Gå til innhold

Oslos beste kjøpesmoothie?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken er din favoritt?



Anonymous poster hash: d79ef...2ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes SmoothieExchange har flere gode smoothier. Favoritten er Big Apple. Nam! :wow:

Litt dyrt kanskje, men en gang i uka går det greit.

Skrevet

Jeg synes SmoothieExchange har flere gode smoothier. Favoritten er Big Apple. Nam! :wow:

Litt dyrt kanskje, men en gang i uka går det greit.

Enig! Den vant en test også husker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Nå bor jeg ikke i Oslo, men ikke faen om jeg gidder å kjøpe smoothies for 60 kr ++

Kjøper heller på Meny, eller de fra Froosh. De er gode!



Anonymous poster hash: a5c42...0f4
Skrevet

Er veldig glad i SmoothieXchange. Det er fælt dyrt, men ååh så digg :)

Skrevet

Bedre å lage å lage de selv. Billigere. Gidder ikke å betale 60 kr for en smoothie.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker SmoothieXchange sin. :)



Anonymous poster hash: 8fa85...b4a
AnonymBruker
Skrevet

Bama. Selges overalt og koster ikke skjorta.

Anonymous poster hash: 36c7a...0e8

AnonymBruker
Skrevet

Den lille boden i Bogstadveien har utrolig gode smoothier. Nå åpner den kanskje for sesongen igjen snart? :sikle:



Anonymous poster hash: be881...a26
AnonymBruker
Skrevet

Bedre å lage å lage de selv. Billigere. Gidder ikke å betale 60 kr for en smoothie.

Startet denne tråden fordi jeg fikk lyst på en smoothie i vårlige Oslo, selv om jeg bare er på kort visitt og ikke har eget kjøkken tilgjengelig. Jeg lager ofte smoothie selv, men det var altså kjøpesmoothie denne tråden handlet om :-)

Anonymous poster hash: d79ef...2ce

  • Liker 1
Skrevet

Den lille boden i Bogstadveien har utrolig gode smoothier. Nå åpner den kanskje for sesongen igjen snart? :sikle:

Anonymous poster hash: be881...a26

Åh, der har de god smoothie! Sist gang var jeg der (sist sesong) greide jeg å miste smoothie'n etter sånn 100 m :grine: Dette var en lørdag og jeg fikk masse blikk på meg. Ble så flau, at jeg bare beinet fra stedet... :rodme:

AnonymBruker
Skrevet

Deli deluca :)

Anonymous poster hash: 900d6...43c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...