Gå til innhold

2XU-tights i stor størrelse?


TinaEmilie98

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan 2XU-tights er i størrelsen? Og om det er mulig i få tak i dem i store størrelser? I såfall hvor?

Alle jentene i klassen har sånne, og jeg har så lyst på det jeg og! Men jeg har ikke turt å prøve/kjøpe, tilfelle de ikke passer meg... :( Jeg er 164cm og veier 112kg, så jeg er ganske kraftig, og bruker normalt ca. str. 46-48 i bukser.

post-90722-0-09192000-1425925534_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saxofon

Stikk innom en sportsbutikk og spør om de kan bestille str 2XL til deg. Prøv midrise versjonen, den er litt høyere i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for at den ikke skal passe da... Litt flaut å stå i butikken å prøve hvis de har bestilt til meg, også passer den ikke!

Noen som vet hvordan de er i størrelsen? Er det mye strech, som i vanlige tights?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

Er redd for at den ikke skal passe da... Litt flaut å stå i butikken å prøve hvis de har bestilt til meg, også passer den ikke!

Noen som vet hvordan de er i størrelsen? Er det mye strech, som i vanlige tights?

Spør selger om du plikter å kjøpe før de bestiller. De blir fort gjennomsiktige og XL blir for lite til deg. En løsning er å ha en vanlig tights under hvis du bare skal gå med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for at den ikke skal passe da... Litt flaut å stå i butikken å prøve hvis de har bestilt til meg, også passer den ikke!

Noen som vet hvordan de er i størrelsen? Er det mye strech, som i vanlige tights?

Det er kompresjonstights. Jeg pleier å bruke XS og av og til S i bukser, og har S i 2XU tightsen. Det er ikke noe stetch i den. Det skal det heller ikke være fordi de skal gi godt blodomløp og raskere restutisjon. Om du ikke trener mye er det egentlig ikke nødvendig med kompresjonstights. Du kan fint bruke vanlig tights eller joggebukse. Jeg gjør det når jeg ikke hardtrener.

Anonymous poster hash: bd14c...1c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså......overvektige burde ikke gå i tights. Det er svært, svært uflatterende (det ser man hver dag på ungdommen, de kommer til å gremmes når de blir eldre). At du ikke heller prøver å finne noen fine treningsbukser som kler kroppen din bedre? Mere behagelig å gå i er det å



Anonymous poster hash: f1ba2...76f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså......overvektige burde ikke gå i tights. Det er svært, svært uflatterende (det ser man hver dag på ungdommen, de kommer til å gremmes når de blir eldre). At du ikke heller prøver å finne noen fine treningsbukser som kler kroppen din bedre? Mere behagelig å gå i er det å

Anonymous poster hash: f1ba2...76f

Blir trist av å lese en sånn kommentar. Det er neppe gamle jenta som spør :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir trist av å lese en sånn kommentar. Det er neppe gamle jenta som spør :(

Enig!

Synes TS skal få gå i det hun vil!

Anonymous poster hash: dddf7...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Altså......overvektige burde ikke gå i tights. Det er svært, svært uflatterende (det ser man hver dag på ungdommen, de kommer til å gremmes når de blir eldre). At du ikke heller prøver å finne noen fine treningsbukser som kler kroppen din bedre? Mere behagelig å gå i er det å

Anonymous poster hash: f1ba2...76f

Virkelig trist at du ser verden så svart hvitt! Er selv overvektig og bruker tights, masse! Kan virkelig ikke si noen har sagt det ser ufflaterende ut. Du må også tenke på de som leser det du skriver, for en sårbar sjel kan dette i verste fall utløse spiseforstyrrelser. Jeg synes ikke det er mer behagelig å trene i en vanlig joggebukse, da er tightsen best. Og nei, jeg er ikke spesielt ung, snart 30.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig trist at du ser verden så svart hvitt! Er selv overvektig og bruker tights, masse! Kan virkelig ikke si noen har sagt det ser ufflaterende ut. Du må også tenke på de som leser det du skriver, for en sårbar sjel kan dette i verste fall utløse spiseforstyrrelser. Jeg synes ikke det er mer behagelig å trene i en vanlig joggebukse, da er tightsen best. Og nei, jeg er ikke spesielt ung, snart 30.

Jeg synes ikke det er uflatterende!

Anonymous poster hash: dddf7...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså......overvektige burde ikke gå i tights. Det er svært, svært uflatterende (det ser man hver dag på ungdommen, de kommer til å gremmes når de blir eldre). At du ikke heller prøver å finne noen fine treningsbukser som kler kroppen din bedre? Mere behagelig å gå i er det å

Anonymous poster hash: f1ba2...76f

Kan ikke se at noen spurte om din mening?

Anonymous poster hash: 14450...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Jeg synes ikke det er uflatterende!

Anonymous poster hash: dddf7...e18

Er du samme ab? Nei, jeg synes folk skal få gå i hva de vil, men jeg synes også vi andre skal være forsiktige med slike kommentarer fordi vi ikke vet hvor sårbare de som spør er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2XU'ene har en litt annerledes størrelsestabell enn vanlig; str. regnes ut ifra høyde og vekt. Str. XXL er ca 110 kg. Men vet du hva? De tightsene suger maks! Jeg har to selv og de sklir ned, veldig trange, er veldig gjennomsitkige, altfor dyre og den kompresjonseffekten merker jeg ingenting til. Det finnes mange andre fine tights! :)



Anonymous poster hash: 14450...b22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du samme ab? Nei, jeg synes folk skal få gå i hva de vil, men jeg synes også vi andre skal være forsiktige med slike kommentarer fordi vi ikke vet hvor sårbare de som spør er..

Nei, jeg ville bare dele hva jeg synes :)

Anonymous poster hash: dddf7...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Dersom du bestiller fra nettet kan du prøve hjemme og sende tilbake om den ikke passer. :)



Anonymous poster hash: 14450...b22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Nei, jeg ville bare dele hva jeg synes :)

Anonymous poster hash: dddf7...e18

Da er vi enige :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså......overvektige burde ikke gå i tights. Det er svært, svært uflatterende (det ser man hver dag på ungdommen, de kommer til å gremmes når de blir eldre). At du ikke heller prøver å finne noen fine treningsbukser som kler kroppen din bedre? Mere behagelig å gå i er det å

Anonymous poster hash: f1ba2...76f

utrolig unødvendig kommentar, folk kan gå i akkurat det de føler for! og jeg syntes at alle som bærer klærne sine med stolthet, kler de, og ser bra ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kompresjonstights. Jeg pleier å bruke XS og av og til S i bukser, og har S i 2XU tightsen. Det er ikke noe stetch i den. Det skal det heller ikke være fordi de skal gi godt blodomløp og raskere restutisjon. Om du ikke trener mye er det egentlig ikke nødvendig med kompresjonstights. Du kan fint bruke vanlig tights eller joggebukse. Jeg gjør det når jeg ikke hardtrener.

Anonymous poster hash: bd14c...1c4

Oki! Men jeg trener ikke, så det er ikke derfor jeg skal ha dem! Bare bruke dem som vanlige tights, som alle gjør! Endret av TinaEmilie98
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså......overvektige burde ikke gå i tights. Det er svært, svært uflatterende (det ser man hver dag på ungdommen, de kommer til å gremmes når de blir eldre). At du ikke heller prøver å finne noen fine treningsbukser som kler kroppen din bedre? Mere behagelig å gå i er det å

Anonymous poster hash: f1ba2...76f

Ååå er så lei av alle som skal mene hva man kan gå i og ikke, bare for at man har noen kilo ekstra! Skal liksom moteklær være forbeholdt tynne jenter?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå er så lei av alle som skal mene hva man kan gå i og ikke, bare for at man har noen kilo ekstra! Skal liksom moteklær være forbeholdt tynne jenter?

Nei overhode ikke! Kjør på :) du blir sikkert fin! Har dessverre ingen erfaring med de fra 2XU så kan ikke gi deg råd ang hvordan de er på

Anonymous poster hash: dddf7...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...