WubWub Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Etter å ha lest i en annen tråd ble jeg litt nysgjerrig - Er det mulig å behandle narsissister eller er de dømt til et liv med høyt lidelsestrykk både for omverden og seg selv? Vet schizofreni kan behandles ved medisiner , de med dyssosial personligetsforstyrrelse er det dessverre lite håp for. Men hva med narsissister?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 har psykodynamisk terapi noe for seg? http://www.psykologtidsskriftet.no/index.php?seks_id=276186&a=4 Anonymous poster hash: 76e9c...28c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå