AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har spilt litt mye data i det siste, spilte helt til håndleddet verket! Nå verker det hele tiden... er det senebetennelse? Det er ikke sånn super vondt, det irriterer mest... kjennes ut som en evig kløe i håndleddet. Hva kan jeg gjøre? Støttebind og smertestillende til det gir seg? Dette er ikke en plage jeg har mye av, jeg vet hvorfor det skjedde og jeg prøver å bruke datamusen med venstre hånd og har tenkt å finne en alternativ datamus som er bedre for håndleddet. Anonymous poster hash: 571ba...65c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Kalles musesyken, og går over etterhvert. Bruk støtte f.eks bandasje til det gir seg. Kjøp en ergonomisk mus og evt musematte med håndleddstøtte Anonymous poster hash: 21f9e...191 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Kalles musesyken, og går over etterhvert. Bruk støtte f.eks bandasje til det gir seg. Kjøp en ergonomisk mus og evt musematte med håndleddstøtte Anonymous poster hash: 21f9e...191 Takk. Bandasje... vanlig bandasje? Kanskje jeg skal spørre på apotektet? Støttebind var i alle fall ganske dyrt. Anonymous poster hash: 571ba...65c
Minya Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Du kan kjøpe de selvklebende bandasjerullene som finnes i flere farger, men pass på at du ikke strammer for mye til, slik at du stopper blodomløpet helt. Alternativt kan du kjøpe en skikkelig støttehanske, de koster som regel ikke mer enn et par hundre kroner, og de kan vaskes slik at du kan bruke dem i mange år om du skulle få problemer igjen. Eksempel på apotekvare: http://www.apotek1.no/produkter/futuro-haandleddstotte-m-1stk-906434p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå