Gå til innhold

Paradise hotel uten spoilers!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

håper sara e kommer inn igjen neste år

Anonymous poster hash: ccca3...cd4
  • Liker 4
Gjest LilleTusenfryd
Skrevet

Ble sykt skuffet over at Martine og Pierre vant hvertfall. Pierre synes jeg er en skjønn gutt, men hun Martine har irritert meg grønn siden hun selv kronet seg som "Dronningen" av Paradise Hotel, og hun og Isabel var ufine mot alt og alle. Hun virker som en bortskjemt drittunge som får alt hun peker på - og nettopp derfor irriterer det meg at hun fikk dette.. OGSÅ.

• Liker 10
Skrevet

Harald har røket ut 1 gang og blitt sent inn igjen av produksjon. Sara var fra start og ble aldri sent inn igjen av produksjon, men av spillerne. Hun har også styrt og spilt mye. Harald spilte også. Altså ikke badeferie.

Pierre…Da han røk ut lagde PH en superklein anonymous video. Som bare gjorde meg helt forvirret. Tydelig favoriserte han og la opp til at han skulle vinne.

Martine røk ut 1 gang og produksjon sendte henne inn.

CF og sara spilte sammen, lagde avtaler, CF slapp kulen for å få Elin, og da mener jeg han ''skylte'' sara stemmen. De holdt jo sammen veeldig sterkt og lenge, og Sara hjalp CF gjennom. Så mener CF at Pierre og Martine var verdigere vinnere. Hvorfor? Fordi de var kjærestepar?.. Elin også. Sara hjalp hun når hun mistet motet og bare ville hjem. Og alle andre ville ha hun ut, inkludert isdronningen. Men hun og ga stemmen til de. På grunn av det er koselig med et kjærlighetshotell, og at kjærligheten skal vinne. Noe slik.

Teit

• Liker 15
Skrevet

Endelig fikk Martine straffen sin for å ha utøvd vold mot en annen deltaker på hotellet. Måtte bare vente til at Audun brukte vold også, slik at Martine (og Pierre) mistet en stemme i finalen...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

150.000 er ikke verdt noe i forhold til ryktet de har fått av å være på PH. Tror ikke de kan forvente å få seg noen seriøse jobber i fremtiden. De snakker om at dette er den største opplevelsen de har hatt? Syns det å melde seg på PH er det dummeste man kan gjøre. Ja hadde summen hvert 1 million så hadde det hvert annerledes, men 150.000 er ikke kompensasjon for noe annet enn at de kanskje har hatt 3 mnd jobbfri.

Men igjen man ser jo hvem som er med på PH å skjønner fort at dem ikke tenker på konsekvensene. Hadde jeg hvert PH hadde jeg latt summen forbli 300.000 :P folk er dumme nok til å melde seg på uansett. 300.000 for 5 år siden var verdt mer enn i dag :P jeg hadde tapt penger om jeg så vant PH. Hvis jeg hadde tatt 300.000 selv så kanskje, men 150.000 er nesten 3-4 mnd lønnet arbeid for mange.

Nå er jeg usikker på om Martine fikk en straff, men hvis ikke hvordan er det da riktig at Audun blir straffet for samme slaget Martine gjorde 4-8 ganger mot Pierre ?

Anonymous poster hash: 97195...b30

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om cf valgte P og M fordi han ikke synes Harald fortjente det. Han snakket jo om det.

Anonymous poster hash: b95b2...b60

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg lurer virkelig på hvorfor Pandoras, hemmelige oppdrag (Linn sitt teller ikke), ordentlig og separat Mr. og Ms. Paradise-konkurranse etc. har blitt borte. Det er jo dette som er noe av det beste med Paradise.

Og temauke HVER uke er ikke særlig gøy.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor de tror det er så himla gøy med gjenbruk av deltakerne. Vi vil ha NYE deltakere. I dag var alle finalistene deltakere som kom inn første dagen. Alle har også vært ute en gang.

Jeg er bare lykkelig over at Isabell aldri dukket opp igjen. Det var vel det eneste positive med sesongen.

Anonymous poster hash: d6b99...adf

Nye produksjons folk som har tatt over og tror dette er så gøy.

Anonymous poster hash: b354e...6ce

• Liker 3
Gjest Blue Ivy.
Skrevet

Nå har jeg fått sett finalen. Før det fikk jeg se noen bilder fra finalefesten hvor Martine hadde på seg en lang kjole med diamanter og greier, mens Sara hadde bare på seg en helt vanlig litt kjedelig kjole. Da var jeg sikker på P&M ville vinne. Jeg er fornøyd med at de vant, men Pierre kunne godt ha sluppet den kula for spenningens skyld.

Hadde CF og Elin gått til Harald og Sara hadde jo de vunnet. Skjønner ingenting. Begrunnelsen til de var jo helt dust "de har holdt sammen så lenge" Må være kjipt for Sara når sin bestevenninne der inne svikter henne. Den så jeg virkelig ikke komme. Tenkte bare "Hva faen?"

Ellers måtte jeg se det klippet igjen der Harald slipper kula. Snakk om steinansikt da. :sjokkert: Tror ikke han brydde seg noen ting. At han holdt kula så lenge var vel bare for å gjøre at hun følte seg enda mer trygg. Hun burde ha beholdt John :P

Alt i alt, så har dette vært en kjedelig sesong med teite temauker, lite twister og utfordringer, gjenbruk av 50% av alle deltakerne, Pandoras uten spørsmål osv. Elendige greier. Tviler på jeg gidder å se neste sesong. Snakk om å kaste bort tiden sin i 2 måneder. Takk Tv3. Dere har herved ødelagt et av mine favoritt program!!

Gjest Blubberella
Skrevet

En siste ting jeg ville innført: Jeg ville ikke tolerert vold, uansett kjønn! Usikker på om jeg ville innført automatisk utkastelse. I Martine/Pierre saken ville jeg kanskje heller gitt henne straff i form av at hun ikke kunne få fordeler på noen uker.

Akkurat det der irriterte meg grenseløst. Helt latterlig at Audun skulle straffes mens Martine skulle skånes. Mulig de hadde Auduns fadese fra i fjor på premierefesten friskt i minne, men ellers finnes det ingen unnskyldning for hvorfor det skal godtas at jenter slår i fylla mens gutter må straffes. Regel er regel mener jeg. Men så lenge man er favoritt i PH så slipper man tydeligvis glatt unna.

Kjenner fremdeles at jeg er litt snurt for at Martine vant. Hun har vært så kjepphøy hele veien at jeg føler bare seieren hennes var som en bortskjemt unge som får alt det hun peker på. En positiv ting med at PH er over er at vi slipper å høre "Fy faaaaaan!" hver dag. Og knirkestemmen... Tror det er greit det er over for denne gang :P

• Liker 9
Skrevet

Heldigvis har paradise hotel Danmark begynt på Viaplay 😃 I løpet av første uka har det skjedd mer enn på halve sesongen av den norske 🙊

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det der irriterte meg grenseløst. Helt latterlig at Audun skulle straffes mens Martine skulle skånes. Mulig de hadde Auduns fadese fra i fjor på premierefesten friskt i minne, men ellers finnes det ingen unnskyldning for hvorfor det skal godtas at jenter slår i fylla mens gutter må straffes. Regel er regel mener jeg. Men så lenge man er favoritt i PH så slipper man tydeligvis glatt unna.

Kjenner fremdeles at jeg er litt snurt for at Martine vant. Hun har vært så kjepphøy hele veien at jeg føler bare seieren hennes var som en bortskjemt unge som får alt det hun peker på. En positiv ting med at PH er over er at vi slipper å høre "Fy faaaaaan!" hver dag. Og knirkestemmen... Tror det er greit det er over for denne gang :P

Var like irriterende når Sara hele tiden sa "fyyyy faaaaen" eller "du køddååå me meei" Urk.

• Liker 7
Gjest Blubberella
Skrevet

Var like irriterende når Sara hele tiden sa "fyyyy faaaaen" eller "du køddååå me meei" Urk.

Ikke for meg for jeg likte Sara :nigo:

• Liker 6
Gjest Tekola
Skrevet

Ryddet for spekulasjoner, ryktespredning, latterliggjøring, persondebatt og svar til dette.

Tekola, admin.

AnonymBruker
Skrevet

For en kjedelig sesong! Håper neste sesong blir bedre og at ingen blir favorisert av produksjonen som Martine og Pierre har blitt i år. Håper også at det blir mindre tull i episodene og at det heller handler om hva som faktisk skjer på hotellet og ikke produksjonens dårlige humor innslag. Vida Lill kan godt slutte å jobbe med Paradise for hun er oppbrukt nå og jeg synes ikke hun er morsom, ikke litt en gang......

Anonymous poster hash: da2c0...621
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Kjære PH produksjon:

- Inn med spørsmål på Pandoras igjen! Vi vil ha DRAMA og INTRIGER.

- Når en person ryker ut, så er de ute for godt! Da betyr backstabbing mer. Igjen: Vi vil ha DRAMA og INTRIGER.

- Mange flere nye deltakere, det er spennende med ferskt blod i gjengen!

- Ikke del ut idiotiske makter som ikke betyr noe. Eksempel:
Christer som skulle utdele en grusom straff som viste seg å være noe så idiotisk som at Audun skulle gå i kostymet sitt.
Deltakerne får makt til å sende ut noen, og så kommer de inn uka (dagen) etterpå. Da føles det ut som vi har sløst en uke på Paradise.
Deltakerne kan, ved å fortelle et jævla dårlig eventyr, få makt som i praksis er en vetorett til å sende ut hvem faen de vil i parseremonien. Da er det ikke noe poeng å spille lenger, og det er bare uthaling av en forutsigbar prosess (alle skjønte at Martine ville sende ut Fredrik, vi trengte ikke to episoder + en parseremoni for å finne ut av det).
Det må LØNNE seg å spille og skape relasjoner. Idiotisk at selv om du har blitt valgt av din partner, og til og med har back up partnere så kan noen sende deg ut i parseremoni fordi de har fått en alt for stor makt.

- Det som ER interessant med parseremoniene er jo å se deltakerne springe rundt for å prøve å sikre seg partner, eventuelt legge planer for å få andre ut. Dere ødelegger ALT dette ved at uansett hva som skjer så skal én deltaker velge hvem de vil til å ryke. Bare dropp hele seremonien da, om dere skal drite så jævlig i det likevel.
- OM deltakerne skal få makt, så bør det være på grunn av et oppdrag - gjerne hemmelig - som de har klart å fullføre! Da har det både underholdningsverdi, OG de har fortjent det.

Og til slutt: DET ER TOTALT UINTERESSANT for oss seere at deltakerne skal lage idiotiske skuespill, fortelling, gå i kostymer som ikke har noe poeng. Herregud, fokuser heller på spilling og manipulering, det er det PH skal handle om!

Endret av Amananas
  • Liker 22
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nye produksjons folk som har tatt over og tror dette er så gøy.

Ja, også den krampeaktige humoren til Vida og Rasmus. DET er jeg glad jeg slipper å se mer av for nå.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for meg for jeg likte Sara :nigo:

Så du synes det kun er irriterende når Martine sier fyyy faaen, men ikke Sara? :fnise:

Anonymous poster hash: 3406d...95b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjære PH produksjon:

- Inn med spørsmål på Pandoras igjen! Vi vil ha DRAMA og INTRIGER.

- Når en person ryker ut, så er de ute for godt! Da betyr backstabbing mer. Igjen: Vi vil ha DRAMA og INTRIGER.

- Mange flere nye deltakere, det er spennende med ferskt blod i gjengen!

- Ikke del ut idiotiske makter som ikke betyr noe. Eksempel:

Christer som skulle utdele en grusom straff som viste seg å være noe så idiotisk som at Audun skulle gå i kostymet sitt.

Deltakerne får makt til å sende ut noen, og så kommer de inn uka (dagen) etterpå. Da føles det ut som vi har sløst en uke på Paradise.

Deltakerne kan, ved å fortelle et jævla dårlig eventyr, få makt som i praksis er en vetorett til å sende ut hvem faen de vil i parseremonien. Da er det ikke noe poeng å spille lenger, og det er bare uthaling av en forutsigbar prosess (alle skjønte at Martine ville sende ut Fredrik, vi trengte ikke to episoder + en parseremoni for å finne ut av det).

Det må LØNNE seg å spille og skape relasjoner. Idiotisk at selv om du har blitt valgt av din partner, og til og med har back up partnere så kan noen sende deg ut i parseremoni fordi de har fått en alt for stor makt.

- Det som ER interessant med parseremoniene er jo å se deltakerne springe rundt for å prøve å sikre seg partner, eventuelt legge planer for å få andre ut. Dere ødelegger ALT dette ved at uansett hva som skjer så skal én deltaker velge hvem de vil til å ryke. Bare dropp hele seremonien da, om dere skal drite så jævlig i det likevel.

- OM deltakerne skal få makt, så bør det være på grunn av et oppdrag - gjerne hemmelig - som de har klart å fullføre! Da har det både underholdningsverdi, OG de har fortjent det.

Og til slutt: DET ER TOTALT UINTERESSANT for oss seere at deltakerne skal lage idiotiske skuespill, fortelling, gå i kostymer som ikke har noe poeng. Herregud, fokuser heller på spilling og manipulering, det er det PH skal handle om!

Send dette til Tv3 heller :)

Anonymous poster hash: 3406d...95b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Harald har røket ut 1 gang og blitt sent inn igjen av produksjon. Sara var fra start og ble aldri sent inn igjen av produksjon, men av spillerne. Hun har også styrt og spilt mye. Harald spilte også. Altså ikke badeferie.

Pierre…Da han røk ut lagde PH en superklein anonymous video. Som bare gjorde meg helt forvirret. Tydelig favoriserte han og la opp til at han skulle vinne.

Martine røk ut 1 gang og produksjon sendte henne inn.

CF og sara spilte sammen, lagde avtaler, CF slapp kulen for å få Elin, og da mener jeg han ''skylte'' sara stemmen. De holdt jo sammen veeldig sterkt og lenge, og Sara hjalp CF gjennom. Så mener CF at Pierre og Martine var verdigere vinnere. Hvorfor? Fordi de var kjærestepar?.. Elin også. Sara hjalp hun når hun mistet motet og bare ville hjem. Og alle andre ville ha hun ut, inkludert isdronningen. Men hun og ga stemmen til de. På grunn av det er koselig med et kjærlighetshotell, og at kjærligheten skal vinne. Noe slik.

Teit

Ja, hva i alle dager var det med den anonymous-videoen? Dette er noe jeg ikke forstår... Skikkelig rart og pinlig.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Haha litt morsomt at Kevin heller gikk til Sara og Harald pga hva som skjedde på festen. For en trassig liten unge :fnise: "Pierre og Martine sitter bare å gjesper. Nå gidder jeg ikke å stemme på de likevel:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...