AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har aldri hatt ons, og jeg føler ikke at jeg har gått glipp av noe. Men det er noen som blir overrasket da jeg sier dette. Er det vanlig at alle har hatt ons? Jeg har enda ikke sett en gutt på byen som jeg har villet ha med hjem kun for å ha sex med han. Liker å bli kjent med personen før jeg sprer bena.Anonymous poster hash: b1071...b0b 1
Shinigami Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Det er ikke rart i det hele tatt Det er flere som er som deg, meg selv inkludert. Folk er forskjellige. Noen liker å ha ONS, mens for andre er det helt utenkelig. 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Jeg er 33, har aldri hatt noe langvarig forhold, og har ALDRI hatt ons. Ikke vil jeg ha det heller. Jeg har overhodet ikke noe lyst til å ha intim omgang med en person jeg ikke kjenner godt eller føler noe for. Anonymous poster hash: 3ace7...593 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Fullstendig normalt Jeg vet at en del av dem som flyr rundt og har sex i hytt og pine, forsøker å fremstille det som en slags norm. Men det er det heldigvis ikke Verken jeg eller noen av mine venninner holder på med ONS. Sex innenfor forhold er tingen Anonymous poster hash: e000a...5e9 2
UniqueFemale Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har heller aldri hatt en ONS, ikke skal jeg ha det heller 1
Uredd Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Jeg tenker som så at alle må gjøre det som er riktig for dem. Ikke det som alle andre syns. 1
Gjest Frank Slade Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Tja... Du kan vel sammenligne det med mennesker som aldri har smakt en sigarett. Ingen grunn til å gjøre det om det ikke frister. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå