AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har alltid hatt forskjellig størrelse på brystene, og lest at dette ikke er noe farlig hvis det alltid har vært sånn. For noen måneder siden hadde jeg en periode hvor jeg hadde en del vondt i det største brystet. Det var ikke kjempevondt, men jeg kjente at det var ømt hele tiden. Så gikk det over. Nå, noen måneder senere får jeg vondt i det samme brystet igjen. Er det noen som har opplevd det samme, og vet hva dette kan være? Vil ikke ha råd om å dra til lege, vil bare høre om det er noen som har opplevd det samme, og om noen har hatt vondt i kun det ene brystet og om det er normalt. Anonymous poster hash: 6b440...149
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Det er ikke normalt.Anonymous poster hash: 9d334...a75
Leini Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Om du er ganske ung, så kan det være så enkelt som at du utvikler deg. Undersøk brystet for evt kuler. Kan det være en muskelstrekk, som kan føles som det er i brystet? Er du redd, kontakter du lege. Sannsynligheten for at det er noe ille er lav, men kun du kjenner hvordan du har det.Er det veldig vondtså er det ikke et tema å utsette lege-tur.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har alltid hatt vondt i det ene brystet fra eggløsning til menstruasjon inntreffer. Med det sagt, så bør slike ting sjekkes om det er nyoppstått. Anonymous poster hash: f6f1c...4ce
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har alltid hatt forskjellig størrelse på brystene, og lest at dette ikke er noe farlig hvis det alltid har vært sånn. For noen måneder siden hadde jeg en periode hvor jeg hadde en del vondt i det største brystet. Det var ikke kjempevondt, men jeg kjente at det var ømt hele tiden. Så gikk det over. Nå, noen måneder senere får jeg vondt i det samme brystet igjen. Er det noen som har opplevd det samme, og vet hva dette kan være? Vil ikke ha råd om å dra til lege, vil bare høre om det er noen som har opplevd det samme, og om noen har hatt vondt i kun det ene brystet og om det er normalt. Anonymous poster hash: 6b440...149 Så lenge du ikke kjenner noen nye uregelmessigheter, så vil jeg tro dette er muskulært. Tenk også når i syklusen det oppstår, evnt om du har begynt med hormon-prevensjon det siste året. Uansett- verdt å følge med på. 😊Anonymous poster hash: 1f0c7...b27
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Det kan være hormon-relatert.Mange har ømme pupper i tiden rundt eggløsning og frem til mensen kommer.For min del er det ene brystet alltid mer ømt enn det andre. Det kan også hende du har en cyste i det brystet?Jeg synes det er verdt en tur til legen ihvertfall,og muligens mamografi eller røndtken av brystene også. Anonymous poster hash: 20957...c3c
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Tråden er ryddet for tulleinnhold. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Jeg er ikke veldig ung, så brystene er ferdigvokst så er ikke derfor. Men jeg startet med p-piller for et år siden. Kan ikke huske at jeg hadde vondt i brystene før det, så kanskje det har en sammenheng med det? Anonymous poster hash: 6b440...149
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 Jeg er ikke veldig ung, så brystene er ferdigvokst så er ikke derfor. Men jeg startet med p-piller for et år siden. Kan ikke huske at jeg hadde vondt i brystene før det, så kanskje det har en sammenheng med det? Anonymous poster hash: 6b440...149 Da burde du hatt vondt i begge.Anonymous poster hash: 9d334...a75
Gjest Vevila Skrevet 12. mars 2015 #10 Skrevet 12. mars 2015 Jeg har også kjent smerter i det største brystet, kanskje det er muskulært som noen over sa? Er heldigvis en stund siden jeg slet med det sist, men var meget ubehagelig. Dra til legen om du er urolig. Sannsynligvis er det ingenting
melatonin Skrevet 12. mars 2015 #11 Skrevet 12. mars 2015 Jeg har hatt. var hos legen som sa det var normalt, hadde ikke noen forandringer ellers. Fra da har jeg kunn vært øm i det ene brystet før mensen.. tror det ene brystet bare ga opp og gikk av med pensjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå