Gå til innhold

Tips til G29 som leter etter partner?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun ble gravid...med en annen...på en ONS. Som for så vidt var toppen av en del andre utfordringer. Mye kunne blitt sagt om det forholdet, men det er ikke mer å hente der. Trist siden vi fungerte godt i lag, men sånn er det.

Håper jeg kan bruke erfaringene fra det til å ta initiativ med andre.

Anonymous poster hash: bf145...7c9

Da er jeg med.

Men du kan absolutt bruke erfaringene derfra. All erfaring er god erfaring? Heh..

Uansett så ser det ut til at hovedproblemet ditt går på å ta initaitv! Oppsøk jenter og prat med dem ;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen anbefalinger til datingsider online?

Tinder, Møteplassen, Sukker, Match etc...

Skrevet (endret)

Jeg la ned tid og engasjement i de jeg kom i kontakt med, men det ble ikke noe av det. Liker jeg noen kan det fort blir et større problem at jeg blir for engasjert, men jeg er klar over det og må prøve å holde litt igjen. Jenter som viser interesse og ønsker mye kontakt er bare positivt for min del, men jeg forstår at det kan bli masete for enkelte.

Det var mer det at når jeg ikke kom noen vei med de jeg pratet med så forsvant litt av motivasjonen. Bodde samtidig i et område der det ikke bodde så veldig mange.

Var mer ute blant folk i 18-22-års alderen, der jeg prøvde meg litt, men det ble ikke den helt store responsen. Prøvde å finne noen på nettet for 3-4 år siden. De siste årene har det vært mye skole og jobb.

Har noen hobbyer der jeg kanskje kan treffe noen, men det er ikke akkurat flust av jenter på min alder i de miljøene. Skal prøve å komme på hobbyer eller områder der jeg kan treffe noen.

Vel, det viktigste er jo at du prøver noe da, ikke sant? Hormoner kan gjøre det med hvem som helst forøvrig, hvor en blir overivrig og for engasjert fordi en ikke klarer å tenke klart. Og det var elendig formulert av meg, men jeg lurte vel egentlig bare på hvor mange år du drev med nettdating, før du opplevde at det ikke ga deg noe konstruktivt? Hvor mange (ganger) traff du (noen)?

Hva er det du er på jakt etter forresten? En som ser deg, som prioriterer deg, har lyst å henge med deg og som liker deg for den du er? Eller en som ser for seg hva du kan gjøre for dem kun, en som tror det kan være hyggelig å ha deg som nettvenn i blant og som finner det greiest å putte deg nederst på prioriteringslisten?

Folk er jo forskjellig og har forskjellige preferanser her i livet som du sier.

Hva er greia egentlig? Er du ensom..? Dårlig tid evt? Uansett, så lenge du ikke bare prøver det samme hver gang uten å forandre på noe som helst så er det jo håp for deg vel?

Endret av Ok2k
AnonymBruker
Skrevet

Takk for det. :)

Håper du kommer på Sukker ;)

Anonymous poster hash: 78821...7da

AnonymBruker
Skrevet

Vel, det viktigste er jo at du prøver noe da, ikke sant? Hormoner kan gjøre det med hvem som helst forøvrig, hvor en blir overivrig og for engasjert fordi en ikke klarer å tenke klart. Og det var elendig formulert av meg, men jeg lurte vel egentlig bare på hvor mange år du drev med nettdating, før du opplevde at det ikke ga deg noe konstruktivt? Hvor mange (ganger) traff du (noen)?

Hva er det du er på jakt etter forresten? En som ser deg, som prioriterer deg, har lyst å henge med deg og som liker deg for den du er? Eller en som ser for seg hva du kan gjøre for dem kun, en som tror det kan være hyggelig å ha deg som nettvenn i blant og som finner det greiest å putte deg nederst på prioriteringslisten?

Folk er jo forskjellig og har forskjellige preferanser her i livet som du sier.

Hva er greia egentlig? Er du ensom..? Dårlig tid evt? Uansett, så lenge du ikke bare prøver det samme hver gang uten å forandre på noe som helst så er det jo håp for deg vel?

Traff en person som ikke var spesielt interessert og kom i prat med flere. Drev vel på et års tid med online, men veldig varierende hvor mye tid som ble brukt i periodene uten kontakt med noen. Det var mye på gang ellers i livet på den tiden med jobb og andre aktiviteter, og jeg følte ikke et like stort behov for å finne noen som i dag. I dag er utdanning snart over og jeg har ikke noe som tar mye oppmerksomhet i tiden fremover.

Er på jakt etter en å dele livet med, som setter meg på toppen av prioriteringslisten og ser for seg et langtidsforhold. En å være sammen med hver dag, gjennom oppturer og nedturer. Ønsker et forhold der ingen er der kun fordi den andre har bruk for en. Er ikke interessert i en person som kun er interessert i meg på grunn av hva jeg har å tilby av tjenester og handlinger.

Jeg har alltid hatt det fint i eget selskap, men det er blitt litt ensomt ja. Savner en å kunne prate om det meste med, og så savner jeg nærhet, kroppskontakt, vise og ta imot følelser med en spesiell person. Det er mye jeg vil gjøre her i livet, men vil gjerne dele opplevelsene med noen. Alt fra å sløve i sofaen til å ta en tur til Paris eller hoppe i fallskjerm.

Kjenner litt på at tiden renner fort ja. De siste 5-10 årene av livet har gått svært fort og det blir ikke akkurat flere single jenter der ute for hver dag som går.

Håp er det alltid. :biggrin:

Håper du kommer på Sukker ;)

Tror jeg har en konto som er inaktiv fra sist gang, så jeg aktiverer sikkert den igjen. :)

• Liker 1
Skrevet

Traff en person som ikke var spesielt interessert og kom i prat med flere. Drev vel på et års tid med online, men veldig varierende hvor mye tid som ble brukt i periodene uten kontakt med noen. Det var mye på gang ellers i livet på den tiden med jobb og andre aktiviteter, og jeg følte ikke et like stort behov for å finne noen som i dag. I dag er utdanning snart over og jeg har ikke noe som tar mye oppmerksomhet i tiden fremover.

Er på jakt etter en å dele livet med, som setter meg på toppen av prioriteringslisten og ser for seg et langtidsforhold. En å være sammen med hver dag, gjennom oppturer og nedturer. Ønsker et forhold der ingen er der kun fordi den andre har bruk for en. Er ikke interessert i en person som kun er interessert i meg på grunn av hva jeg har å tilby av tjenester og handlinger.

Jeg har alltid hatt det fint i eget selskap, men det er blitt litt ensomt ja. Savner en å kunne prate om det meste med, og så savner jeg nærhet, kroppskontakt, vise og ta imot følelser med en spesiell person. Det er mye jeg vil gjøre her i livet, men vil gjerne dele opplevelsene med noen. Alt fra å sløve i sofaen til å ta en tur til Paris eller hoppe i fallskjerm.

Kjenner litt på at tiden renner fort ja. De siste 5-10 årene av livet har gått svært fort og det blir ikke akkurat flere single jenter der ute for hver dag som går.

Håp er det alltid. :biggrin:

Ett år bare. Hørtes ikke så mye ut, men likevel, det må jo ha vært en del engasjement involvert når du gadd å holde på så lenge.

Og hvor kan du møte en du kan dele livet ditt med da tror du, en som vil bli interessert i det du har å by på?

Og du sier at du ønsker å finne en som setter deg på toppen av prioriteringslisten og det er jo forsåvidt bra det. Og da er jo bare spørsmålet, hvor interessert er du i å engasjere deg i noen som setter deg nederst på sin prioriteringsliste?

AnonymBruker
Skrevet

Ett år bare. Hørtes ikke så mye ut, men likevel, det må jo ha vært en del engasjement involvert når du gadd å holde på så lenge.

Og hvor kan du møte en du kan dele livet ditt med da tror du, en som vil bli interessert i det du har å by på?

Og du sier at du ønsker å finne en som setter deg på toppen av prioriteringslisten og det er jo forsåvidt bra det. Og da er jo bare spørsmålet, hvor interessert er du i å engasjere deg i noen som setter deg nederst på sin prioriteringsliste?

Jeg håper på å få noe ut av online dating, men prøver å komme på situasjoner der jeg kan møte noen i det daglige.

Toppen av prioriteringslisten var mest ment på sikt, i et forhold. Så lenge jeg får respons og er interessert vil jeg være engasjert for å se hvor det kan lede. Mangel på engasjement generelt frem til nå har vært mest når jeg ikke har fått kontakt med noen.

Skrevet (endret)

Jeg håper på å få noe ut av online dating, men prøver å komme på situasjoner der jeg kan møte noen i det daglige.

Toppen av prioriteringslisten var mest ment på sikt, i et forhold. Så lenge jeg får respons og er interessert vil jeg være engasjert for å se hvor det kan lede. Mangel på engasjement generelt frem til nå har vært mest når jeg ikke har fått kontakt med noen.

Hva mener du, prøver å komme på situasjoner der du kan møte noen? Å sørge for å være i slike situasjoner eller å bare komme på de for å nevne dem?

Og vel, hvis du håper å få noen interessert i deg så må du jo by på deg selv. Jeg vet ikke jeg, er det det du prøver på nå? Du må gi de et et grunnlag for at noen skal like deg, det hjelper ikke at bare du vet at pakken du leverer i en tenkt situasjon kan og kanskje vil være interessant for andre.

Også får vi håpe det ordner seg for deg på sikt da. :)

Endret av Ok2k
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du, prøver å komme på situasjoner der du kan møte noen? Å sørge for å være i slike situasjoner eller å bare komme på de for å nevne dem?

Og vel, hvis du håper å få noen interessert i deg så må du jo by på deg selv. Jeg vet ikke jeg, er det det du prøver på nå? Du må gi de et et grunnlag for at noen skal like deg, det hjelper ikke at bare du vet at pakken du leverer i en tenkt situasjon kan og kanskje vil være interessant for andre.

Også får vi håpe det ordner seg for deg på sikt da. :)

Jeg mener at sånn som jeg lever i dag så møter jeg ikke noen. Å nevne situasjoner her vil selvsagt ikke føre til noe med mindre jeg faktisk gjør noe med det IRL. Men for å finne en arena der jeg kan møte noen må jeg først komme på dem. Jeg har som sagt ingen "naturlige" situasjoner i dag der jeg møter noen. Dersom jeg ikke kun skal satse på online dating, så må jeg altså finne nye arenaer.

Alle må jo by på seg selv når de møter noen, dater eller er i et forhold. Får jeg kontakt med noen så er det ikke noe problem å by på meg selv. Om de liker meg eller ikke er selvsagt ikke kun opp til meg. Jeg kan gi det har til en person, og vedkommende er ikke interessert.

Jeg forventer ikke at noen kommer på døren og spør om å flytte inn sånn helt uten videre. Det er derfor jeg startet denne tråden, for å få noen tips til hvordan jeg går frem.

Skrevet

Jeg mener at sånn som jeg lever i dag så møter jeg ikke noen. Å nevne situasjoner her vil selvsagt ikke føre til noe med mindre jeg faktisk gjør noe med det IRL. Men for å finne en arena der jeg kan møte noen må jeg først komme på dem. Jeg har som sagt ingen "naturlige" situasjoner i dag der jeg møter noen. Dersom jeg ikke kun skal satse på online dating, så må jeg altså finne nye arenaer. Alle må jo by på seg selv når de møter noen, dater eller er i et forhold. Får jeg kontakt med noen så er det ikke noe problem å by på meg selv. Om de liker meg eller ikke er selvsagt ikke kun opp til meg. Jeg kan gi det har til en person, og vedkommende er ikke interessert. Jeg forventer ikke at noen kommer på døren og spør om å flytte inn sånn helt uten videre. Det er derfor jeg startet denne tråden, for å få noen tips til hvordan jeg går frem. Anonymous poster hash: bf145...7c9

Okay. Da blir mitt tips at du sammenligner dating med det å fiske.

For å finne den du søker etter, og for å fange en spesiell type fisk, så må man tenke litt på hvilke type agn man bruker og i hvilket vann eller innsjø man kaster ut agnet i.

Og hvis en forventer et annet resultat enn det en tidligere har fått, så nytter det ikke å bare fortsette på den samme måten som før. Og det å bare bytte agn pleier ikke å ha noe særlig effekt heller, enten biter det eller så biter det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...