AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg tror jeg har fått depresjon. Begynner å gråte av ingenting. Orker å gjøre noe særlig. Masse å tenke på. Null energi, klarer ikke å prestere på jobb osv. Tenkte å ta en telefon til legen, men hva kan de egentlig gjøre for å hjelpe meg? Noen som har depresjon og kan komme med innspill?Anonymous poster hash: e1d3b...307
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 De kan hjelpe deg med å få noen å snakke med, ring du Anonymous poster hash: 63c82...519
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 De kan hjelpe deg med å få noen å snakke med, ring du Anonymous poster hash: 63c82...519 Takk! Begynner å gråte bare av at du skrev dette til meg. Jeg skjønner ikke hva som skjer?Anonymous poster hash: e1d3b...307
anonyym321 Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Takk! Begynner å gråte bare av at du skrev dette til meg. Jeg skjønner ikke hva som skjer?Anonymous poster hash: e1d3b...307 Jeg er deprimert selv nå, du kan bare sende meg en melding
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Jeg er deprimert selv nå, du kan bare sende meg en melding Takk! Anonymous poster hash: e1d3b...307
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå