Gå til innhold

Bare jeg som har slike tanker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes det er rart at man tenner på hverandres kjønnsorgan som man bruker til å tisse, bæsje, prompe, mense og utflode med?

Beklager at jeg kanskje er ekkel, men.. Hvorfor vil gutter slikke tissen til jenten som brukes til å..ja tisse med? Og litt diverse annet. Og ikke minst anus som for veldig mange er et "spennende" område å utforske med både fingre, tunge og pikk. Anusen bruker man til å kvitte seg med avfallsstoffer og rotten mat.

Og for å ikke snakke om mannen penis som jenter skal bl.a suge på. Ut av det lille åpne hullet kommer det urin og flod. Sæd. En mengde med gugge som egentlig skal befrukte kvinnen. Slimete. Hvorfor tenner "vi" på det?

Er det bare jeg som tenker slik? Hvorfor tenker ikke dere andre slik?

Anonymous poster hash: 106f3...df6
  • Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du 13?

Anonymous poster hash: 82e24...9cb
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er mellom 20-25 og lurer på om det er noen som deler disse tankene, evt hvorfor ikke.

Dette er ikke en gjette-konkurranse på alder.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er mellom 20-25 og lurer på om det er noen som deler disse tankene, evt hvorfor ikke.

Dette er ikke en gjette-konkurranse på alder.

Har selv en scat og urin fetisj. Det har jeg lenge lurt på hvorfor. Men det finner man vel aldri ut av.

Anonymous poster hash: 82e24...9cb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt over det. Jeg tenner såklart på mannens kjønnsorgan, som heterofil kvinne, men det er jo faktisk ganske spesielt om man først skal begynne å tenke over det. Vi kan ha kjønnsorganer i munnene våre uten problem, men utflod, mensen og bæsj synes vi liksom er kjempeekkelt.

Anonymous poster hash: 05687...783
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes det er rart at man tenner på hverandres kjønnsorgan som man bruker til å tisse, bæsje, prompe, mense og utflode med?

Beklager at jeg kanskje er ekkel, men.. Hvorfor vil gutter slikke tissen til jenten som brukes til å..ja tisse med? Og litt diverse annet. Og ikke minst anus som for veldig mange er et "spennende" område å utforske med både fingre, tunge og pikk. Anusen bruker man til å kvitte seg med avfallsstoffer og rotten mat.

Og for å ikke snakke om mannen penis som jenter skal bl.a suge på. Ut av det lille åpne hullet kommer det urin og flod. Sæd. En mengde med gugge som egentlig skal befrukte kvinnen. Slimete. Hvorfor tenner "vi" på det?

Jeg tenner på å se fittevrett og slett fordi det er en så privat del av kvinnekroppen og (som regel) når du ser det fører det jo til mer! Er ingenting jeg liker bedre enn å gi en kvinne nytelse og bare jeg får lov til det er jeg fornøyd selv! Kjæresten min sier hun er veldig heldig som har meg for jeg tenker mer på henne enn jeg gjør på meg selv.

Anonymous poster hash: 318bc...3a7

Skrevet

Tråden er ryddet for støtende innlegg, samt svar.

- Magnifique, mod.

Skrevet

Fordi for å befrukte må man ha lyst og tenning.

Skrevet

Hadde du vært Gud for en dag så kunne du jo ha skapt mennesker med nye avfallsutganger på andre steder enn de deilige erogene sonene våre?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oralsex er i hvert fall ekkelt :spy:

Anonymous poster hash: efbf9...257
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det som deg.

Anonymous poster hash: 21242...3e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...