AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Når man har akutt behov for trøst, og ingen mennesker er der for deg, hva kan man alternativt bruke som trøst?Anonymous poster hash: c6858...5c9
fjærestein Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 (endret) En god film. Ja eller en fin tv-serie på dvd, så en kan se episode på episode, + en tekopp (med te i ), teppe rundt skuldrene Litt (nett)shopping. (understreker "litt" altså. ) Å lage seg noe en kan glede seg til fram i tid (teatertur, reise, fest osv ) og så tenke intenst på dette når en trenger gleden. Kose med ett dyr. Ev. se bilder av dyr på nett. Blir alltid varm om hjerte å valpe-bilder f.eks. Ha lagret nettsider med morsomt innhold som jeg kan lese på når ting lugger litt. Bl.a en del tråder her inne. Endret 10. mars 2015 av fjærestein
Colorama Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Kjære deg, jeg vet hvordan det er... Du må rett og slett bare innse at folk ikke alltid har tid til å hjelpe deg, og at du må håndtere det selv. Det er jo ikke alltid sånn, men av og til kan det bli sånn, og da må du lære deg å trives litt alene. Mitt beste tips er å se på en serie du liker og kan le av! Håper du får det bedre snart!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå