AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg opererte for 2 uker siden. Har operert før og da våknet jeg til på en behagelig måte. Det jeg husker fra denne gangen var at jeg så samboeren min komme inn i rommet og jeg ropte "Hei *navnet hans*" og etter det lå jeg bare og rista. Vet ikke hvorfor. Synes det var utrolig ubehagelig og tøft de timene jeg var på intensiven før jeg ble flytta til avdelingen. Skal sies at jeg hadde vært i narkose veldig lenge. Noen som kan si meg om det er normalt etter en lang operasjon å oppleve det sånn? Jeg mener også på at jeg fikk ett eller annet (smertestillende kanskje) som gjorde at jeg ikke ristet så mye.Anonymous poster hash: 5197a...ed6
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Helt normalt. Du trenger ikke reagere som forrige gang på anestesien. Har mange pasienter som reagerer på denne måten Anonymous poster hash: b846f...37b
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Helt normalt. Du trenger ikke reagere som forrige gang på anestesien. Har mange pasienter som reagerer på denne måten Anonymous poster hash: b846f...37b Okei, godt å høre! -TSAnonymous poster hash: 5197a...ed6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå