AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Har altså klart å komme meg til 29 år uten et eneste forhold. Svært introvert og aldri hatt noen interesse av å søke så mye sosialt liv. Har stort sett hatt noen få nære venner hele tiden. Har egentlig klart meg fint så langt, men alltid ønsket en partner. Etter et nylig intens, men kortvarig slags greie med en jente kjenner jeg hvor mye jeg trenger det. Er ikke interessert i ONS, FF eller noe kortvarige greier. Prøvde litt online dating for noen år siden, men kom aldri lenger enn å sende en del meldinger med noen damer. Sliter med å se at jeg skal få noe sosialt liv der jeg kan treffe noen, så jeg håper å finne noen over nettet. Er litt redd for at det ikke vil fyre på alle sylindre hos damene som en rolig og hjemmekjær type som heller vil se film eller prate om ting enn å gå på byen. Utelivet har aldri vært noe morro, men litt drikke i godt lag hjemme hos noen er fint. Ikke at jeg gror fast av den grunn, liker å være aktiv og har reist en del. Synes samtidig det blir feil å lyve på meg noe mer enn det som er tilfellet. Har ikke sosial angst eller problemer med arbeid/studentlivet, men jeg er ikke den som søker kontakt med gud og hvermann. Tror ikke det hadde vært noe problem om jenta tok litt initiativ og var litt "på", men vet jo at jenter ofte blir ramlet ned av meldinger og da kanskje satser på de som er mest offensive, attraktive og utadvendte. Enkelte er visst så priviligerte at de ikke trenger starte en eneste samtale. Kan fint prate i timevis om jeg har kjemien med en person (mann eller dame), mens andre personer blir det aldri noe gang på det med. Noen tips? Hva jeg bør fronte av interesser, egenskaper, personlighet osv? Anonymous poster hash: bf145...7c9
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 ser du bra ut? Anonymous poster hash: 284f4...509 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Vanskelig å si sånt om seg selv, men mener jeg ser ut som en gjennomsnittlig attraktiv norsk mann, 186 høy, 80 kg. Har aldri vært tenkt at utseendet skal være et veldig stort problem, selv om jeg ikke ser på meg selv som en helt på topp i den næringskjeden. Hun jeg hadde denne korte greien med viste veldig interesse for utseendet mitt, men det kan jo være flere grunner til. Har fått noen komplimenter fra andre jenter opp gjennom årene og. Anonymous poster hash: bf145...7c9 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Sånn du forklarer det høres du veldig flott ut! Kjærligheten dukker opp når man minst venter det:-) Det er uansett viktig å være litt frempå, ta styringen og de mulighetene som du får. Anonymous poster hash: e952d...055
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Sånn du forklarer det høres du veldig flott ut! Kjærligheten dukker opp når man minst venter det:-) Det er uansett viktig å være litt frempå, ta styringen og de mulighetene som du får.Anonymous poster hash: e952d...055 Takk for det. Tror absolutt jeg har mye å komme med, full kontroll på økonomien, som jeg forsto var et viktig punkt for en del der ute. Har alltid tenkt at det største problemet er at det er så få som vet at jeg eksisterer eller hvem jeg er, som selvsagt er et resultat av min måte å leve på. Det jeg må jobbe mest med er nok å være frampå og aktiv, uten at det blir masete. Sjansen for å finne noen blir nok dramatisk større om jeg klarer det. Har tenkt at det kanskje kommer når en minst venter det, men vet ikke om jeg tør holde på som jeg har gjort så mye lenger. Sjansen for å finne noen sånn som jeg lever nå er ikke stor. Anonymous poster hash: bf145...7c9
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #6 Skrevet 12. mars 2015 Du er ikke en alpha, du er en beta med andre ord en taper. Anonymous poster hash: 68da6...b43 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #7 Skrevet 12. mars 2015 Du er ikke en alpha, du er en beta med andre ord en taper.Anonymous poster hash: 68da6...b43 Jeg lever ikke etter sånne definisjoner, men deg om det. Jenter som eventuelt har samme syn er neppe noe stort tap. Anonymous poster hash: bf145...7c9 5
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Du er ikke en alpha, du er en beta med andre ord en taper. Anonymous poster hash: 68da6...b43 Hallo..? Er du litt svidd du? Hva nøyaktig var det som fikk deg til å komme frem til denne konklusjonen da?Anonymous poster hash: def03...4cc 2
Ok2k Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 Ts, gå 90% og vent på de 10% siste fra hvem enn, så merker du hvem som er interessert og ikke. En bør ikke være for frempå heller. Går du 100% alene blir du nok ansett som en uten sosial intelligens whatsoever og det er uansett mest sannsynlig et overgrep da. Det er færre som sitter pris på slikt. Har forøvrig hørt at kjærligheten dukker opp når en slutter å lete. Og når en minst forventer det da.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 Ts, gå 90% og vent på de 10% siste fra hvem enn, så merker du hvem som er interessert og ikke. En bør ikke være for frempå heller. Går du 100% alene blir du nok ansett som en uten sosial intelligens whatsoever og det er uansett mest sannsynlig et overgrep da. Det er færre som sitter pris på slikt. Har forøvrig hørt at kjærligheten dukker opp når en slutter å lete. Og når en minst forventer det da. Sosial intelligens vil jeg absolutt påstå jeg har, men forstår jo at det kan oppfattes på en annen måte når jeg ikke er spesielt interessert i å være så mye sosial. Det er for meg like naturlig som det er for en annen person å bruke mye tid med venner. Bare snakk om at folk er forskjellige og har forskjellige preferanser her i livet. Desverre gjør mine preferanser at jeg ikke kommer i kontakt med så mange jenter. Det er heller ikke sånn at jeg er helt innesluttet. Kan bruke mye tid i lag med personer jeg liker godt, men det har stort sett vært noen få, snarere enn store grupper. Det har aldri vært sånn at jeg har hatt lyst å være i lag med mange andre og synest synd på meg selv av den grunn. Jeg foretrekker rett og slett mindre grupper og mye alenetid (ref. introvert). Har aldri hatt noen interesse av å bli en alfahann. Får en del selvinnsikt når en bruker mye tid i egne tanker og på refleksjoner. Synest det er artig å observere andre i sosiale sammenhenger og se hvordan dynamikken fungerer mellom mennesker. Slutter å lete ja...jeg må nok først av alt starte å lete. Anonymous poster hash: bf145...7c9
Gjest Amémonos Skrevet 12. mars 2015 #11 Skrevet 12. mars 2015 Høres perfekt ut, spør du meg. Hva gjorde at det ble slutt med hun du hadde en kortvarig greie med?
Ok2k Skrevet 12. mars 2015 #12 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Sosial intelligens vil jeg absolutt påstå jeg har, men forstår jo at det kan oppfattes på en annen måte når jeg ikke er spesielt interessert i å være så mye sosial. Det er for meg like naturlig som det er for en annen person å bruke mye tid med venner. Bare snakk om at folk er forskjellige og har forskjellige preferanser her i livet. Desverre gjør mine preferanser at jeg ikke kommer i kontakt med så mange jenter. Det er heller ikke sånn at jeg er helt innesluttet. Kan bruke mye tid i lag med personer jeg liker godt, men det har stort sett vært noen få, snarere enn store grupper. Det har aldri vært sånn at jeg har hatt lyst å være i lag med mange andre og synest synd på meg selv av den grunn. Jeg foretrekker rett og slett mindre grupper og mye alenetid (ref. introvert). Har aldri hatt noen interesse av å bli en alfahann. Får en del selvinnsikt når en bruker mye tid i egne tanker og på refleksjoner. Synest det er artig å observere andre i sosiale sammenhenger og se hvordan dynamikken fungerer mellom mennesker. Slutter å lete ja...jeg må nok først av alt starte å lete. Anonymous poster hash: bf145...7c9 Ai, har du aldri lett eller prøvd noe før? Da er det i så fall på høy tid høres det ut som. Det er det å komme seg over dørstokken som er tyngst sier dem. Lykke til. Endret 12. mars 2015 av Ok2k
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #13 Skrevet 12. mars 2015 Høres perfekt ut, spør du meg. Hva gjorde at det ble slutt med hun du hadde en kortvarig greie med? Det var en del store utfordringer, inkludert avstand. Vet ikke hvor mye detaljer det er nødvendig med, men hun gjorde en del ting som ødela det. Ai, har du aldri lett eller prøvd noe før? Da er det i så fall på høy tid høres det ut som. Det er det å komme seg over dørstokken som er tyngst sier dem. Lykke til. Tja, lett og lett. Har ikke gått helt rundt i blinde hele livet, men ikke lagt så mye krefter i det. Takk for det. Prøvde en del for mange år siden, samt litt på nettet senere, men la nok aldri ned det engasjementet jeg burde. Anonymous poster hash: bf145...7c9
Ok2k Skrevet 12. mars 2015 #14 Skrevet 12. mars 2015 Tja, lett og lett. Har ikke gått helt rundt i blinde hele livet, men ikke lagt så mye krefter i det. Takk for det. Prøvde en del for mange år siden, samt litt på nettet senere, men la nok aldri ned det engasjementet jeg burde. Anonymous poster hash: bf145...7c9 Du la ikke mye krefter i det sier du. Det er jo ikke bra, hvor mange år snakker vi da der du gjorde hva enn? Betyr vel ikke så mye, siden engasjementet ditt uansett ikke var helt som.. Det ble forventet av deg? Eller som du har kommet frem til av deg selv? Uansett, du står jo på samme plass nå. Så du får gjøre mindre av hva du gjorde da og mer av noe annet lurt nå da. Kanskje prøve ut noen nye miljøer? Finne deg en hobby, eller utvikle en du allerede har, slik at du kan komme i kontakt med mennesker?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #15 Skrevet 12. mars 2015 Du la ikke mye krefter i det sier du. Det er jo ikke bra, hvor mange år snakker vi da der du gjorde hva enn? Betyr vel ikke så mye, siden engasjementet ditt uansett ikke var helt som.. Det ble forventet av deg? Eller som du har kommet frem til av deg selv? Uansett, du står jo på samme plass nå. Så du får gjøre mindre av hva du gjorde da og mer av noe annet lurt nå da. Kanskje prøve ut noen nye miljøer? Finne deg en hobby, eller utvikle en du allerede har, slik at du kan komme i kontakt med mennesker? Jeg la ned tid og engasjement i de jeg kom i kontakt med, men det ble ikke noe av det. Liker jeg noen kan det fort blir et større problem at jeg blir for engasjert, men jeg er klar over det og må prøve å holde litt igjen. Jenter som viser interesse og ønsker mye kontakt er bare positivt for min del, men jeg forstår at det kan bli masete for enkelte. Det var mer det at når jeg ikke kom noen vei med de jeg pratet med så forsvant litt av motivasjonen. Bodde samtidig i et område der det ikke bodde så veldig mange. Var mer ute blant folk i 18-22-års alderen, der jeg prøvde meg litt, men det ble ikke den helt store responsen. Prøvde å finne noen på nettet for 3-4 år siden. De siste årene har det vært mye skole og jobb. Har noen hobbyer der jeg kanskje kan treffe noen, men det er ikke akkurat flust av jenter på min alder i de miljøene. Skal prøve å komme på hobbyer eller områder der jeg kan treffe noen. Anonymous poster hash: bf145...7c9
gjest 321 Skrevet 12. mars 2015 #16 Skrevet 12. mars 2015 Har altså klart å komme meg til 29 år uten et eneste forhold. Svært introvert og aldri hatt noen interesse av å søke så mye sosialt liv. Har stort sett hatt noen få nære venner hele tiden. Har egentlig klart meg fint så langt, men alltid ønsket en partner. Etter et nylig intens, men kortvarig slags greie med en jente kjenner jeg hvor mye jeg trenger det. Er ikke interessert i ONS, FF eller noe kortvarige greier. Prøvde litt online dating for noen år siden, men kom aldri lenger enn å sende en del meldinger med noen damer. Sliter med å se at jeg skal få noe sosialt liv der jeg kan treffe noen, så jeg håper å finne noen over nettet. Er litt redd for at det ikke vil fyre på alle sylindre hos damene som en rolig og hjemmekjær type som heller vil se film eller prate om ting enn å gå på byen. Utelivet har aldri vært noe morro, men litt drikke i godt lag hjemme hos noen er fint. Ikke at jeg gror fast av den grunn, liker å være aktiv og har reist en del. Synes samtidig det blir feil å lyve på meg noe mer enn det som er tilfellet. Har ikke sosial angst eller problemer med arbeid/studentlivet, men jeg er ikke den som søker kontakt med gud og hvermann. Tror ikke det hadde vært noe problem om jenta tok litt initiativ og var litt "på", men vet jo at jenter ofte blir ramlet ned av meldinger og da kanskje satser på de som er mest offensive, attraktive og utadvendte. Enkelte er visst så priviligerte at de ikke trenger starte en eneste samtale. Kan fint prate i timevis om jeg har kjemien med en person (mann eller dame), mens andre personer blir det aldri noe gang på det med. Noen tips? Hva jeg bør fronte av interesser, egenskaper, personlighet osv? Anonymous poster hash: bf145...7c9 Du nevner jo at du fant deg ei jente tidligere. Hvordan fant du henne da? Og hvorfor gikk det galt? Kanskje du kan bruke erfaringen du har fra det. Ellers må du såklart oppholde deg blant nye jenter. Treffer du ikke nye jenter, så treffer du heller ikke nye potensielle partnere. (logisk nok) Når du først oppsøker steder der det er muligheter for å treffe nye jenter, så krever det at du tar initiativ. Jo flere du tar initiativ med, jo større er sannsynligheten for at noen av de er noe for deg. Så er du i gang med datingen! Og du er videre til neste problem: Hvordan få gjensidig forelskelse - den skal jeg ærlig innrømme at er et helvete. Så der kan jeg dessverre ikke gi deg noen tips. Når det kommer til å fronte interesser, så ville jeg frontet det positive med meg selv - og sjekket om man eventuelt hadde noe til felles. Da ville det jo vært naturlig å dra fram dette. Ikke skryte, og ikke lage et urealistisk bilde av deg selv, men heller ikke trekke fram alt som er "galt".
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #17 Skrevet 12. mars 2015 Du nevner jo at du fant deg ei jente tidligere. Hvordan fant du henne da? Og hvorfor gikk det galt? Kanskje du kan bruke erfaringen du har fra det. Ellers må du såklart oppholde deg blant nye jenter. Treffer du ikke nye jenter, så treffer du heller ikke nye potensielle partnere. (logisk nok) Når du først oppsøker steder der det er muligheter for å treffe nye jenter, så krever det at du tar initiativ. Jo flere du tar initiativ med, jo større er sannsynligheten for at noen av de er noe for deg. Så er du i gang med datingen! Og du er videre til neste problem: Hvordan få gjensidig forelskelse - den skal jeg ærlig innrømme at er et helvete. Så der kan jeg dessverre ikke gi deg noen tips. Når det kommer til å fronte interesser, så ville jeg frontet det positive med meg selv - og sjekket om man eventuelt hadde noe til felles. Da ville det jo vært naturlig å dra fram dette. Ikke skryte, og ikke lage et urealistisk bilde av deg selv, men heller ikke trekke fram alt som er "galt". Det var mer hun som fant meg i et nettsamfunn der jeg aldri hadde sett for meg å finne noen. Hvem vet, men jeg tviler på jeg finner så mange flere der. I tillegg er det et internasjonalt samfunn med lite nordmenn. Fikk absolutt mange erfaringer der. Uten de erfaringene hadde jeg kanskje ikke funnet motivasjonen jeg har akkurat nå. Det var litt snodig hele greiene. Vi likte hverandre da det ble slutt, men det skjedde ting som desverre gjorde at det ikke fungerte. Initiativ er nok det som har holdt meg mest tilbake så langt. Anonymous poster hash: bf145...7c9
Gjest Amémonos Skrevet 12. mars 2015 #18 Skrevet 12. mars 2015 Det var en del store utfordringer, inkludert avstand. Vet ikke hvor mye detaljer det er nødvendig med, men hun gjorde en del ting som ødela det.Anonymous poster hash: bf145...7c9 Bare lurte på om det hadde noe med det du nevnte i HI å gjøre.
gjest 321 Skrevet 12. mars 2015 #19 Skrevet 12. mars 2015 Det var mer hun som fant meg i et nettsamfunn der jeg aldri hadde sett for meg å finne noen. Hvem vet, men jeg tviler på jeg finner så mange flere der. I tillegg er det et internasjonalt samfunn med lite nordmenn. Fikk absolutt mange erfaringer der. Uten de erfaringene hadde jeg kanskje ikke funnet motivasjonen jeg har akkurat nå. Det var litt snodig hele greiene. Vi likte hverandre da det ble slutt, men det skjedde ting som desverre gjorde at det ikke fungerte. Initiativ er nok det som har holdt meg mest tilbake så langt. Anonymous poster hash: bf145...7c9 Er det ikke aktuelt å ta opp igjen kontakt da? Hvis du likte henne, og hun likte deg?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #20 Skrevet 12. mars 2015 Bare lurte på om det hadde noe med det du nevnte i HI å gjøre. Er det ikke aktuelt å ta opp igjen kontakt da? Hvis du likte henne, og hun likte deg? Hun ble gravid...med en annen...på en ONS. Som for så vidt var toppen av en del andre utfordringer. Mye kunne blitt sagt om det forholdet, men det er ikke mer å hente der. Trist siden vi fungerte godt i lag, men sånn er det. Håper jeg kan bruke erfaringene fra det til å ta initiativ med andre. Anonymous poster hash: bf145...7c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå