Gå til innhold

Dobesøk.....

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For et par dager siden så vasket jeg hele huset grundig,, Badet også..

Jeg gikk å la meg glad og fornøyd med rent hus..

Neste morgen våkner jeg og doen er full i svarte bæsjprikker! ÆSJ!

Jeg sender ut melding til alle husets medlemmer og gir beskjed om at den som er ansvarlig, vasker opp.

Samboer innrømmer dette og vasker do..

Samtidig står jeg og lager middag. Samboer har åpnet en spaghettipakke som jeg greier å miste på gulvet. Siden jeg rører i saus og steker kjøttdeig samtidig så ber jeg han om å hjelpe meg.. Da blir han sur og sier at dette er det samme som at jeg ikke vasket doen etter han. Hvorfor skulle han plukke opp etter meg?

Hehe.. En hverdagslig og barnslig krangel.. Men hvem er urimelig her??

Anonymous poster hash: 46e23...cbc
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Her må mannen fint vaske doen etter seg selv. Det er LITT annerledes med andres BÆSJ en å plukke opp spaghetti. Men han skal kanskje ikke spise middagen da siden du lager den???

Endret av Runforit
  • Liker 4
Skrevet

Samboeren din høres litt urimelig ut egentlig :) Har jeg grisa til toalettskålen, vasker jeg da etter meg. Forventer ikke at andre skal gjøre dette for meg!! Ser ikke helt problemet med at han skulle hjelpe deg med spagetti-pakken heller.

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren din høres litt urimelig ut egentlig :) Har jeg grisa til toalettskålen, vasker jeg da etter meg. Forventer ikke at andre skal gjøre dette for meg!! Ser ikke helt problemet med at han skulle hjelpe deg med spagetti-pakken heller.

Sant?? Jeg sto jo å lagde middag til hele familien.. I tillegg så vasker jeg hus uten å klage på at han ikke hjelper til.. Så får jeg den når han selv har griset til doen..

Skrevet

Sant?? Jeg sto jo å lagde middag til hele familien.. I tillegg så vasker jeg hus uten å klage på at han ikke hjelper til.. Så får jeg den når han selv har griset til doen..

Det er han som er barnslig! Rett og slett. Hadde nekta ham middag :fnise:

Skrevet

Bare si at du med glede plukker opp spaghetti for han om han mister det når han lager middag til seg selv etterpå.

• Liker 5
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Her er din samboer urimelig. Du lager tross alt ikke middag til kun deg selv.

Anonymous poster hash: d1dfe...88d
Skrevet

Uansett om bæsjeepisoden ikke hadde skjedd tidligere kunne han jo hjulpet deg. Det er jo kjedelig å rydde pga andres kløning men man gjør det jo selvfølgelig forde når samboeren lager middag! Man må være snille med hverandre :)

AnonymBruker
Skrevet

Begge er litt urimelige. Man både rydder og vasker etter hverandre når det er snakk om bagateller som dette. Det med toalettet hadde jeg tatt med et sukk, og fiksa på under ti sekunder selv, slett ikke 'sendt melding til husstandens medlemmer". Skjer det hele tiden, hadde jeg jo bedt alle om å være flinkere. Det med spaghettien var bare utrolig barnslig, men det var vel hans måte å si at han syns du overreagerte på toalettepisoden ( han hadde vel vært på do midt på natta, kanskje. Slikt skjer jo).

Men ikke noe å fundere mer på, dere er skuls.

Anonymous poster hash: f086f...e5b

Skrevet

Dere høres klin gale ut, begge to

• Liker 3
Skrevet

Sende melding til hele husstanden fordi du finner litt rester i doen? Oh my

• Liker 2
Skrevet

Her må mannen fint vaske doen etter seg selv. Det er LITT annerledes med andres BÆSJ en å plukke opp spaghetti. Men han skal kanskje ikke spise middagen da siden du lager den???

Helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...