. Flere av mine venner har også truffet partneren sin på denne måten. Jeg synes ikke det er særlig spesielt. Anonymous poster hash: a1dd0...bea
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 20. oktober 2015 #210 Skrevet 20. oktober 2015 Du har ikke tenkt på muligheten at de muligens møttes i forbindelse med å bo i kollektiv? Det er vel ikke så uvanlig å havne i kollektiv med noen man ikke kjenner fra før av. Det har jeg gjort mange ganger før. Flere av mine venner har også truffet partneren sin på denne måten. Jeg synes ikke det er særlig spesielt. Anonymous poster hash: a1dd0...bea Vi møttes gjennom et mmorpg 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #211 Skrevet 20. oktober 2015 Vi møttes gjennom et mmorpg Hva er mmorpg? Anonymous poster hash: 8eaea...ad9 4
Gjest Gjest_Hello Kitte Skrevet 20. oktober 2015 #212 Skrevet 20. oktober 2015 Hva er mmorpg? Anonymous poster hash: 8eaea...ad9 Online rollespill som World of Warcraft, Everquest o.l
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #213 Skrevet 20. oktober 2015 Du har ikke tenkt på muligheten at de muligens møttes i forbindelse med å bo i kollektiv? Det er vel ikke så uvanlig å havne i kollektiv med noen man ikke kjenner fra før av. Det har jeg gjort mange ganger før. Flere av mine venner har også truffet partneren sin på denne måten. Jeg synes ikke det er særlig spesielt. Anonymous poster hash: a1dd0...bea Kollektiv på 30 Kvm? Anonymous poster hash: 85c97...7ef 5
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #214 Skrevet 20. oktober 2015 Kollektiv på 30 Kvm? Anonymous poster hash: 85c97...7ef Ja? De finnes. Anonymous poster hash: a1dd0...bea 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #215 Skrevet 20. oktober 2015 Ja? De finnes. Anonymous poster hash: a1dd0...bea Det tviler jeg på. Du vet hvor lite det er sant? Ikke plass til flere soverom akkurat. Må bli madrasser på rad og rekke på gulvet da. Anonymous poster hash: 85c97...7ef 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #216 Skrevet 20. oktober 2015 Det tviler jeg på. Du vet hvor lite det er sant? Ikke plass til flere soverom akkurat. Må bli madrasser på rad og rekke på gulvet da.Anonymous poster hash: 85c97...7ef Nei. Det finnes soverom på rundt 5-6-7 kvadrat. Det er ikke så uvanlig for rom som leies ut. Anonymous poster hash: a1dd0...bea 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2015 #217 Skrevet 20. oktober 2015 Nei. Det finnes soverom på rundt 5-6-7 kvadrat. Det er ikke så uvanlig for rom som leies ut. Anonymous poster hash: a1dd0...bea Hvorfor gidder du å fortsette å kverulere på dette? Brukeren det gjaldt har jo uansett nå forklart at de møttes i et dataspill, og ikke i et kollektiv Anonymous poster hash: 61d67...3d5 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 20. oktober 2015 #218 Skrevet 20. oktober 2015 Pale Light Fades - David Bjoerk Edit: Viss du meinte den same som er nevnt over. GUD! Tusen takk!! Har leita meg ihjel etter den der!
Vill Skrevet 20. oktober 2015 #219 Skrevet 20. oktober 2015 GUD! Tusen takk!! Har leita meg ihjel etter den der! Bare hyggelig :D
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2015 #220 Skrevet 21. oktober 2015 Paul er så utrolig skjønn og god Føler at Hannah blir litt for spesiell på noen punkt, men er alikevell spent på hvordan det skal gå med dem Anonymous poster hash: a44de...952 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå