AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg våknet i dag med en soppinfeksjon etter antibiotikakur og må løpe på apoteket å kjøpe Canesten. Før har jeg alltid bare tatt en stikkpille og det har gått greit men jeg lurer på om man egentlig må bruke kremen i tillegg? Jeg har veldig lite penger akkurat nå og vil helst unngå å kjøpe kremen hvis jeg ikke må:/ Takk på forhånd for all hjelp♡Anonymous poster hash: 8bf1b...cf3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Du kan jo prøve med bare vagitorien, men det anbefales å bruke kremen også. For soppinfeksjonen sprer seg raskt og vil gå utenfor skjeden. Anonymous poster hash: 1f450...4b0
tørkestativ Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 må bruke begge deler. Canesten har ikke virket på meg. liker bedre pevaryl. den er billigere også tror jeg
Colorama Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Lurt å bruke begge! Til en senere anledning vil jeg anbefale å spise en skje kokosolje før hvert måltid under (en normalt lang) antibiotikakur, det motvirker sopp, kan også brukes generelt om man har tilbakevendende soppinfeksjoner. Håper du blir bra snart
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Tusen takk for svar♡ fikk snakket med en farmasøyt dom sa at det gikk helt fint å ta kapselen i første omgang og heller bruke krem hvis det ikke gav seg siden det alltid har vært tilstrekkelig tidligere!Tusen takk for tipset ang.oljen! Det har jeg aldri hørt før!Anonymous poster hash: 8bf1b...cf3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå