Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror varmtvannsberederen min har tatt kvelden. Ihvertfall kommer det bare lunkent vann fra springen, og røret på toppen er sånn passelig lunkent å ta på. Den er ca 15 - 20 år gammel (usikker da den var her da vi flyttet inn for tre år siden, men den ser ikke ny ut).

I morgen kommer rørlegger - og da blir selvsagt spørsmålet : noen som har beredere å anbefale ? Vi er tre stykk, hvorav to ungdommer som ikke liker å dusje hverken på skolen eller trening, men som derimot liker å dusje litt for lenge her hjemme. Selv dusjer jeg så godt som aldri hjemme, da jeg dusjer på trening 5 - 6 ganger i uken.

Hva er antatt pris for en bereder av god kvalitet + jobben ? Noen med nylige erfaringer ? Bor i Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar. Den var ikke så dyr som fryktet.... Rørleggeren som kommer er en eldre, traus kar som jeg har brukt mange ganger før i "kriser". Hører med han hva han tenker.

Skrevet (endret)

Oso eller høiax er gode bredere jeg ble anbefalt av et familiemedlem som er rørlegger da vi skulle bytte. Vi kjøpte 120 l pga liten plass (nå er vi bare 2 stk å da), men han sa at en 200 l er som regel billigere fordi det er det det selges mest av. Så dere bør sikkert ha 200 l siden dere er 3 stk! Vet ikke hva selve jobben koster da vi fikk det gratis, men det tar jo ikke lange tiden, så kan ikke se for meg at det er så dyrt.

Endret av Yvelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...