Gå til innhold

Orgasme og lite følsomhet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Er det mulig å være så lite følsom at man aldri vil kunne komme av fingring/slikking ? Jeg har aldri fått orgasme med en partner, og får høre at det sitter i hodet osv.

Får heller ikke orgasme av å fingre meg selv, det eneste som fungerer er en kraftig vibrator på maks styrke. Da kommer jeg i løpet av et par minutter og kan kommer mange ganger. Frem til jeg for et halv år siden kjøpte en vibrator så var jeg sikker på at jeg aldri ville oppleve en orgasme.

Flere som har det sånn? Jeg synes det er veldig kjedelig at kjæresten aldri kan få meg til å komme, og det synes han også. Jeg prøver å si at jeg liker og får masse ut av sex uansett, og alt er veldig godt selv om jeg ikke kommer.

Men det er jo veldig kjedelig i lengden med en partner man føler man ikke klarer å tilfredstille...

Anonymous poster hash: 292a7...252
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det på samme måte og fiorstår veldig godt frustrasjonen din! Men kan ikke dere bruke vibratoren sammen under sex da? Han setter sikkert pris på å ha et hjelpemiddel som gjør at også du kommer under sexen.

Anonymous poster hash: eadcb...d2e
Skrevet

Samme her. Jeg kan komme ved oralsex, men da er jo gutten helt utslitt etterpå, for det tar jo en evighet.. Så en vibrator gjør susen. Ikke helt det samme, men det er da noe..

AnonymBruker
Skrevet

Fint at man ikke er alene om det problemet i allefall! Kunne nok kommet av slikking jeg og, men det krever nok minst en halvtimes innsats med en ganske rask og hard tunge...Kan ikke forvente det føler jeg, man har jo fysiske begrensninger.

Tenker at han kan bruke vibratoren på meg, men så vet jeg ikke hva menn synes om det? At jeg ikke kommer under samleie gjør meg ingenting.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Fint at man ikke er alene om det problemet i allefall! Kunne nok kommet av slikking jeg og, men det krever nok minst en halvtimes innsats med en ganske rask og hard tunge...Kan ikke forvente det føler jeg, man har jo fysiske begrensninger.

Tenker at han kan bruke vibratoren på meg, men så vet jeg ikke hva menn synes om det? At jeg ikke kommer under samleie gjør meg ingenting.

TS

Vet han om at du kommer ved bruk av denne vibratorer? I såfall kan du jo forsiktig prøve å foreslå det. Med mindre han er veldig usikker på seg selv tenker jeg at han ikke kan ha noe i mot det. Vil ikke alle at partneren skal ha det godt da? Syns sexleketøy kan være sexy jeg :)

Anonymous poster hash: eadcb...d2e

Skrevet

TS

Om du sliter med å komme så hadde jeg hatt null problemer med å ta inn litt hjelpemidler for å få deg til å nå klimaks.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også det slik! Har nesten trodd det var noe galt med meg siden jeg aldri kommer når vi har sex-uansett om han slikker meg, fingrer meg eller penetrerer. Har også hørt at jeg må slappe av og at det er noe i hodet som hindrer meg i å komme,men det er det jo ikke. Jeg slapper av og virkelig nyter sexen, men må som du TS, ha hard stimuli.

Nå har jeg riktignok aldri prøvd vibrator før, men kanskje det kunne vært noe rett og slett.
Hvordan skal jeg lufte forslaget med å ta inn en vibrator i sexen? Noen forslag?

Anonymous poster hash: 4c5ac...01f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter også med det samme. Men nå er vi ganske ferske, og jeg sliter kanskje ennå litt med å slappe av? Skjønt når jeg tenker meg om, så har jeg alltid slitt litt. Prøver også å si at det er digg uansett. Men litt frustrerende er det jo....

Anonymous poster hash: 2e9ca...8c1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter også med det samme. Men nå er vi ganske ferske, og jeg sliter kanskje ennå litt med å slappe av? Skjønt når jeg tenker meg om, så har jeg alltid slitt litt. Prøver også å si at det er digg uansett. Men litt frustrerende er det jo....

Anonymous poster hash: 2e9ca...8c1

Jeg skjønner hva du mener, jeg skulle ønske jeg kunne få orgasme som "alle" andre..

Anonymous poster hash: 4c5ac...01f

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å øve på å stimulere klitoris med fingrene, mens dere er helt alene?

Dere må først få orgasme på egen hånd ( uten vibrator), tenker jeg da, før dere vil klare det med partner.

Hilsen ei som kommer i 99,9% av tilfellene:-)

Anonymous poster hash: c7987...9d6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg for min del kan holde på med fingrene i lang tid, det blir rett og slett for lite til at det har noen effekt.

Er jo veldig godt når han slikker meg, nyter det, men til slutt blir det jo for dumt når man aldri kommer. Litt sånn hvor lenge skal man holde på da... For han som mann som alltid kommer under sex, så skjønner jeg at det virker kjedelig å ikke komme, selv om jeg prøver å forklare at jeg koser meg uansett.

Han spør meg av og til om jeg i det hele tatt får noe ut av det! JA, men jeg ligger ikke der og stønner når jeg ikke er på vei mot en orgasme. Så da blir det kanskje litt lydløst og vanskelig å gi respons!

Til deg som aldri har kommet og vurderer vibrator, kan anbefales! Første gang jeg prøvde min så kom jeg på 2 minutter, haha, ble overraska.

Skal altså foreslå for han at han kan bruke den på meg, er vel bedre enn ingenting :)

Så er jeg i det minste glad for at jeg kan være åpen om han med det, tidligere har jeg faka fordi jeg synes det var pinlig. Nå er jeg mye mer komfortabel med å ha sex!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...