Colorama Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Hei. Tips til å få i seg mat når man ikke klarer å spise? Endret 11. mars 2015 av Colorama
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Søk hjelp. Denne tråden kommer nok til å bli stengt. Anonymous poster hash: 35ec6...dd8
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Du kan ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bil frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå. Mvh, Daenerys, mod.
Fremhevede innlegg