Gå til innhold

Innbilsk eller brystkreft?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den venstre brystvorten min ble for et lite år siden plutselig "splittet", nesten som den er delt i to(ikke helt, men ser tydelig forskjell på denne og den andre). Ellers når hele "vortepartiet" er "slapt" så har jeg av og til noen vite prikker. Altså når du fryser osv stivnet hele vortepartiet, og det kommer mange prikker, eller små kuler til vanlig, men av og til er noen helt vite? Og plutselig begynte jeg å få mange hudormet og enorme, vonde kviser rundt brystet, i "kløfta". Den ene kvisa er lige stor som en klinkekul under huden, den er helt i enden av brystet, men har vært der ett par dager.

Er litt kraftig og 21 år, er jeg bare skikkelig innbilsk eller bør jeg spørre legen om han bare kan se over det?

Anonymous poster hash: f81e6...b31

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg for kreft. Men ta det opp med legen din hvis det er ubehagelig. Har selv noe av det du nevner og det er helt ufarlig. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Den venstre brystvorten min ble for et lite år siden plutselig "splittet", nesten som den er delt i to(ikke helt, men ser tydelig forskjell på denne og den andre). Ellers når hele "vortepartiet" er "slapt" så har jeg av og til noen vite prikker. Altså når du fryser osv stivnet hele vortepartiet, og det kommer mange prikker, eller små kuler til vanlig, men av og til er noen helt vite? Og plutselig begynte jeg å få mange hudormet og enorme, vonde kviser rundt brystet, i "kløfta". Den ene kvisa er lige stor som en klinkekul under huden, den er helt i enden av brystet, men har vært der ett par dager.

Er litt kraftig og 21 år, er jeg bare skikkelig innbilsk eller bør jeg spørre legen om han bare kan se over det?

Anonymous poster hash: f81e6...b31

Istedet for å spørre her, tar du å bestiller time hos fastlegen din. De fleste av oss som er her inne, har nok ikke den medisinske kompetansen som skal til for å stille diagnoser.

Anonymous poster hash: 7ce5b...a1a

Skrevet

Hvis det bekymrer eller plager deg så ville jeg fått en time hos legen :) Bedre å dra dit for å få det sjekket enn å gå å bekymre seg :) Lykke til!

Skrevet

Om du er innbilsk eller ikke sier innlegget ingen ting om, men du kan jo ta en tur til legen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...