AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Jeg har prøvd å unngå å få øyenkontakt med biolæreren, aner ikke hvorfor, men har liksom følt at det har vært kleint. Sist biologitime fulgte jeg med mens han snakket, og vi hadde ofte lang øyenkontakt med hverandre. Føler vi får en connection;) Jeg ble ganske tent av ham, og han er rundt 40-50!! Det er kjempeflaut! Det verste er at jeg skulle ønske det kunne skje noe. Føler meg dum for å tenke på det, men kan det hende han ser på meg av en grunn, kan det hende han tenker det samme om meg? Jente, 19 Anonymous poster hash: 83f06...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 Slapp av, slik er menneskelig biologi. Anonymous poster hash: 717b9...8be
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Hehe vet det ikke er big deal, men jeg greier ikke å slutte og tenke på det.. Aldersforskjellen og at han faktisk er lærer, gjør det vanskeligere å ikke tenke på det Anonymous poster hash: 83f06...3ab
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Du kan jo ta ett ligg med han:-) Er du singel og keen, hvorfor ikke? Det er han som gjør noe galt, ikke du. Er han hot, kan det jo bli en pirrende akt:-) Husk kondom! Anonymous poster hash: 98971...d55
Gjest Seajewel Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Regner med en biolærer er mer seriøs enn et enkelt ligg...
Cathrine88 Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 Det er sannsynligvis lettere å feste blikket på eleven som faktisk følger med på hva han sier enn alle som stirrer tomt ut i lufta eller på neglene sine. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå