Gå til innhold

Matforgiftet etter 8 timer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg bare lurer på om det går an å kaste opp fra matforgiftning 8 timer etter man spiste maten? og er matforgifning slik at man kaster opp hele natten og nå rman våkner igjen slik at man ikke klarer å sende en melding for å gi beskjed om hva som skjer?

kjæresten min mener nemlig at det skjedde i natt, men jeg synes det virker litt merkelig? har ikke blitt matforgiftet selv så er ikke sikker på hvordan det er..

Anonymous poster hash: 7ae36...9a1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg bare lurer på om det går an å kaste opp fra matforgiftning 8 timer etter man spiste maten? og er matforgifning slik at man kaster opp hele natten og nå rman våkner igjen slik at man ikke klarer å sende en melding for å gi beskjed om hva som skjer?

kjæresten min mener nemlig at det skjedde i natt, men jeg synes det virker litt merkelig? har ikke blitt matforgiftet selv så er ikke sikker på hvordan det er..

Forresten.. når han har blitt matforgiftet før så gikk det 1-2 timer før han kastet opp ca 10 ganger på rad og thats it

Skrevet

Kanskje omgangsjuken?

Skrevet (endret)

Ops

Endret av Lino
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper omgangsyken..

Er det noen spesiell grunn til at du tror han lyver?

Anonymous poster hash: 9dee8...673
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje omgangsjuken?

han har sluttet å kaste opp ca tolv og dro rett på shopping så kan ikke ha vært omgangssyken i hvertfall..

ts

Skrevet

Tror det varierer veldig etter hvilke bakterier man har fått i seg, mengde og annet som var i magen, som kunne nøytralisere litt.

Har kun hatt matforgifting en gang, og det varte i 6-7 timer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper omgangsyken..

Er det noen spesiell grunn til at du tror han lyver?

Anonymous poster hash: 9dee8...673

Ja, han sa først en historie også endret på den etterpå

AnonymBruker
Skrevet

Tror det varierer veldig etter hvilke bakterier man har fått i seg, mengde og annet som var i magen, som kunne nøytralisere litt.

Har kun hatt matforgifting en gang, og det varte i 6-7 timer.

Ok, da vet jeg at det går an å ha det så lenge! ja, sikkert forskjell fra bakterie til bakterie..

ts

AnonymBruker
Skrevet

En matforgiftning slår inn etter 1-4 timer. Kan variere i lengde, men minst 6 timer, noen ganger opptil 24 timer. Da er man som regel sengeliggende, eller sitter på do og det kommer i begge ender.

Man er ikke i stand til å gå på shopping, for å si det slik

Anonymous poster hash: 66143...217
AnonymBruker
Skrevet

En matforgiftning slår inn etter 1-4 timer. Kan variere i lengde, men minst 6 timer, noen ganger opptil 24 timer. Da er man som regel sengeliggende, eller sitter på do og det kommer i begge ender.

Man er ikke i stand til å gå på shopping, for å si det slik

Anonymous poster hash: 66143...217

Men er man i stand til å gå på shopping når man kastet opp/sov om hverandre i 6-8 timer?

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...