Gå til innhold

Melkesjokolade med Japp!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva syns vi? Selv likte jeg den veldig godt, håper den blir værende og ikke bare forsvinner som en viss melkesjokolade med jordbær-plate. Fortsatt litt bitter, ja! :(

Men hva sier folket?

Anonymous poster hash: 668e6...070
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker den. Håper ikke den forsvinner. :wow:

Anonymous poster hash: b281a...d54
Skrevet

Jeg likte den :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Elsker den! Liker ikke Japp, men akkurat melkesjokoladeplaten med Japp er utrolig god!!

Og den er såpass mektig at jeg orker ikke dytte nedpå en hele plate om gangen, heller :fnise:

Anonymous poster hash: c1f53...dbe
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:strix: Likte den veldig godt!

Anonymous poster hash: 59485...414
Skrevet

Smakte den bare en dag da jeg allerede var litt kvalm, og da synes jeg den var for søt. Bør nok smake den igjen, for melkesjokolade og japp er yndlingssjokoladene mine.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Elsker den. Blir forbanna om den forsvinner!

Anonymous poster hash: f44f8...d17
AnonymBruker
Skrevet

Beste sjokoladen som finnes <3

Anonymous poster hash: e2960...577

AnonymBruker
Skrevet

Elsker den! Liker ikke Japp, men akkurat melkesjokoladeplaten med Japp er utrolig god!!

Og den er såpass mektig at jeg orker ikke dytte nedpå en hele plate om gangen, heller :fnise:

Anonymous poster hash: c1f53...dbe

Er du en pingle, pudding, svak?

Anonymous poster hash: cfba1...772

• Liker 5
Gjest Nosoul
Skrevet

Hmmm... Jeg sto ved den lokale rema butikken i dag, og det var fylt til randen med "japp melkesjokolade" ved kassa. Jeg klarte å motstå fristelsen der og da, meeen siden mange sier den er så god, vet jeg ikke om jeg klarer å motstå så mye lengre :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble skuffa :( Japp er min favorittsjokolade, ingen er bedre. Men syns at den melkesjokoladen med japp smakte ikke japp i det hele tatt, smaker melkesjokolade med litt Smilkaramell i. Resten av jappen manglet. Så kjøper heller vanlig japp :)

Anonymous poster hash: 005f4...222

• Liker 3
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Jeg ble skuffa :( Japp er min favorittsjokolade, ingen er bedre. Men syns at den melkesjokoladen med japp smakte ikke japp i det hele tatt, smaker melkesjokolade med litt Smilkaramell i. Resten av jappen manglet. Så kjøper heller vanlig japp :)

Anonymous poster hash: 005f4...222

ENIG!

Skrevet

Enig med siste AB her, ble veldig skuffet over den og syns ikke den var noe særlig.

Gjest Booker
Skrevet

Syntes den trengte mer japp-smak. Liker fortsatt crispo bedre.

Skrevet

Smakte den i går og vart ikkje imponert :(

AnonymBruker
Skrevet

Var god den, men er andre jeg liker bedre, oreo-plata blant annet:)

Anonymous poster hash: b104f...255
AnonymBruker
Skrevet

Som en annen skriver her er jeg ikke videre begeistret for Japp, og kjøper det aldri. Men denne sjokoladen var jo bare fantastisk god. Kanskje den var god fordi den ikke smakte så mye Japp? :fnise:

TS

Anonymous poster hash: 668e6...070
AnonymBruker
Skrevet

Digg!!

Anonymous poster hash: eb9f2...b22

Skrevet (endret)

Holdt på å kjøpe den i dag, men tok meg i nakkeskinnet og kjøpte en pose spinat isteden, og det smakte jo ikke godt i det hele tatt. Terningkast 1.

Endret av MinnisMus
  • Liker 4
Skrevet

Likte den ikke. Verken kjøleskapskald eller i romtemperatur. Synes rett og slett at den er oppskrytt.

Min absolutte favoritt er fortsatt Polly sjokoladen! :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...