Gå til innhold

Hvordan gi blowjob?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Nå har det seg slik at jeg vil suge en venn. Hvordan gå frem? Skal jeg ta på penisen utenfor buksen, kjærtegne den og kneppe opp buksen?
Hvordan foregår dette?

Anonymous poster hash: ee548...fc3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ja? nei? ingen? :vetikke:

Anonymous poster hash: c51c8...fb1
AnonymBruker
Skrevet

neivell..... :(

AnonymBruker
Skrevet

Først: vær sikker på at han vil ha en blow job. Så tar du frem penis fra buksa og runker litt forsiktig. Så kan du ta den i munnen. Dra forhuden tilbake og bruk tunga og beveg hodet opp og ned langs skaftet. Spør hvordan han vil du skal gjøre det.

Anonymous poster hash: 210d9...2f5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Først: vær sikker på at han vil ha en blow job. Så tar du frem penis fra buksa og runker litt forsiktig. Så kan du ta den i munnen. Dra forhuden tilbake og bruk tunga og beveg hodet opp og ned langs skaftet. Spør hvordan han vil du skal gjøre det.

Anonymous poster hash: 210d9...2f5

Men hvordan gå frem? Burde jeg ta på penisen utenfor buksa også kneppe opp buksen?

Skrevet

Hvor gammel er du? Unnskyld at jeg sier det, men har du så lite snøring at du må spørre disse spørsmålene - så tror jeg rett og slett du er for ung til dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Være sikker på at han vil ha en blowjob? Han er gutt, alle gutter vil ha blowjob! :P

Det er bare til å suge og ta hodet opp og ned. Men be han si i fra hvis han kommer, for det er bare ekkelt. :-(

Anonymous poster hash: 6c3c0...0b4
  • Liker 2
Skrevet

Være sikker på at han vil ha en blowjob? Han er gutt, alle gutter vil ha blowjob! :P

Det er bare til å suge og ta hodet opp og ned. Men be han si i fra hvis han kommer, for det er bare ekkelt. :-(

Anonymous poster hash: 6c3c0...0b4

:roll:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

problemet er ikke HVORDAN jeg skal suge han. men bare gå frem!

Skrevet (endret)

problemet er ikke HVORDAN jeg skal suge han. men bare gå frem!

Altså, det varierer fra situasjon til situasjon.

Noen ganger vil han gjerne ta den frem selv. Noen ganger vil han at du skal kneppe opp, andre ganger ikke.

Tenk på dette på samme måten som hva du ville likt, og forsøk dette.

Det fins ingen oppskrift.

Endret av Tøytigern
  • Liker 2
Skrevet

Mener du at du vet hvordan du skal suge han på forhånd, er du nok litt på villstrå, og han vil neppe få en god opplevelse.

Skrevet

Hvor gammel er du? Unnskyld at jeg sier det, men har du så lite snøring at du må spørre disse spørsmålene - så tror jeg rett og slett du er for ung til dette.

Det hun sa.

AnonymBruker
Skrevet

Altså, det varierer fra situasjon til situasjon.

Noen ganger vil han gjerne ta den frem selv. Noen ganger vil han at du skal kneppe opp, andre ganger ikke.

Tenk på dette på samme måten som hva du ville likt, og forsøk dette.

Det fins ingen oppskrift.

Takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...