AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Hei! Jeg bare lurer på om det går an å kaste opp fra matforgiftning 8 timer etter man spiste maten? og er matforgifning slik at man kaster opp hele natten og nå rman våkner igjen slik at man ikke klarer å sende en melding for å gi beskjed om hva som skjer? kjæresten min mener nemlig at det skjedde i natt, men jeg synes det virker litt merkelig? har ikke blitt matforgiftet selv så er ikke sikker på hvordan det er.. Anonymous poster hash: 7ae36...9a1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Hei! Jeg bare lurer på om det går an å kaste opp fra matforgiftning 8 timer etter man spiste maten? og er matforgifning slik at man kaster opp hele natten og nå rman våkner igjen slik at man ikke klarer å sende en melding for å gi beskjed om hva som skjer? kjæresten min mener nemlig at det skjedde i natt, men jeg synes det virker litt merkelig? har ikke blitt matforgiftet selv så er ikke sikker på hvordan det er.. Anonymous poster hash: 7ae36...9a1 Forresten.. når han har blitt matforgiftet før så gikk det 1-2 timer før han kastet opp ca 10 ganger på rad og thats it Anonymous poster hash: 7ae36...9a1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Jeg tipper omgangsyken.. Er det noen spesiell grunn til at du tror han lyver? Anonymous poster hash: 9dee8...673
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Kanskje omgangsjuken? han har sluttet å kaste opp ca tolv og dro rett på shopping så kan ikke ha vært omgangssyken i hvertfall.. ts Anonymous poster hash: 7ae36...9a1
Leini Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Tror det varierer veldig etter hvilke bakterier man har fått i seg, mengde og annet som var i magen, som kunne nøytralisere litt. Har kun hatt matforgifting en gang, og det varte i 6-7 timer.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Jeg tipper omgangsyken.. Er det noen spesiell grunn til at du tror han lyver? Anonymous poster hash: 9dee8...673 Ja, han sa først en historie også endret på den etterpå Anonymous poster hash: 7ae36...9a1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 Tror det varierer veldig etter hvilke bakterier man har fått i seg, mengde og annet som var i magen, som kunne nøytralisere litt. Har kun hatt matforgifting en gang, og det varte i 6-7 timer. Ok, da vet jeg at det går an å ha det så lenge! ja, sikkert forskjell fra bakterie til bakterie.. ts Anonymous poster hash: 7ae36...9a1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 En matforgiftning slår inn etter 1-4 timer. Kan variere i lengde, men minst 6 timer, noen ganger opptil 24 timer. Da er man som regel sengeliggende, eller sitter på do og det kommer i begge ender. Man er ikke i stand til å gå på shopping, for å si det slik Anonymous poster hash: 66143...217
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #11 Skrevet 12. mars 2015 En matforgiftning slår inn etter 1-4 timer. Kan variere i lengde, men minst 6 timer, noen ganger opptil 24 timer. Da er man som regel sengeliggende, eller sitter på do og det kommer i begge ender. Man er ikke i stand til å gå på shopping, for å si det slik Anonymous poster hash: 66143...217 Men er man i stand til å gå på shopping når man kastet opp/sov om hverandre i 6-8 timer? ts Anonymous poster hash: 7ae36...9a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå