Gå til innhold

Da Vinci Koden


sirka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg synes den var svært underholdende og spennende.

Husk imidlertid at det er fiksjon og IKKE faktaopplysninger som fremkommer i boken.

Ta den for det den er: god underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste den i sommer, og likte den veldig godt. Men som Gjest over sier, husk at det er fiksjon...

Har hørt at Dan Brown har blitt slakta for blant annet dårlig språk, men jeg synes ikke det er så ille.

Veldig god underholdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes den var veldig bra, har lyst til å lese flere av bøkene hans. Den setter i hvert fall i gang gode diskusjoner! Lunsjen har blitt veldig morsom etter at de fleste av oss leste den! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med de over, er snart fremme ved siste side og boka har underholdt meg godt denne sommeren. Skal bli spennende å se hva det blir ut av filmversjonen, med George Clooney i hovedrollen? :klø: Eller er det bare løse rykter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er absolutt spennende. Man må jo bare få med seg løsningen!

Kanskje litt amerikansk? (Endimensjonale karakterer, når alt blir bra skinner lyset koselig og det lukter nybakt brød på toppen...)

Og når det gjelder dette med fiksjon osv. så er det jo i hvert fall noe som er sant, slik som dette skjønnhetens tall, for eksempel, det eksisterer jo i aller høyeste grad. Og et ansikt konstruert fullstendig med dette tallet likner mest av alt på... elizabeth hurley, det så jeg på et tv-program for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...