Gå til innhold

Utent av kjæreste

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Haloen alle kvinneguidere!

Jeg og kjæresten min har vært sammen en godt stund nå. Eller.. rundt ett og et halvt år for å være nøyaktig. Helt siden vi ble sammen har jeg merket at han har vært veldig mye inne og spilt dataspill osv. , han aldri vil dra ut og gå tur(selvom jeg har prøvd å dra han med flere ganger), han piser pizza og taco for det meste.

Dette fører jo naturligvis til at han legger på seg en del kilo.

Har aldri brydd meg før, men nå i det siste begynner han rett og slett og få denne berømte øltønnemagen. Har ikke hatt noe problem med at han har vært "smålubben" fra før av, men nå begynner det å dra seg på litt slik at han begynner å få pupper og diverse. Har lest en del på KG når kvinner begynner å klage på partneren sin om slike ting og de får bskjed med en gang: "herregud for en overfladisk kvinne du er, håper han dumper deg først..".

Jeg har så gjerne lyst til å bli tent av han, kjenne at han er der og at han skal ligge oppå meg/jeg skal være oppe på han. Men magen slår i veien hver gang, dette har gjort til at jeg ikke finner det noe attraktivt lenger og velger heller å ta det "bakfra" slik at jeg ikke behøver å se på magen hans. Er dette noe jeg bør være bekymret for? Er det hadebra overog ut med forholdet? Jeg vil så gjerne elske hver kroppsdel på han, men noen ganger kan det bli for vanskelig..

Anonymous poster hash: fff95...4a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...