AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #1 Skrevet 9. mars 2015 Har ligget i sofa en stund, og slapper av. Jeg kjente pulsen min godt, så jeg bestemte meg for å finne ut hvor høy puls jeg egentlig hadde... 100 i minuttet! Det er jo utrolig mye... Jeg drakk en kaffe og spiste en pose godteri for et par timer siden. Vet ikke om det har noe å si... Skjønner ikke hva det kan være. Anonymous poster hash: 44a71...d72
tørkestativ Skrevet 9. mars 2015 #2 Skrevet 9. mars 2015 min har vært på 107. normalt skal den vel være et sted mellom 62-87 ca. pluss, minus. Når du drikker koffein jobber hjertet fortere. kan være det. mål pulsen på ny om en stund. tror ikke den vil være like høy da 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #3 Skrevet 9. mars 2015 Har ligget i sofa en stund, og slapper av. Jeg kjente pulsen min godt, så jeg bestemte meg for å finne ut hvor høy puls jeg egentlig hadde... 100 i minuttet! Det er jo utrolig mye... Jeg drakk en kaffe og spiste en pose godteri for et par timer siden. Vet ikke om det har noe å si... Skjønner ikke hva det kan være. Anonymous poster hash: 44a71...d72 Jeg får høy puls av sukker. Kanskje du gjør det også? Anonymous poster hash: efbe9...cd7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2015 #4 Skrevet 9. mars 2015 min har vært på 107. normalt skal den vel være et sted mellom 62-87 ca. pluss, minus. Når du drikker koffein jobber hjertet fortere. kan være det. mål pulsen på ny om en stund. tror ikke den vil være like høy da Jeg får høy puls av sukker. Kanskje du gjør det også? Anonymous poster hash: efbe9...cd7 Kanskje det... Nå er den gått ned til 82. Anonymous poster hash: 44a71...d72
Maximillian Cohen Skrevet 9. mars 2015 #5 Skrevet 9. mars 2015 (endret) Dette er feil fremgangsmåte for å måle hvilepuls. Det du har målt er pulsen, slik den var der og da, noe som er veldig vanskelig å sammenligne med noe som helst annet. Endret 9. mars 2015 av Maximillian Cohen
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Hvilepulsen er mest korrekt om du tar den rett etter du har våknet. Anonymous poster hash: 1be64...308
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå