Gå til innhold

Akutt knesmerte

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For halvannet år siden ble jeg påkjørt(kjørte moped og var en ganske stygg ulykke). Hadde heldigvis ingen direkte skader, men det gjord litt vondt i høyre kne.

Nå i det siste har det kommet litt mer og litt mer vondt, gradvis. Men plutselig idag etter gymmen, fikk jeg ekstremt og akutt smerte i det andre kneet, altså i venstre fot. Ikke så mye når jeg går, men å gå opp og ned trapper, å reise meg, og å bøye meg så gjør det utrolig vondt.

Når jeg sitter så er det akkurat som en nummen følelse i kneet. Noen som har opplevd lignende? Bør jeg oppsøke lege eller? Kan si at jeg er overvektig og vet at dette nok spiller inn, men vil vite hva jeg kan gjøre(utenom å trene)?

Anonymous poster hash: 07ff8...444

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en rift i menisken. Hør med legen din

Anonymous poster hash: d4fe8...60f
AnonymBruker
Skrevet

For halvannet år siden ble jeg påkjørt(kjørte moped og var en ganske stygg ulykke). Hadde heldigvis ingen direkte skader, men det gjord litt vondt i høyre kne.

Nå i det siste har det kommet litt mer og litt mer vondt, gradvis. Men plutselig idag etter gymmen, fikk jeg ekstremt og akutt smerte i det andre kneet, altså i venstre fot. Ikke så mye når jeg går, men å gå opp og ned trapper, å reise meg, og å bøye meg så gjør det utrolig vondt.

Når jeg sitter så er det akkurat som en nummen følelse i kneet. Noen som har opplevd lignende? Bør jeg oppsøke lege eller? Kan si at jeg er overvektig og vet at dette nok spiller inn, men vil vite hva jeg kan gjøre(utenom å trene)?

Anonymous poster hash: 07ff8...444

Det kan høres ut som slimposebetennelse. Søk det opp på nett og se om du kjenner deg igjen.

Anonymous poster hash: b7e32...c3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...