AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #1 Skrevet 12. mars 2015 For halvannet år siden ble jeg påkjørt(kjørte moped og var en ganske stygg ulykke). Hadde heldigvis ingen direkte skader, men det gjord litt vondt i høyre kne. Nå i det siste har det kommet litt mer og litt mer vondt, gradvis. Men plutselig idag etter gymmen, fikk jeg ekstremt og akutt smerte i det andre kneet, altså i venstre fot. Ikke så mye når jeg går, men å gå opp og ned trapper, å reise meg, og å bøye meg så gjør det utrolig vondt. Når jeg sitter så er det akkurat som en nummen følelse i kneet. Noen som har opplevd lignende? Bør jeg oppsøke lege eller? Kan si at jeg er overvektig og vet at dette nok spiller inn, men vil vite hva jeg kan gjøre(utenom å trene)?Anonymous poster hash: 07ff8...444
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Høres ut som en rift i menisken. Hør med legen din Anonymous poster hash: d4fe8...60f
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 For halvannet år siden ble jeg påkjørt(kjørte moped og var en ganske stygg ulykke). Hadde heldigvis ingen direkte skader, men det gjord litt vondt i høyre kne. Nå i det siste har det kommet litt mer og litt mer vondt, gradvis. Men plutselig idag etter gymmen, fikk jeg ekstremt og akutt smerte i det andre kneet, altså i venstre fot. Ikke så mye når jeg går, men å gå opp og ned trapper, å reise meg, og å bøye meg så gjør det utrolig vondt. Når jeg sitter så er det akkurat som en nummen følelse i kneet. Noen som har opplevd lignende? Bør jeg oppsøke lege eller? Kan si at jeg er overvektig og vet at dette nok spiller inn, men vil vite hva jeg kan gjøre(utenom å trene)?Anonymous poster hash: 07ff8...444 Det kan høres ut som slimposebetennelse. Søk det opp på nett og se om du kjenner deg igjen.Anonymous poster hash: b7e32...c3a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå