Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes fortsatt at Kevin oppførte seg teit igår.

Først går han og snakker med Sara og snakker piss om Pierre - "Harald har vært hyggeligere mot meg enn Pierre har vært". (uhh, har du ikke spilt med Pierre hele veien og vært kompisen hans?)

Deretter kjefter han i snakkeboksen fordi Pierre og Martine ikke ser ut som vinnere (selv om Harald og Sara sitter der også, og er like stille som P&M).

Deretter kommer han løpende etter Martine, Pierre og Audun når de tydelig er på vei for å snakke (noe han selv gjorde med Sara tidligere på kvelden). Når Audun sier pent til han "vi kan snakke etterpå, nå skal jeg snakke med Pierre" svarer Kevin "jeg skal inn å pisse jeg!" i en frekk tone. Audun spør da pent om han ikke kan bruke toalettet på rommet ved siden av, og Kevin avbryter han midt inni med å si at Audun får gå ned til gamlehjemmet, at han "gir faen i at de skal snakke" for han skal pisse "jævla gamlehjem".

Så stormer han ut fra rommet etter å ha brukt toalettet, overlegent forbi P,M&A - som står der helt forvirret. På dette tidspunktet krangler Audun og Kevin, og Kevin kjefter masse på Audun for at det ikke er stemning på festen, men Audun går fra stedet.

I snakkeboksen sier Kevin "tidligere i dag så ville jeg gi stemmen min til M&P, men etter i kveld har jeg skiftet litt mening. Jeg stemmer kke på noen som sitter og gjesper på en finalefest!" (rett før har han jo sagt at Harald er snillere enn Pierre? Får han bestemt seg eller?)

Så går han ned til der alle sitter, og starter å kjefte på på Elin (som er en av de som faktisk snakker) som har det gøy med Linn. "Elin, ELIN, de står der oppe og prater dritt, og de står der nede og prater dritt, ikke vær en del av det!". (og i snakkeboksen er han like "alle begynner å klikke på hverandre og begynner å kjefte :overrasket: Det er typisk lavklasse!" - men han startet det jo). Jon spør pent "når snakka jeg drit om deg?" - så han har tydeligvis prøvd seg der også.

Når han ikke får mer oppmerksomhet fra de andre deltagerne starter han å angripe Sara E (tilsynelatende uprovosert). Forteller henne at alle ville ha henne ut da hun kom tilbake "så ikke sitt her og vær så jævla tøff i trynet, du må grue deg til å se på TV!". Så krangler han med henne, og starter å synge om at hun er en jævla hore.

Og da bryter Audun inn, og Kevin går fra å være den som slenger dritt til alle, til å bare sitte der som en liten hund og stirre ut i lufta og svare "mhm" spakt, og "å, se der Audun".

Jeg synes Audun oppførte seg dritt også, og jeg synes ikke man skal tåle å bli slått, men på den positive siden sluttet Kevin å oppføre seg som en dritt etter det.

Men snakket han dritt til Elin? Det fikk ikke jeg med meg eller hvorfor han gjorde det. Kevin var jo helt gærn på festen :fnise:

Anonymous poster hash: b354e...6ce

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige sesong var kjedelig, men den fantastiske finalen veide veldig opp. Selv om produksjonen ville AM og Aurora skulle vinne. Beste var sinneutbruddet til Labi! :skratte:

Denne sesongen har egentlig bare vært kjedelig. Beste var da Emilie fikk bli framover Tina og raserianfallet til Isabell da hun røyk ut. Veldig bra hun ikke kom inn igjen!

Alle i produksjonen burde få sparken for dette er latterlig.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kjære PH produksjon:

- Inn med spørsmål på Pandoras igjen! Vi vil ha DRAMA og INTRIGER.

- Når en person ryker ut, så er de ute for godt! Da betyr backstabbing mer. Igjen: Vi vil ha DRAMA og INTRIGER.

- Mange flere nye deltakere, det er spennende med ferskt blod i gjengen!

- Ikke del ut idiotiske makter som ikke betyr noe. Eksempel:

Christer som skulle utdele en grusom straff som viste seg å være noe så idiotisk som at Audun skulle gå i kostymet sitt.

Deltakerne får makt til å sende ut noen, og så kommer de inn uka (dagen) etterpå. Da føles det ut som vi har sløst en uke på Paradise.

Deltakerne kan, ved å fortelle et jævla dårlig eventyr, få makt som i praksis er en vetorett til å sende ut hvem faen de vil i parseremonien. Da er det ikke noe poeng å spille lenger, og det er bare uthaling av en forutsigbar prosess (alle skjønte at Martine ville sende ut Fredrik, vi trengte ikke to episoder + en parseremoni for å finne ut av det).

Det må LØNNE seg å spille og skape relasjoner. Idiotisk at selv om du har blitt valgt av din partner, og til og med har back up partnere så kan noen sende deg ut i parseremoni fordi de har fått en alt for stor makt.

- Det som ER interessant med parseremoniene er jo å se deltakerne springe rundt for å prøve å sikre seg partner, eventuelt legge planer for å få andre ut. Dere ødelegger ALT dette ved at uansett hva som skjer så skal én deltaker velge hvem de vil til å ryke. Bare dropp hele seremonien da, om dere skal drite så jævlig i det likevel.

- OM deltakerne skal få makt, så bør det være på grunn av et oppdrag - gjerne hemmelig - som de har klart å fullføre! Da har det både underholdningsverdi, OG de har fortjent det.

Og til slutt: DET ER TOTALT UINTERESSANT for oss seere at deltakerne skal lage idiotiske skuespill, fortelling, gå i kostymer som ikke har noe poeng. Herregud, fokuser heller på spilling og manipulering, det er det PH skal handle om!

Kan ikke alle her sende dette inn til redaksjonen?

Fy faen, dette må være tidenes dårligste sesong…

Anonymous poster hash: 72ed3...f12

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes faktisk det er helt greit at noen gamle får komme tilbake. Men da må det gjøres på en ordentlig måte! Ikke sende inn halvparten av deltagerne eller sende inn noen neste dag. Det kan jo skape drama når en kommer tilbake og er hevngjerrig på den som dolket han/hun i ryggen og den personen er livredd ;) Men igjen, ikke gøy når folk kommer inn igjen hele tiden. Holder med 2 stykker.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er overrasket over hvor kort hukommelse folk har. Det er sesonger som hra vært kjedeligere enn denne, og den ifjor hatet jo alle da den gikk? Hver sesong sier folk "åh, værste hittil". Forrige sesong, samt sesongen der Madelen vant (ses3?) feks var så snorkende kjedelige at jeg sluttet å se halvveis og så så litt på slutten igjen. Ifjor ble også Ann Mariell kraftig favorisert av produksjonen, likevel elsker alle her henne. Greit, finalen ifjor var bra, men resten av sesongen var veldig rar med mye som var kjedelig og mange veldig rare folk.

Det har jo vært veldig vanlige folk denne sesongen, kanskje derfor det oppfattes som mer kjedelig. Men det har vært mange som var pene (ble klagd masse på utseendet ifjor) og mange som har vært oppegående nok til å snakke godt for seg, diskutere, forstå spillet til en viss grad osv. De har jo forsøkt å spille men i mange tilfeller har produksjonen ødelagt alt. Og det å bli godt likt av alle og ha en partner som vil gjøre alt for deg ER jo en del av spillet, så man bør ikke være så negativ til de som klarer det.

Jeg synes det største problemet er at det vises så mye tull, fyll, skuespill og greier, og masse fokus på at folk har sex, så man ikke får se noen samtaler mellom deltakere. Det har også vært veldig mye gjenbruk i år, men helt i begynnelsen sendte de jo ut en hel bunch som kunne vært morsomme, feks han Kevin-fyren. Jeg ønsker meg også Pandoras med spørsmål, bedre dates, og flere oppdrag der man må gjøre noe vanskelig for å få makt.

Anonymous poster hash: e6286...7db
  • Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Merker at hele rammen rundt, tvister osv, har vært veldig barnslig denne sesongen. Mulig at det er flest 14-åringer som ser på og at de derfor har forsøkt å treffe dem? På samme tid har de jo temaer som kun folk over 25 forstår (pga referansene, deltakerene skjønte jo ca. ingen referanser hele sesongen)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Syns alle her i tråden burde skrive en epost til produksjonen og legge ved link til denne tråden, så kanskje de forstår hvor dårlig PH har blitt!!

Endret av Sitronmelis
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Husker dere sesongen der Lene og Nanna var? Og Margrethe?

DET var drama det! Herlighet.

Anonymous poster hash: 5a64d...6ca
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er overrasket over hvor kort hukommelse folk har. Det er sesonger som hra vært kjedeligere enn denne, og den ifjor hatet jo alle da den gikk? Hver sesong sier folk "åh, værste hittil". Forrige sesong, samt sesongen der Madelen vant (ses3?) feks var så snorkende kjedelige at jeg sluttet å se halvveis og så så litt på slutten igjen. Ifjor ble også Ann Mariell kraftig favorisert av produksjonen, likevel elsker alle her henne. Greit, finalen ifjor var bra, men resten av sesongen var veldig rar med mye som var kjedelig og mange veldig rare folk.

Det har jo vært veldig vanlige folk denne sesongen, kanskje derfor det oppfattes som mer kjedelig. Men det har vært mange som var pene (ble klagd masse på utseendet ifjor) og mange som har vært oppegående nok til å snakke godt for seg, diskutere, forstå spillet til en viss grad osv. De har jo forsøkt å spille men i mange tilfeller har produksjonen ødelagt alt. Og det å bli godt likt av alle og ha en partner som vil gjøre alt for deg ER jo en del av spillet, så man bør ikke være så negativ til de som klarer det.

Jeg synes det største problemet er at det vises så mye tull, fyll, skuespill og greier, og masse fokus på at folk har sex, så man ikke får se noen samtaler mellom deltakere. Det har også vært veldig mye gjenbruk i år, men helt i begynnelsen sendte de jo ut en hel bunch som kunne vært morsomme, feks han Kevin-fyren. Jeg ønsker meg også Pandoras med spørsmål, bedre dates, og flere oppdrag der man må gjøre noe vanskelig for å få makt.

Jeg synes sesong 3 var den kjedeligste av alle sammen. Der ville jo ingen spille og alle var BFF. Det var en snorke sesong!

Denne sesongen får en 2 plass.

Skrevet

Skamkjedelig finale og kjedelig sesong. SKUFFET

• Liker 1
Skrevet

CF og sara spilte sammen, lagde avtaler, CF slapp kulen for å få Elin, og da mener jeg han ''skylte'' sara stemmen. De holdt jo sammen veeldig sterkt og lenge, og Sara hjalp CF gjennom. Så mener CF at Pierre og Martine var verdigere vinnere. Hvorfor? Fordi de var kjærestepar?.. Elin også. Sara hjalp hun når hun mistet motet og bare ville hjem. Og alle andre ville ha hun ut, inkludert isdronningen. Men hun og ga stemmen til de. På grunn av det er koselig med et kjærlighetshotell, og at kjærligheten skal vinne. Noe slik.

Teit

Sååååååååå utrolig enig! Skjønner virkelig ikke hvordan CF og Elin kunne gi stemmene sine til P/M. Latterlig

• Liker 5
Skrevet

Synes deltakerne burde fått face/instaforbud før finalen. De røper alt for mye

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjære PH produksjon:

- Inn med spørsmål på Pandoras igjen! Vi vil ha DRAMA og INTRIGER.

- Når en person ryker ut, så er de ute for godt! Da betyr backstabbing mer. Igjen: Vi vil ha DRAMA og INTRIGER.

- Mange flere nye deltakere, det er spennende med ferskt blod i gjengen!

- Ikke del ut idiotiske makter som ikke betyr noe. Eksempel:

Christer som skulle utdele en grusom straff som viste seg å være noe så idiotisk som at Audun skulle gå i kostymet sitt.

Deltakerne får makt til å sende ut noen, og så kommer de inn uka (dagen) etterpå. Da føles det ut som vi har sløst en uke på Paradise.

Deltakerne kan, ved å fortelle et jævla dårlig eventyr, få makt som i praksis er en vetorett til å sende ut hvem faen de vil i parseremonien. Da er det ikke noe poeng å spille lenger, og det er bare uthaling av en forutsigbar prosess (alle skjønte at Martine ville sende ut Fredrik, vi trengte ikke to episoder + en parseremoni for å finne ut av det).

Det må LØNNE seg å spille og skape relasjoner. Idiotisk at selv om du har blitt valgt av din partner, og til og med har back up partnere så kan noen sende deg ut i parseremoni fordi de har fått en alt for stor makt.

- Det som ER interessant med parseremoniene er jo å se deltakerne springe rundt for å prøve å sikre seg partner, eventuelt legge planer for å få andre ut. Dere ødelegger ALT dette ved at uansett hva som skjer så skal én deltaker velge hvem de vil til å ryke. Bare dropp hele seremonien da, om dere skal drite så jævlig i det likevel.

- OM deltakerne skal få makt, så bør det være på grunn av et oppdrag - gjerne hemmelig - som de har klart å fullføre! Da har det både underholdningsverdi, OG de har fortjent det.

Og til slutt: DET ER TOTALT UINTERESSANT for oss seere at deltakerne skal lage idiotiske skuespill, fortelling, gå i kostymer som ikke har noe poeng. Herregud, fokuser heller på spilling og manipulering, det er det PH skal handle om!

Skrev en mail til TV3 og tok med punktene du lister opp her. La til i tillegg at det har vært en merkbar favorisering av deltakere (P og M) og klagde på at straffen til Audun under parsermonien var heller en straff mot finalistene enn mot Audun. Måtte også legge til at det var latterlig at de ikke straffet Martine osv.

Lurer på om de svarer på det her :)

Endret av Alex Turner
  • Liker 7
Skrevet

Når starter påmeldingen til den nye PH sesongen?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som fikk med seg at Triana sa at Pierre og Martine forlot hotellet "150kr rikere" igår? Hahaha

Anonymous poster hash: 9d8ea...e74

• Liker 3
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Synes deltakerne burde fått face/instaforbud før finalen. De røper alt for mye

Jeg vet! Ikke så vanskelig å skjønne at Audun kom inn igjen siden han hintet SÅ mye på Instagram profilen sin. Heller ikke vanskelig å skjønne at Mads røyk ut tidlig når vi fikk se når han var aktiv på sosiale medier igjen.

Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Skrev en mail til TV3 og tok med punktene du lister opp her. La til i tillegg at det har vært en merkbar favorisering av deltakere (P og M) og klagde på at straffen til Audun under parsermonien var heller en straff mot finalistene enn mot Audun. Måtte også legge til at det var latterlig at de ikke straffet Martine osv.

Lurer på om de svarer på det her :)

Du må gi oss tilbakemelding hvis de svarer. Må si jeg er meget spent på hva de vil svare!

Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet (endret)

Spurte du om det fikk konsekvenser for Martine at hun klappa til Pierre, og hva slags konsekvenser det i så fall var?

Nei dessverre, men regner med de skriver det i svaret fordi jeg nevnte det, men man vet jo aldri.. Tenker også at hvis det hadde vært konsekvenser burde de vel vist det på TV, og hvis det var noen konsekvenser så var de tydeligvis ubetydelige i forhold til spillet.

Endret av Alex Turner
Skrevet

Du må gi oss tilbakemelding hvis de svarer. Må si jeg er meget spent på hva de vil svare!

Det skal jeg! Har egentlig veldig lave forventninger til hva de blir å svare for å være ærlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...