Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men de har jo ikke kommet langt. Allianser er langt lurere helt frem til nesten slutten av spillet, om de kommer så langt... Man kan jo ikke sende ut alle som er på ''sitt lag'' fordi de er smarte, totalt uenig i at det er taktisk lurt.

Ja, jeg er enig. Det er altfor tidlig å tenke på det nå. Da får man heller fiender tidlig. Ikke særlig taktisk lurt, nei. Heller ikke særlig taktisk lurt av Sara å spille så åpent. Litt greit å ikke vise alle kortene helt enda.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor kjolen Triana brukte på torsdag er fra? :) Er en maxi-kjole :)

Anonymous poster hash: 9d8ea...e74

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er enig. Det er altfor tidlig å tenke på det nå. Da får man heller fiender tidlig. Ikke særlig taktisk lurt, nei. Heller ikke særlig taktisk lurt av Sara å spille så åpent. Litt greit å ikke vise alle kortene helt enda.

Det er uke 5 til uken nå. Snart halvveis. Skal de vente med å spille og være taktiske til finaleuken? Må jo begynne en gang. Jeg synes det er kjedelig når alle er venner og er god stemning. PH Danmark er alle taktiske fra dag 1.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

• Liker 3
Skrevet (endret)

Pierre høres så uengasjert og daff ut når han prater. Snakker i samme toneleie hele tiden. Liker at han tar ting på en voksen måte og ikke begynte å kjefte og smelle da Elin valgte Mathias. Lurer på åssen Isabell kommer til å reagere hvis noen kicker ut Audun :fnise: "ka faen?"

Endret av Savannah87
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pierre høres så uengasjert og daff ut når han prater. Snakker i samme toneleie hele tiden. Liker at han tar ting på en voksen måte og ikke begynte å kjefte og smelle da Elin valgte Mathias. Lurer på åssen Isabell kommer til å reagere hvis noen kicker ut Audun :fnise: "ka faen?"

Sånn her;

"Kaaa fååaaen? Korfor i helvede?"

Anonymous poster hash: 5a64d...6ca

• Liker 10
Skrevet

PH Danmark er veldig bra. Forrige sesongen var kanon bra (sesong 10) Det var 2 lag som spilte mot hverandre og det var gøy. Sesong 11 kommer etter denne sesongen :)

Vurderer å se sesong 10, verdt det? Elsket sesong 5 og 6 av på Danmark! Men vil ikke bruke foooor mye tid på tull, hehe.

Skrevet

Samme her, men det er jo fordi vi aldri får se noe fra "livet" på hotellet, vi får kun se fra tvister, sermonier og andre rare ting produksjonen steller med. Elin har jo mange ganger sagt at hun vil velge Mathias og liker han så godt osv, men jeg kan aldri huske å ha sett de to snakke sammen i det hele tatt, men det må jo ha skjedd siden hun valgte ham, det har bare ikke kommet med på TV. Elendig klipping, synes det blir mer og mer sånn fra sesong til sesong... Synes det er kjipt, jeg vil jo se deltakerene prate og gjøre ting, jeg vil ikke bare se dem når de har sex..

Enig. I sesong 1 var det mer av "livet" der.

Man så de tulle og finne på ting mer. Men jeg føler at produksjonen også finner på mer som skjer nå, sånn at deltakerne har mindre "dødtid" hvor de må finne på underholdning selv:)

Skrevet

Vurderer å se sesong 10, verdt det? Elsket sesong 5 og 6 av på Danmark! Men vil ikke bruke foooor mye tid på tull, hehe.

Jeg vil si det er verdt det, Er enda irritert på Christian og Henrik :fnise:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er uke 5 til uken nå. Snart halvveis. Skal de vente med å spille og være taktiske til finaleuken? Må jo begynne en gang. Jeg synes det er kjedelig når alle er venner og er god stemning. PH Danmark er alle taktiske fra dag 1.

Jeg har da ikke skrevet det noen steder. Det er noe helt annet å lage underholdning og det å spille godt. Det eneste jeg skriver er at det ikke er lurt taktisk sett å spille så åpent, og det er det jo da vitterlig ikke. Om det skaper underholdning eller ikke er jo en helt annen diskusjon. Selv om de fleste på PH Danmark er taktiske fra dag 1 spiller ikke engang halvparten der lurt, og det er det vi diskuterte. Selv om spilling er underholdende må man da få lov til å kritisere spillemåten deres uten at dette skal bety at man ikke vil ha spilling på hotellet.

Skrevet

Halvveis? Jeg føler det nettopp har begynt! Er det seriøst bare litt over 10 uker?
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Halvveis? Jeg føler det nettopp har begynt! Er det seriøst bare litt over 10 uker?

Nei, jeg forstår ikke hvor denne personen har dette fra. I fjor var det 60 episoder, og året før der var det 56 episoder. Episoden på forrige torsdag var nr. 16.

• Liker 4
Skrevet

La oss håpe det blir masse drama denne uken :)

Sara kommer til å ryke hvis hun ikke slutter å spille så åpenlyst. I PH Norge blir det aldri godt likt.

AnonymBruker
Skrevet

I hver eneste sesong er det sånn "han/hun spiller spillet" og slikt. Alle gjør jo det. Hva er så galt med det?

Anonymous poster hash: 3ceb0...ca9

AnonymBruker
Skrevet

I hver eneste sesong er det sånn "han/hun spiller spillet" og slikt. Alle gjør jo det. Hva er så galt med det?

Anonymous poster hash: 3ceb0...ca9

Det er jo ikke noe galt med det, men de andre deltakerne føler seg truet. At andre deltakere vil ha ut de som spiller viser jo nettopp at de også gjør det. Når de sier at "han/hun spiller spillet" er vel dette en måte å si at vedkommende er sterk eller farlig. Jeg synes ikke det er noe i veien med å ønske andre spillere ut. Det er jo det som skaper litt underholdning. Det eneste problemet er at det er så få på Paradise Norge som spiller ordentlig, så om alle spillerne går ut sitter man jo ikke igjen med så mye.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett alle sesongene av PH og da får man alltid kjeft hvis noen vil spille. Det var verst i de første sesongene. Var man ikke der for opplevelsen kunne man bare reise hjem. Husker Nanna fra sesong 1 alltid spurte de nye om de var der for å spille eller for opplevelsen.

Jeg synes det har blitt bedre enn det som det var. Blir uansett for dumt å klage når noen er taktiske og vil spille. Hallo, det er jo et spill!

De burde lære fra PH Sverige og Danmark. Der spiller alle åpenlyst og der får man kjeft hvis en ikke spiller. "Åh han/hun er jo bare på badeferie"

• Liker 2
Annonse
Skrevet

Jeg har sett alle sesongene av PH og da får man alltid kjeft hvis noen vil spille. Det var verst i de første sesongene. Var man ikke der for opplevelsen kunne man bare reise hjem. Husker Nanna fra sesong 1 alltid spurte de nye om de var der for å spille eller for opplevelsen.

Jeg synes det har blitt bedre enn det som det var. Blir uansett for dumt å klage når noen er taktiske og vil spille. Hallo, det er jo et spill!

De burde lære fra PH Sverige og Danmark. Der spiller alle åpenlyst og der får man kjeft hvis en ikke spiller. "Åh han/hun er jo bare på badeferie"

Enig. Det blir som å spille amerikaner og bli sur hvis motspillerne teller kortene. Men jeg kjenner jeg blir irritert på de som spiller på ph (jeg blir forsåvidt sur hvis de jeg spiller amerikaner er flinkere enn meg til å telle kortene også :P ), men det er jo det som er gøy med ph. Det vekker følelser!

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Det blir som å spille amerikaner og bli sur hvis motspillerne teller kortene. Men jeg kjenner jeg blir irritert på de som spiller på ph (jeg blir forsåvidt sur hvis de jeg spiller amerikaner er flinkere enn meg til å telle kortene også :P ), men det er jo det som er gøy med ph. Det vekker følelser!

Nettopp! Man mener jo ikke at man ikke vil at deltakerne skal spille selv om man kritiserer dem for spillemåten.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det gøyeste med PH er spillet. Festing og knulling er ikke så spennende synes jeg. Skulle ønske alle kunne være som Sara. Det hadde vært gøy :)

Anonymous poster hash: 3406d...95b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Måtte inn her for å oppdatere meg siden jeg ikke fikk sett episodene i forrige uke.
Ser det spekuleres i at det blir pulings på Martine? Mistenkte at det kom til å skje etter at hun så bastant sa at det aldri kom til å skje i uke 1.
Var faktisk ute for å kjøpe noe snacks til kveldens episode isted, og støtte jammen på selveste Elin :fnise:

Anonymous poster hash: 585af...41d
  • Liker 3
Skrevet

Jeg synes det gøyeste med PH er spillet. Festing og knulling er ikke så spennende synes jeg. Skulle ønske alle kunne være som Sara. Det hadde vært gøy :)

Anonymous poster hash: 3406d...95b

Ja, det er jo det som gjør det morsomt å se på! Og jeg elsker at jeg blir engasjert og sint på dem fordi de spiller som de gjør! Men jeg må innrømme at jeg alltid heier på de som er underdogs :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...