Gå til innhold

Et litt dumt spm om p-piller

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har aldri brukt p-piller før og har et spm som er ganske teit, men vil helst være på den sikkre siden før jeg begynner!

Siden det er min første menstruasjonsdag i dag, så skal jeg ta den første pillen, problemet er at det står ikke nr.1 osv. som det gjør på enkelte pp. På min står det bare mandag-søndag. Så jeg lurer liksom på om jeg skal begynne på søndag/mandagspillen siden det liksom er første dagen i uken? Ellers skal jeg bare begynne på torsdagspillen siden det er torsdag? Fryktelig dumt spm. Jeg vet såklart at kroppen ikke vet hvem dag det er liksom, men ja. Har det noe å si liksom? Eller kan jeg bare ta hvem som helst og ta det derifra?

:sjenert:

Takk for hjelp

Anonymous poster hash: 42573...ee4
Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Begynn på torsdagspillen. Grunnen til at det står ukedager på brettet er at du lettere kan følge med på om du har husket å ta pillen din den dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Begynn på pillen det står Torsdag på. Da er det enklere å sjekke om du har tatt pillen, hvis du tror du har glemt den.

Anonymous poster hash: a95b7...534
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for at dere tok tiden til å svare, og takk for hjelpen! :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet såklart at kroppen ikke vet hvem dag det er liksom Anonymous poster hash: 42573...ee4

Hvilken*

Anonymous poster hash: cddd9...af8

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken*

Anonymous poster hash: cddd9...af8

I so don't care!

AnonymBruker
Skrevet

feil forum

Anonymous poster hash: ad37a...755

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...