AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Hei! har nettopp begynt på synfase etter 4-5 år med microgynon.. Hadde uregelmessig mens og legen mente jeg trengte mer hormoner eller " sterkere" pille. Er kjempeskeptisk til dette for jeg var egentlig meget fornøyd me microgynon.. Så nårtid kan jeg begynne å se bivirkningen av synfase?? Anonymous poster hash: 76760...837
Brukerfeil Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Jeg har brukt begge to. Jeg begynte med synfase når jeg var 14(!) år pga menssmerter, og byttet til microgynon i 2013. Uansett, jeg måtte bytte fra microgynon til synfase ifjor igjen pga uregelmessig mens med microgynon! Mensen for meg med microgynon kunne vare i en mnd og bli borte i noen dager, og så tilbake igjen... Men så begynte jeg på nytt med synfase, og etter 2-3 uker synes jeg det ble orden på sakene Men når du kan begynne å se bivirkningene, er vanskelig å si.. Det er forskjellig fra person til person, men står vel i bruksanvisningen? Innbiller meg at jeg hørte/leste 2-3 mnd. Endret 9. mars 2015 av Brukerfeil
Colorama Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Hei! Jeg har gått på fem forskjellige p-piller (med den jeg går på idag), og jeg vil påstå at det tar minst noen uker før du ser virkningen. På en av pillene blødde jeg i flere uker, og på alle bortsettfra den jeg går på nå så har jeg hatt uregelmessig mens/mellomblødninger i ca 3 måneder etter start. Du må bare se det an, kanskje du er heldig og slipper uregelmessig mens osv. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå