TinaEmilie98 Skrevet 18. mars 2015 Forfatter #21 Del Skrevet 18. mars 2015 utrolig unødvendig kommentar, folk kan gå i akkurat det de føler for! og jeg syntes at alle som bærer klærne sine med stolthet, kler de, og ser bra ut! Takk! Jeg liker å kle meg som andre jenter på min alder, selvom jeg har noen kilo ekstra! Og skammer meg ikke over kroppen min! Bærer den og klærne mine med stolthet! Har aldri tenkt at jeg ikke kan gå i et plagg fordi jeg er kraftig. Liker jeg det, og får det på meg, så går jeg i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sara-ellis Skrevet 18. mars 2015 #22 Del Skrevet 18. mars 2015 2XU har en tabell på sine nettsider som beregner størrelse etter høyde og vekt. Den er lett å forstå seg på. Jeg liker tightsen godt, det eneste jeg har å utsette på den er at den er litt lav i livet. Men jeg tror de har fått inn en modell med høyere liv nå. På nettet har du 14-dagers returrett, jeg bestilte min hos x-life.no :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå