AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hei Jeg vet ikke om det allerede er en slik tråd, jeg fant iallefall ingen. Som tittelen sier, fortell hvordan din oppkjøring var! Om du strøk eller bestod, hva du fikk pluss eller minus for, hvordan sensor var, også videre. Jeg har nettopp hatt min men syntes det var utrolig nyttig å lese om dette før, og jeg kan like godt begynne med min egen. Jeg hadde ingen forventninger og tenkte at om jeg bestod hadde jeg lappen, og hvis ikke ville jeg få den senere, og det gjorde meg mindre nervøs. Jeg var heldig og fikk tidenes koseligste, mest pratsomme sensor. Jeg fikk kontrollspørsmål om vekt på taklast og sikring av løse gjenstander i bilen, og svarte korrekt. Vi kjørte litt ut av byen, på landevei der jeg måtte finne to plasser å snu. På den andre var han nødt til å be meg roe ned, men sa det gikk helt fint fordi det ikke var stoppskilt på grunn av farlig kryss "slik det burde være" (inn i 80-sone). Vi kjørte deretter tilbake inn til byen og inn i et parkeringshus der jeg skulle parkere. Jeg hadde øvd masse på parkering dagen før, men allikevel klarte jeg å parkere midt i mellom to plasser (og der var jeg bombesikker på jeg at jeg strøyk, sensor måtte hjelpe meg(!)), og deretter tilbake til trafikkstasjonen der sensor sa "Du besto!" og tok meg i hånda med en gang jeg hadde stoppet bilen. Utrolig deilig følelse! :D På vurderingen skrev han at jeg hadde god kontroll på kjøretøyet og god forståelse av trafikken. Det eneste han hadde å bemerke var at jeg ikke stoppet tidlig nok i kryss, og at jeg måtte øve mer på parkering, haha. Noen andre som vil fortelle? Anonymous poster hash: 7dc83...53c
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Den var helt grei. Ingen store overraskelse. Kjørte over et lite ras (grus og småstein i veibanen, det store raset kom senere på dagen). Ellers var det litt innslag av parkering, sentrumskjøring og langkjøring. Den tekniske biten bestod i å sjekke spylevæske o.l. Bestod med glans. Anonymous poster hash: e9d49...df5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå