lulz1337 Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 Hei! Er det noen kvinner som bruker Diane her inne? Erfaringer, bivirkninger, sexlyst osv? Takk for svar :-)
Rosewood Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Jeg går på Diane, pga hudproblemer. Eneste jeg har merket er noe dempet sexlyst, og jeg er litt mer irritabel. Men det er ikke noe voldsomt hos meg så jeg klarer meg
lulz1337 Skrevet 12. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2015 Jeg går på Diane, pga hudproblemer. Eneste jeg har merket er noe dempet sexlyst, og jeg er litt mer irritabel. Men det er ikke noe voldsomt hos meg så jeg klarer meg Ja ok. Jeg går på yasminelle 28 nå og gjort det i 6 år med null sexlyst i det hele tatt. Tenkte derfor å prøve et nytt merke med mindre hormoner. sjekket hos legen hvem av de som hadde mest hormoner og da var yasminelle klart den med mest. Så får krysse fingrene. Blir man dårlig i sstarten? Blødninger etc?
Rosewood Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Ja ok. Jeg går på yasminelle 28 nå og gjort det i 6 år med null sexlyst i det hele tatt. Tenkte derfor å prøve et nytt merke med mindre hormoner. sjekket hos legen hvem av de som hadde mest hormoner og da var yasminelle klart den med mest. Så får krysse fingrene. Blir man dårlig i sstarten? Blødninger etc? Jeg ble ikke noe dårlig, ingen blødninger utenom da jeg skulle ha mens
Poserose Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Jeg gikk på Diane og fikk mindre kviser Husker ikke hvordan det var med sexlysten eller humøret, vanlig tror jeg. Husker at jeg ble litt furt fordi jeg måtte betale for dem selv om jeg var under 20
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Jeg gikk på Diane i et par år, og bivirkningene for meg var humørsvingninger/nærtagenhet og nedsatt sexlyst. Pluss den ønskede bivirkningen at huden ble bedre. Det var på grunn av kviser at jeg fikk resept på akkurat Diane da jeg skulle ha piller. Jeg startet på Diane første dagen av mensen, slik det anbefales, og hadde litt lengre blødning enn vanlig akkurat den første gangen. Deretter var det ingen forstyrrelser, så det gikk egentlig veldig greit. Ble heller ikke dårlig på andre måter, ingen vektendringer eller andre forandringer i kroppen ut over det jeg har nevnt. Det var pga bivirkningene at jeg sluttet med denne pillen. For meg ble humørsvingningene for sterke, men andre trenger jo ikke å få det på den måten. Man vet ikke før man har forsøkt i noen måneder. Anonymous poster hash: fb61c...4d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå