AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har spurt henne forsiktig flere ganger om hun kan barbere og da sier hun bare at hun ikke orker eller at hun er så sensitiv der nede at hun ikke tør. Jeg barberer fitta mi, og da syns jeg det er rettferdig at hun også skal gjøre det. Jeg er glad i oralsex, men jeg brekker meg av kjønnshår og klarer ikke å gi henne det når det er en skog der nede. Er det frekt av meg å forvente det av henne, eller er det frekt av henne og ikke vise hensyn til meg?Anonymous poster hash: b938f...8f0
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har spurt henne forsiktig flere ganger om hun kan barbere og da sier hun bare at hun ikke orker eller at hun er så sensitiv der nede at hun ikke tør. Jeg barberer fitta mi, og da syns jeg det er rettferdig at hun også skal gjøre det. Jeg er glad i oralsex, men jeg brekker meg av kjønnshår og klarer ikke å gi henne det når det er en skog der nede. Er det frekt av meg å forvente det av henne, eller er det frekt av henne og ikke vise hensyn til meg?Anonymous poster hash: b938f...8f0 Jeg deler ditt syn her, så jeg vet ikke om du får "riktig" svar av meg i forhold til det. Noen synes jo glattbarbert mus er ekkelt, men dette var vel ikke tilfelle her? Jeg synes i hvert fall hårete kjønnsorgan er uattraktivt på både menn og kvinner, og hvis ikke typen min barberte seg så hadde jeg ikke gått ned på han. Anonymous poster hash: facc9...d70
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Kan du ikke be henne stusse litt med saks? Anonymous poster hash: 21ae7...f25 2
peppermyntete Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har det akkurat som kjæresten din. Å barbere er ubehagelig, og mens det gror ut igjen kjennes det helt forferdelig. Jeg liker heller ikke å være barbert pga hygiene og utseende der nede. Jeg kommer aldri til å barbere meg glatt for noen, men stusser selvfølgelig med en saks og barberer bikinilinjen og venusberget så jeg har aldri full busk heller. 7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Jeg forstår at du syns det er ekkelt, men du kan likevel ikke forvente at hun gjør noe hun syns er ubehagelig. Som andre har nevnt, hjelper det ikke om hun for eksempel stusser litt? Er forskjell på "skog" og "bunndekke", for å ta skogsanalogien helt ut For øvrig er det vel ikke så veldig hårete på indre kjønnslepper og rundt der man vanligvis slikker? Anonymous poster hash: 02523...040 6
Crobern Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Hun barberer seg ikke, fordi det gir ubehag. Du gir ikke oralsex , fordi det er ubehagelig (pga hårene). Bare en ting å gjøre om ingen av dere vil endre på det: ha sex på andre måter. 12
UniqueFemale Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Jeg foretrekker barbert, eller "frisert", men man kan ikke tvinge noen til det. Om hun får store ubehag av å barbere seg, så kan du forslå at hun stusser med saks, event trimmer med en maskin.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Hun barberer seg ikke, fordi det gir ubehag. Du gir ikke oralsex , fordi det er ubehagelig (pga hårene). Bare en ting å gjøre om ingen av dere vil endre på det: ha sex på andre måter. Enig. Jeg barberer ikke. Det er en ting jeg bare ikke ønsker å gjøre. Men så ønsker jeg heller ikke å motta oralsex. Foretrekker andre typer sex.Anonymous poster hash: 1a11a...496 1
Adam- Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Hvis hun får ubehag ved barbering bør det være mulig å jobbe litt med metoden man bruker. Eksen min påstod det samme. Viste seg hun hadde raka hele skogen med en crappy engangshøvel uten å engang stusse på forhånd, fikk masse kløe og nupper og dermed konstatert at dette ikke var noe for henne. Hun lot meg heldigvis gjøre et forsøk selv, stussa ned til noen få mm med en skjeggtrimmer, så i dusjen med varmt vann, smurte inn med olje, barberte med en ordentlig mannehøvel med splitter nytt blad (typen gilette fusion e.l). Vasket av med kaldere vann, smurte så inn med olje både i dusjen etter barbering og etter tørking. Tørkingen gjøres også ved å holde/klappe håndkle mot musa, ikke tørke opp og ned som mange gjør. Resultatet ble helt perfekt på første forsøk, uten kløe eller nupper, og hun var silkeglatt hele tiden vi var sammen i hvert fall. 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Hvis hun får ubehag ved barbering bør det være mulig å jobbe litt med metoden man bruker. Eksen min påstod det samme. Viste seg hun hadde raka hele skogen med en crappy engangshøvel uten å engang stusse på forhånd, fikk masse kløe og nupper og dermed konstatert at dette ikke var noe for henne. Hun lot meg heldigvis gjøre et forsøk selv, stussa ned til noen få mm med en skjeggtrimmer, så i dusjen med varmt vann, smurte inn med olje, barberte med en ordentlig mannehøvel med splitter nytt blad (typen gilette fusion e.l). Vasket av med kaldere vann, smurte så inn med olje både i dusjen etter barbering og etter tørking. Tørkingen gjøres også ved å holde/klappe håndkle mot musa, ikke tørke opp og ned som mange gjør. Resultatet ble helt perfekt på første forsøk, uten kløe eller nupper, og hun var silkeglatt hele tiden vi var sammen i hvert fall. hva slags olje da? Anonymous poster hash: 33d78...dab
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #12 Skrevet 11. mars 2015 Hvis hun får ubehag ved barbering bør det være mulig å jobbe litt med metoden man bruker. Eksen min påstod det samme. Viste seg hun hadde raka hele skogen med en crappy engangshøvel uten å engang stusse på forhånd, fikk masse kløe og nupper og dermed konstatert at dette ikke var noe for henne. Hun lot meg heldigvis gjøre et forsøk selv, stussa ned til noen få mm med en skjeggtrimmer, så i dusjen med varmt vann, smurte inn med olje, barberte med en ordentlig mannehøvel med splitter nytt blad (typen gilette fusion e.l). Vasket av med kaldere vann, smurte så inn med olje både i dusjen etter barbering og etter tørking. Tørkingen gjøres også ved å holde/klappe håndkle mot musa, ikke tørke opp og ned som mange gjør. Resultatet ble helt perfekt på første forsøk, uten kløe eller nupper, og hun var silkeglatt hele tiden vi var sammen i hvert fall. For det første så virket det litt omstendelig, hvor ofte gadd hun gjøre det på denne måten? For det andre, selv om denne metoden funket på henne, betyr at det funker på alle. Husk at hårene beskytter og bidrar til et sunnere miljø, og man er lettere utsatt for sopp og andre underlivsplager. Noen er heldigere enn andre, og reagerer ikke på barbering, men man skal ikke skjære alle over med en høvel (sorry, kunne ikke dy meg). Anonymous poster hash: 02523...040 10
Adam- Skrevet 11. mars 2015 #13 Skrevet 11. mars 2015 Skjeggtrimmer var jo kun første gangen. Olje etterpå kun i starten. Etterhvert ble det jo en vane å vedlikeholde. Hun likte godt å bruke olje i dusjen til barbering da det ble veldig glatt og smooth av det. Tipper hun brukte 20-30 sekund på dette etterhvert. Nei, alle er ikke like, og for mange klør det litt i starten. På samme måte som det for meg som har konstant 3 dagers klør hvis jeg nå barberer alt eller lar det gro for lenge. PS: i starten bør man la det gå litt mer tid før man barberer igjen, så det ikke blir sårt. Men til slitt kan mange barbere nærmest hver gang de er i dusjen. Jeg har også vært med ei som barberte med en barbermaskin. Samme typen menn bruker i ansiktet. Resultatet var overraskende bra. Så det er mange veier til rom 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #14 Skrevet 11. mars 2015 Jeg kan ikke barbere, får kløe og irritasjoner med en gang. Løsningen min ble brasiliansk voksing. Fungerer helt perfekt! Anonymous poster hash: 21e03...404
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #15 Skrevet 11. mars 2015 Skjeggtrimmer var jo kun første gangen. Olje etterpå kun i starten. Etterhvert ble det jo en vane å vedlikeholde. Hun likte godt å bruke olje i dusjen til barbering da det ble veldig glatt og smooth av det. Tipper hun brukte 20-30 sekund på dette etterhvert. Nei, alle er ikke like, og for mange klør det litt i starten. På samme måte som det for meg som har konstant 3 dagers klør hvis jeg nå barberer alt eller lar det gro for lenge. PS: i starten bør man la det gå litt mer tid før man barberer igjen, så det ikke blir sårt. Men til slitt kan mange barbere nærmest hver gang de er i dusjen. Jeg har også vært med ei som barberte med en barbermaskin. Samme typen menn bruker i ansiktet. Resultatet var overraskende bra. Så det er mange veier til rom Å sammenligne med at det klør i ansiktet når du barberer blir jo helt feil. Huden nedentil er mye mer følsom, og håret har som sagt en beskyttende funksjon, mens skjeggets funksjon er hovedsakelig varmeisolering. Anonymous poster hash: 02523...040 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #16 Skrevet 12. mars 2015 Hvis hun får ubehag ved barbering bør det være mulig å jobbe litt med metoden man bruker. Eksen min påstod det samme. Viste seg hun hadde raka hele skogen med en crappy engangshøvel uten å engang stusse på forhånd, fikk masse kløe og nupper og dermed konstatert at dette ikke var noe for henne. Hun lot meg heldigvis gjøre et forsøk selv, stussa ned til noen få mm med en skjeggtrimmer, så i dusjen med varmt vann, smurte inn med olje, barberte med en ordentlig mannehøvel med splitter nytt blad (typen gilette fusion e.l). Vasket av med kaldere vann, smurte så inn med olje både i dusjen etter barbering og etter tørking. Tørkingen gjøres også ved å holde/klappe håndkle mot musa, ikke tørke opp og ned som mange gjør. Resultatet ble helt perfekt på første forsøk, uten kløe eller nupper, og hun var silkeglatt hele tiden vi var sammen i hvert fall. Ikke alle kvinners vagina tåler barbering. Jeg barberte meg ganske mye tidligere, men ble utrolig sår under sex, og sleit mye med kløe/sopp. Det begynte å bli slik at jeg grudde meg til sex. Prøvde all verdens av kremmer, men soppen forsvant ikke. Så kom jeg over ett tips om at barbering kunne være årsaken. Sluttet med den verste intimbarberingen, og etter 5-6 måneder var vaginanen kurert:-) Hvem hadde trodd det??? Nå friserer jeg bare bikinilinjen, og evt litt øverst på skambeinet. Har jo en del hår, men det må bare være slik. Anonymous poster hash: 60a44...2bd 3
Gjest Godjente Skrevet 12. mars 2015 #17 Skrevet 12. mars 2015 Kløen og nuppene er jo fordi dere gjør det så sjeldent. Når dere opprettholder en glatt mus over tid vil huden venne seg til høvelen og forbli glatt etterhvert 5
Liloti Skrevet 12. mars 2015 #18 Skrevet 12. mars 2015 Barbering nedentil kan gjøre at det begynner å klø og slik. I tillegg så vokser det ut så fort og hårene som kommer er stikkete. Jeg selv foretrekker å ha det glattbarbert på meg selv, men hvis hun ikke vil gjøre det fordi hun ikke tør å barbere, hva med voksing? De er utrolig profesjonelle de som gjør det, tar mindre enn en halvtime og koster rundt 300kr for brazilian wax. Er problemet derimot at hun vil ha hår der nede, er jo det en annen sak...
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #19 Skrevet 12. mars 2015 Bare barbarer barberer ikke musa. (mener ikke det, men kom på dette ordspillet) Anonymous poster hash: e0ff1...b2d
Cowboy Lotte Skrevet 12. mars 2015 #20 Skrevet 12. mars 2015 Ha respekt for hennes valg! Vi jenter er ikke hårløse objekter sett fra naturens side, det vokser hår på oss også, bare litt mindre enn dere menn! Jeg barberer meg aldri, får tanker om at manne har barnlige-tendenser da, og ikke liker modne kvinner! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå