AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har blodsmak i kjeften etter å nettopp ha hostet opp en klump(litt hard, ganske gummi-aktig og fast konsistens). Jeg er ganske ung og har en grei helse så jeg skjønner ikke hvorfor eller hva dette er. Burde jeg dra til lege? Eller overreagerer jeg bare?Anonymous poster hash: b85d1...65c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Aner ikke hva dette kan være, men gjør om det inntraff igjen ville jeg oppsøkt lege. Anonymous poster hash: 0ee35...267
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Ikke for å skremme deg, men: http://www.tv2.no/a/3682373 Anonymous poster hash: 9b753...aa8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Sikker på det var blod,og ikke bare matrester eller slike klumper som dannes i mandlene? Uansett: Ville gått til legen. Anonymous poster hash: 39d13...439
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Sikker på det var blod,og ikke bare matrester eller slike klumper som dannes i mandlene? Uansett: Ville gått til legen. Anonymous poster hash: 39d13...439 Skriver under her . Sikkert ingenting å bry seg om, men ta en telefon til legen. Jeg kan ringe rett til fastlege 4 dager i uka om morgenen, om du har en slik mulighet så ring Anonymous poster hash: 6b1c7...790 1
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Tråden er ryddet for avsporinger. Daenerys, mod.
FruRaeder Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Man skal ta kontakt med lege uansett om man hoster, og det kommer blod opp. Håper du har ringt, og vært til konsultasjon allerede. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå