Gå til innhold

Vektoppgang i mensenuka


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har pga sykdom hatt dårlig næringsopptak de siste ukene. Jeg har ikke gått ned med enn 2-3 kg, men har nå en bmi på 18,55. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror jeg skulle hatt mensen nå denne uken (regner med den bare er litt forsinket?)

Jeg pleier å gå opp 1-2 kg når jeg har mensen. Skjer dette også selv om man har mistet mensen?

Jeg vil ikke gå ned ytterligere i vekt, men vet ikke om jeg kan ta disse kiloene som at jeg har vært flinkere til å få i meg mat, eller om jeg faktisk kan ha mistet mensen. Må jeg i så fall oppsøke lege?

Jente 19

Anonymous poster hash: 488bc...814

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du har en spiseforstyrrelse så du må oppsøke lege. Når du har mistet mensen har det gått for langt.



Anonymous poster hash: 45c5d...f7d
AnonymBruker
Skrevet

Ja, du har en spiseforstyrrelse så du må oppsøke lege. Når du har mistet mensen har det gått for langt.

Anonymous poster hash: 45c5d...f7d

Jeg har kyssesyken, ingen spiseforstyrrelse.

Anonymous poster hash: 488bc...814

Skrevet

Ja, du har en spiseforstyrrelse så du må oppsøke lege. Når du har mistet mensen har det gått for langt.

Anonymous poster hash: 45c5d...f7d

Wtf?

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

en vektnedgang på 2-3 kg burde ikke tilsi at du har mistet mensen, så i teorien burde du gå opp de kiloene du pleier når du får mens :)

Hvis du ikke er helt sikker på at du skulle ha mens denne uka, så har du ingenting å bekymre deg for - heller ikke om du skulle hatt mens i går...mensen kan ofte bli litt forsinket ved sykdom eller stress :)



Anonymous poster hash: edaa6...aa3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...