Gå til innhold

Deprimert?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg har fått depresjon. Begynner å gråte av ingenting. Orker å gjøre noe særlig. Masse å tenke på. Null energi, klarer ikke å prestere på jobb osv. Tenkte å ta en telefon til legen, men hva kan de egentlig gjøre for å hjelpe meg? Noen som har depresjon og kan komme med innspill?

Anonymous poster hash: e1d3b...307

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De kan hjelpe deg med å få noen å snakke med, ring du :hug:



Anonymous poster hash: 63c82...519
AnonymBruker
Skrevet

De kan hjelpe deg med å få noen å snakke med, ring du :hug:

Anonymous poster hash: 63c82...519

Takk! Begynner å gråte bare av at du skrev dette til meg. Jeg skjønner ikke hva som skjer?

Anonymous poster hash: e1d3b...307

Skrevet

Takk! Begynner å gråte bare av at du skrev dette til meg. Jeg skjønner ikke hva som skjer?

Anonymous poster hash: e1d3b...307

Jeg er deprimert selv nå, du kan bare sende meg en melding :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er deprimert selv nå, du kan bare sende meg en melding :)

Takk! :)

Anonymous poster hash: e1d3b...307

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...