AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #201 Skrevet 11. mars 2015 Ny mobbesesong igjen? Tydeligvis det TV3 vil ha Anonymous poster hash: 08e10...3d8 2
julie90 Skrevet 11. mars 2015 #202 Skrevet 11. mars 2015 Ny mobbesesong igjen? Tydeligvis det TV3 vil ha Anonymous poster hash: 08e10...3d8 Tydeligvis. Synes jo det er litt dobbelmoralsk, da de i 1. sesong sendte ut Nanna fordi de mobbet. Nå veier de jo opp de "kjekke" mot de "stygge". Synes ikke det er noe kjekt å se på I år synes jeg de har dratt den for langt. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #203 Skrevet 11. mars 2015 Åh jeg klarer nesten ikke se på. Jeg blir så flau og pinlig berørt. Jentene er stokk dumme og tenker kun på det ytre. Driter jo i personlighet. De hvite er jo helt på bærtur. De hadde ALDRI hatt sjans på meg. Aldri. Anonymous poster hash: 3406d...95b 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #204 Skrevet 11. mars 2015 Tydeligvis. Synes jo det er litt dobbelmoralsk, da de i 1. sesong sendte ut Nanna fordi de mobbet. Nå veier de jo opp de "kjekke" mot de "stygge". Synes ikke det er noe kjekt å se på I år synes jeg de har dratt den for langt. Ja enig. Har de virkelig ikke lært noen ting? Synes det er teit å skulle ha de stygge mot de pene. Fy flate! Anonymous poster hash: 3406d...95b 1
Rosewood Skrevet 11. mars 2015 #205 Skrevet 11. mars 2015 Også er han blond Når noen er så blonde som han, så synes jeg de fort ser ut som smågutter. Spesielt med måten han snakker om også. Ingenting mandig med dem. Ja sant, samme her. Han finnes ikke attraktiv for fem flate øre! Jeg savner en ordentlig mann. En som er kjekk og fin, uten å være så veldig bevisst på det, med kul personlighet og noe mellom øra. En barsk tøffing! Men de er vel kloke nok til å ikke melde seg på PH, så det blir vel med dagdrømmen 3
Rosewood Skrevet 11. mars 2015 #206 Skrevet 11. mars 2015 De burde også ha lært fra i fjord, måten Ann Mariell ble behandlet der inne var overhodet ikke greit! 2
Savannah87 Skrevet 11. mars 2015 #207 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Enig med dere. Synes ikke dette er greit. Får helt vondt av de svarte Faen, at Fredrik røyk ut! Harald må ut. Håper de svarte for en makt og kan hive en av de hvite ut!! Endret 11. mars 2015 av Savannah87 1
Gjest Blue Ivy. Skrevet 11. mars 2015 #208 Skrevet 11. mars 2015 Jeg liker ikke de hvite dustene, men de svarte burde være litt bedre på å ta kontakt? De står jo ofte bare for seg selv osv. Harald er den verste synes jeg. Finnes ikke kjekk. Knut Erik passer ikke helt inn. Han er liksom for smart for PH Emilie virker bare dum..
Gjest Blue Ivy. Skrevet 11. mars 2015 #209 Skrevet 11. mars 2015 Håper noen klarer å hive ut Harald før han klarer å hive ut noen. Han skal ikke ha den gleden
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #210 Skrevet 11. mars 2015 Jeg liker ikke de hvite dustene, men de svarte burde være litt bedre på å ta kontakt? De står jo ofte bare for seg selv osv. Harald er den verste synes jeg. Finnes ikke kjekk. Knut Erik passer ikke helt inn. Han er liksom for smart for PH Emilie virker bare dum.. Jeg har faktisk jobbet med Knut Eirik. Rart å se han på paradise, hadde aldri falt meg inn at han kom til å bli med der. Trodde virkelig ikke han var typen.Anonymous poster hash: 1c5ba...f04
fresia Skrevet 11. mars 2015 #211 Skrevet 11. mars 2015 jeg liker Sara veldig godt:) de andre trenger jeg mer tid på... 7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #212 Skrevet 11. mars 2015 Jentene er nok ikke såå dumme som de fremstilles. De hører jo ikke alt det de hvite guttene sier til kameraene når de ikke er der. De hvite tar jo mye mer kontakt enn de svarte, og virker mer interessert. Så skjønner dem faktisk.. Bare synd det er feil valgAnonymous poster hash: c37ab...132 7
super-s Skrevet 11. mars 2015 #213 Skrevet 11. mars 2015 Ja sant, samme her. Han finnes ikke attraktiv for fem flate øre! Jeg savner en ordentlig mann. En som er kjekk og fin, uten å være så veldig bevisst på det, med kul personlighet og noe mellom øra. En barsk tøffing! Men de er vel kloke nok til å ikke melde seg på PH, så det blir vel med dagdrømmen Ordentlige menn med kul personlighet og noe mellom øra melder seg ikke på PH desverre... 6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #214 Skrevet 11. mars 2015 Leste en artikkel om Fredrik. På Side2 eller Seher.No. Husker ikke. Men uansett så var han skuffet over jentene. "De var pene å se på, men hadde ikke noe mellom ørene" Han likte Sara da. De andre var så jålete. Anonymous poster hash: 08e10...3d8
Gjest Gurgemeie Skrevet 11. mars 2015 #215 Skrevet 11. mars 2015 Dette er min teori: * TV3 lurer oss alle sammen ved å be det hvite laget om og spille (skuespill) sånn som i fjor, bare at i år får ikke noen vite det. Altså, det er litt for absurd at det hvite laget er så inkompetente som de er... * Lord Sørseth er i kaka (han har vært vekk en stund, og var på premierefesten) Ikke vet jeg, men det hvite laget er så sinnssykt idioter. De har faktisk potensialet til å være kjekke (noen av dem), men personligheten gjør dem rett og slett stygge! Styggere enn få, når det skal sies. Jeg hadde aldri rørt noen av de gutta der... ÆSJ 8
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #216 Skrevet 11. mars 2015 Dere klager over at deltagerene er så dumme, men kjære vene, det er jo DET som gjør hele programmet så morsomt! Sånn som når guttene måtte velge en fra det motsatte laget som skulle ut hvis de selv ble valgt, de hvite gutta banna og kjefta og slo rundt seg og ble dritforbanna, og Mads leste brevet sikkert fem ganger før det gikk opp for potteplantene at de skulle sende ut en fra det SVARTE laget.. Hahaha.. Jeg lo så jeg grein. Det er jo det som er morsomt, hvis alle skal være intelligente og "normale" og sitte der og ha dype, fornuftige samtaler hele veien, så er jo hele poenget med paradise borte. Anonymous poster hash: 9feb0...611 8
smalls Skrevet 11. mars 2015 #217 Skrevet 11. mars 2015 Jeg tror å produksjonen har sagt at de på det hvite laget må være veldig høye på seg selv og sånn. Det er jo rart ingen på det svarte laget er sånn. De er mer normale. Jeg liker Sara best av jentene. Hun virker mest normal. Veldig trist at Fredrik røyk ut da 2
missi12 Skrevet 11. mars 2015 #218 Skrevet 11. mars 2015 Jeg liker svensk, men den dialekten til svensken var forferdelig. Alt med han var egentlig forferdelig.. Og hvorfor tar de alltid med svensker?! Har aldri sett en nordmann i den svenske eller danske. Det var en normann med i svenske ph et år (tror det var sesongen hvor Jackie var med).
missi12 Skrevet 11. mars 2015 #219 Skrevet 11. mars 2015 Jeg kjenner at jeg elsker å hate de hvite! 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #220 Skrevet 11. mars 2015 Dette er min teori: * TV3 lurer oss alle sammen ved å be det hvite laget om og spille (skuespill) sånn som i fjor, bare at i år får ikke noen vite det. Altså, det er litt for absurd at det hvite laget er så inkompetente som de er... * Lord Sørseth er i kaka (han har vært vekk en stund, og var på premierefesten) Ikke vet jeg, men det hvite laget er så sinnssykt idioter. De har faktisk potensialet til å være kjekke (noen av dem), men personligheten gjør dem rett og slett stygge! Styggere enn få, når det skal sies. Jeg hadde aldri rørt noen av de gutta der... ÆSJ Tror også audun er der. Når åpner de kaka?Anonymous poster hash: 33259...fa9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå