AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hva kan dette være? Symptomer: - Vondt i nede del av magen - Blod som blander seg i urinen. Lyst, ikke det vanlige mensblodet. - Kan ikke se at magen er oppblåst - Litt slapp/trøtt - Vanlig størrelse på brystene Bruker p-piller og har så godt som aldri mellomblødninger med disse. De gangene dette har skjedd, så har blodet vært tykkere og mer brunaktig. Skal ringe legen, men det blir ikke før i morgen (har hatt det slik siden i sist uke). Anonymous poster hash: 715b2...cdb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 PS! Glemte å legge til at jeg også hadde mild UVI i sist uke, men at dette er borte nå. Var i forbindelse med dette at blodet kom, men forsvant når UVI forsvant. Fikk ikke antibiotika for det, men brukte tranebær for å bli kvitt det.. - ts Anonymous poster hash: 715b2...cdb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Noen ganger må folk roe seg ned litt i forhold til denne sykdoms- og syndromshysterien. Man må stole på at kroppen er et fantastisk maskineri som reparerer seg selv. Det beste du kan gjøre nå er å ta noen pusteøvelser for å roe nervene. Ting ordner seg i morgen når du kan ringe legen. Anonymous poster hash: e70a7...d13 3
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 Noen ganger må folk roe seg ned litt i forhold til denne sykdoms- og syndromshysterien. Man må stole på at kroppen er et fantastisk maskineri som reparerer seg selv. Det beste du kan gjøre nå er å ta noen pusteøvelser for å roe nervene. Ting ordner seg i morgen når du kan ringe legen. Anonymous poster hash: e70a7...d13 Jeg stresser ikke, og er ikke redd. Blir bare nysgjerrig. Derfor spør jeg her. Anonymous poster hash: 715b2...cdb
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Jeg stresser ikke, og er ikke redd. Blir bare nysgjerrig. Derfor spør jeg her. Anonymous poster hash: 715b2...cdb Du lurer på om det er kreft, det er å stresse og bli hysterisk. Hvor lenge har det vart? Anonymous poster hash: ba67e...d4d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Du lurer på om det er kreft, det er å stresse og bli hysterisk. Hvor lenge har det vart? Anonymous poster hash: ba67e...d4d Litt mindre enn en uke. Magesmertene kom etterhvert. Anonymous poster hash: 715b2...cdb
Gjest Solstråla88 Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 Hva kan dette være? Symptomer: - Vondt i nede del av magen - Blod som blander seg i urinen. Lyst, ikke det vanlige mensblodet. - Kan ikke se at magen er oppblåst - Litt slapp/trøtt - Vanlig størrelse på brystene Bruker p-piller og har så godt som aldri mellomblødninger med disse. De gangene dette har skjedd, så har blodet vært tykkere og mer brunaktig. Skal ringe legen, men det blir ikke før i morgen (har hatt det slik siden i sist uke). Anonymous poster hash: 715b2...cdb Blod i urin kan komme ved uvi, ville tatt en ny test for å sjekke at du er kvitt det.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 Blod i urin kan komme ved uvi, ville tatt en ny test for å sjekke at du er kvitt det. Også etter at svie ved vannlatning er borte? Anonymous poster hash: 715b2...cdb
Gjest Solstråla88 Skrevet 10. mars 2015 #9 Skrevet 10. mars 2015 Også etter at svie ved vannlatning er borte? Anonymous poster hash: 715b2...cdb Jeg har aldri svie ved uvi, eneste synpomet når jeg har det er blod i urin
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #10 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har aldri svie ved uvi, eneste synpomet når jeg har det er blod i urin Ok. Hos meg er det motsatt. Svie, men ikke alltid blod. Nå er blodet mørkere..mer typisk mensblod. Tar en test i morgen tidlig. Anonymous poster hash: 715b2...cdb
Gjest Solstråla88 Skrevet 10. mars 2015 #11 Skrevet 10. mars 2015 Ok. Hos meg er det motsatt. Svie, men ikke alltid blod. Nå er blodet mørkere..mer typisk mensblod. Tar en test i morgen tidlig.Anonymous poster hash: 715b2...cdb Det er jo uansett greit og utelukke det😊
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #12 Skrevet 11. mars 2015 Er ikke gravid i følge testen. Magesmertene og blødningene vedvarer. Veldig menustrasjonsaktig nå, men har vanligvis aldri mellomblødninger.. Anonymous poster hash: 715b2...cdb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå