Gå til innhold

Hvilepulsen min er på 100

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ligget i sofa en stund, og slapper av. Jeg kjente pulsen min godt, så jeg bestemte meg for å finne ut hvor høy puls jeg egentlig hadde... 100 i minuttet! Det er jo utrolig mye... Jeg drakk en kaffe og spiste en pose godteri for et par timer siden. Vet ikke om det har noe å si...

Skjønner ikke hva det kan være.

Anonymous poster hash: 44a71...d72
Videoannonse
Annonse
Skrevet

min har vært på 107. normalt skal den vel være et sted mellom 62-87 ca. pluss, minus.

Når du drikker koffein jobber hjertet fortere. kan være det. mål pulsen på ny om en stund. tror ikke den vil være like høy da :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ligget i sofa en stund, og slapper av. Jeg kjente pulsen min godt, så jeg bestemte meg for å finne ut hvor høy puls jeg egentlig hadde... 100 i minuttet! Det er jo utrolig mye... Jeg drakk en kaffe og spiste en pose godteri for et par timer siden. Vet ikke om det har noe å si...

Skjønner ikke hva det kan være.

Jeg får høy puls av sukker. Kanskje du gjør det også?

Anonymous poster hash: efbe9...cd7

AnonymBruker
Skrevet

min har vært på 107. normalt skal den vel være et sted mellom 62-87 ca. pluss, minus.

Når du drikker koffein jobber hjertet fortere. kan være det. mål pulsen på ny om en stund. tror ikke den vil være like høy da :)

Jeg får høy puls av sukker. Kanskje du gjør det også?

Anonymous poster hash: efbe9...cd7

Kanskje det... Nå er den gått ned til 82. :)

Skrevet (endret)

Dette er feil fremgangsmåte for å måle hvilepuls. Det du har målt er pulsen, slik den var der og da, noe som er veldig vanskelig å sammenligne med noe som helst annet.

Endret av Maximillian Cohen
AnonymBruker
Skrevet

Hvilepulsen er mest korrekt om du tar den rett etter du har våknet.

Anonymous poster hash: 1be64...308

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...