Gå til innhold

Lei meg...gitt opp


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er lei meg hele tiden. Ser mørkt på livet. Står på venteliste til DPS, men føler ikke at det går noen vei.

Kjenner meg utestengt på jobb. Det er mulig at dette er min følelse, men føler at flere prøver å få meg ut. Sjefen er en av disse, så kan ikke ta det med henne.

Var sykemeldt, men er tilbake. Lovte sjefen at det skulle gå bra nå, og selv om overskuddet er der, så faller tankene over i det mørke når jeg er hjemme igjen.

Hva gjør jeg?



Anonymous poster hash: 4fe5f...210
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å snakk med venner om hvordan du har det. Bedre enn å holde alt inne

Om du ikke har noen du kan snakke med om det, så kan du besøke "Personlige meldinger" kategorien og spørre der.

Det er bare til å sende meg en melding hvis du føler for det.

Jeg vet av egen erfaring at selv om "alt" er helt for jævlig så er det hvertfall én ting som får deg til å se litt mindre mørkt på livet. Så jeg tipper at du har en ting som får deg til å trekke på smilebåndet. Fokuser ekstra på den tingen til du kommer til på DPS.

Ellers har jeg dessverre ikke så mange råd. Enn at du bare må holde ut, hjelpen kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...