AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Hvilken er din favoritt? Anonymous poster hash: d79ef...2ce
Sally-Go-Round Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Jeg synes SmoothieExchange har flere gode smoothier. Favoritten er Big Apple. Nam! Litt dyrt kanskje, men en gang i uka går det greit.
Poserose Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Jeg synes SmoothieExchange har flere gode smoothier. Favoritten er Big Apple. Nam! Litt dyrt kanskje, men en gang i uka går det greit. Enig! Den vant en test også husker jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Nå bor jeg ikke i Oslo, men ikke faen om jeg gidder å kjøpe smoothies for 60 kr ++ Kjøper heller på Meny, eller de fra Froosh. De er gode! Anonymous poster hash: a5c42...0f4
skyflakes Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Er veldig glad i SmoothieXchange. Det er fælt dyrt, men ååh så digg
Savannah87 Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Bedre å lage å lage de selv. Billigere. Gidder ikke å betale 60 kr for en smoothie.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Jeg foretrekker SmoothieXchange sin. Anonymous poster hash: 8fa85...b4a
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Bama. Selges overalt og koster ikke skjorta. Anonymous poster hash: 36c7a...0e8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Den lille boden i Bogstadveien har utrolig gode smoothier. Nå åpner den kanskje for sesongen igjen snart? Anonymous poster hash: be881...a26
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Bedre å lage å lage de selv. Billigere. Gidder ikke å betale 60 kr for en smoothie. Startet denne tråden fordi jeg fikk lyst på en smoothie i vårlige Oslo, selv om jeg bare er på kort visitt og ikke har eget kjøkken tilgjengelig. Jeg lager ofte smoothie selv, men det var altså kjøpesmoothie denne tråden handlet om :-) Anonymous poster hash: d79ef...2ce 1
Sally-Go-Round Skrevet 12. mars 2015 #13 Skrevet 12. mars 2015 Den lille boden i Bogstadveien har utrolig gode smoothier. Nå åpner den kanskje for sesongen igjen snart? Anonymous poster hash: be881...a26 Åh, der har de god smoothie! Sist gang var jeg der (sist sesong) greide jeg å miste smoothie'n etter sånn 100 m Dette var en lørdag og jeg fikk masse blikk på meg. Ble så flau, at jeg bare beinet fra stedet...
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2015 #14 Skrevet 14. mars 2015 Deli deluca Anonymous poster hash: 900d6...43c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå