Gå til innhold

OL=kjedelig


Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla

Jeg har ikke tenkt å se ett minutt OL. Det var hyggelig å se de smilende amerikanske og irakiske utøverne snakke sammen under åpningsseremonien,men det så jeg bare på bildet. Er det noen andre som ikke orker sport på tv i det hele tatt?

Forresten har det kommet noen reaksjoner mot Iranerne ennå? Nekte å møte en jøde i sportslig sammenheng,makan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke tenkt å se ett minutt OL. Det var hyggelig å se de smilende amerikanske og irakiske utøverne snakke sammen under åpningsseremonien,men det så jeg bare på bildet. Er det noen andre som ikke orker sport på tv i det hele tatt?

Forresten har det kommet noen reaksjoner mot Iranerne ennå? Nekte å møte en jøde i sportslig sammenheng,makan

Hvorfor se på OL ?? Det finnes da så mye annet som stimulerer sentralnervesystemet. Man har jo Hotel Cesar, Temptation Island, Drømmekvinnen og Drømmemannen. you name it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
Man har jo Hotel Cesar

Hotel Cæsar er jo konge. Og til "jeg tror jeg kan alt" du ville vært overasket over hvor mye jeg ler og koser meg,men ikke med sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:danse: Det er sååååå godt å vite at jeg ikke er alene om å unnvære OL. Har ikke fått med meg noen ting, og bryr meg heller ikke.

Ser aldri på sport heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg både såpeoperaer og reality-TV er søppel. Ser ikke på noen av delene. Ser faktisk svært lite TV til vanlig. Ser kun på gode filmer og debattprogrammer omtrent. Blir litt titting (endel faktisk) på OL ettersom jeg sitter hjemme med brukket ankel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...