Gå til innhold

Akutt innleggelse


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var akuttinnlagt, og prøvde å ta livet mitt to ganger mens jeg var der. Bare 1 time etter det andre forsøket, ble jeg skrevet ut. Jeg kan ikke tro det.. Jeg er så langt nede som jeg kan komme.

Det jeg lurer på er, hva syns dere om det? Og kan jeg klage?



Anonymous poster hash: b127b...1c7
Videoannonse
Annonse
Gjest Vevila
Skrevet

Jeg synes det er ufattelig dårlig. Dra til legevakten eller kontakt ambulant team og forklar situasjonen. :hug::blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Det norske helsevesenet i et nøtteskall....

:hug:

Muligens de ikke tolket som et selvmordsforsøk? Har du behandler? Kanskje du kan be om å få se hva de skrev i journalen?



Anonymous poster hash: 36fbd...7c6
AnonymBruker
Skrevet

Det norske helsevesenet i et nøtteskall....

:hug:

Muligens de ikke tolket som et selvmordsforsøk? Har du behandler? Kanskje du kan be om å få se hva de skrev i journalen?

Anonymous poster hash: 36fbd...7c6

Det skal jeg gjøre!

Har behandler ja, men han vil ikke ha meg inne der fordi jeg har borderline og du vet vel hva som sies om borderline og innleggelse..

Anonymous poster hash: b127b...1c7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var akuttinnlagt, og prøvde å ta livet mitt to ganger mens jeg var der. Bare 1 time etter det andre forsøket, ble jeg skrevet ut. Jeg kan ikke tro det.. Jeg er så langt nede som jeg kan komme.

Det jeg lurer på er, hva syns dere om det? Og kan jeg klage?

Anonymous poster hash: b127b...1c7

Selvfølgelig kan du klage.Det er ingen som hindrer deg i det,men spørsmålet er om du kommer noen vei med deg.Avd skrev deg jo ut fordi de mente at du ikke var til fare for deg selv lenger(noe de hadde rett i).Og de tenkte kanskje også at det ikke var et forsøk,men heller et rop om hjelp.For standad prosedyre hvis noen prøver å ta livet sitt er at de i hvert fall skal observeres i 24 timer,og så skal man gjennom en sucidal vurdering. Og siden de skrev deg ut etter kun en time,så nok ikke de på handlingen din som et forsøk.

Anonymous poster hash: 12817...494

Gjest Daenerys
Skrevet

Kjære ts,

jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen).

Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Daenerys, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...