Daria Skrevet 16. august 2004 #1 Del Skrevet 16. august 2004 Noen som vet om et sted jeg kan tilbringe en natt i Lillehammer, uten at det blir alt for dyrt? Min gamle venn vandrerhjemmet er visst lagt ned og enkeltrom er som kjent ikke billig (tillater man seg å reise alene, har man tydligvis god råd :evil: men den diskusjonen skal jeg ta en annen gang...). Jeg kommer med toget, så det er en fordel at det ikke er så altfor langt unna sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #2 Del Skrevet 17. august 2004 Heisann:) Det er et sted som heter Gjestebu eller noe sånt. Vet ikke pris, men der er det billige rom og sovesal. Vet at backpackere pleier å sove der. Gangavstand til sentrum, rundt 4 min, men ligger likevel rolig til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #3 Del Skrevet 17. august 2004 Heisann:) Det er et sted som heter Gjestebu eller noe sånt. Vet ikke pris, men der er det billige rom og sovesal. Vet at backpackere pleier å sove der. Gangavstand til sentrum, rundt 4 min, men ligger likevel rolig til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 18. august 2004 #4 Del Skrevet 18. august 2004 Heidu! Vandrerhjemmet er da vel ikke lagt ned..? Men det heter Mary's Guesthouse nå, tror jeg. Ellers vil jeg gjerne anbefale Birkebeineren Hotell/Motell. Det ligger litt ovenfor sentrum, ca 20 min å gå fra stasjonen, men det har skikkelig fin beliggenhet og et motellrom (enkelt) er ganske rimelig og du får frokost med. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå