Gå til innhold

Har lyst på ham hele tiden!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er i mellomfasen med en mann nå, og vi ses ganske ofte, men ikke hver dag. Greia er, at jeg føler meg som et "dyr" til tider! Jeg har lyst på sex hele tiden med denne mannen! ( ikke helt bokstavelig, men ikke langt unna. ) Jeg vet jo at menn sikkert ikke har noe i mot dette, men jeg syntes det er litt ille.. Liker ikke å føle meg slik så ofte, da jeg ikke vil virke "klengete." Så jeg prøver å tenke på andre ting når vi er sammen, men det er egentlig ganske frustrerende. Er det egentlig normalt? Vet man har mer lyst i starten enn etterhvert. Men selv når jeg ikke er med ham tenker jeg på det!

Så menn, er dette bare fint, burde jeg vise mine lyster? Eller dempe det slik jeg gjør nå?

Kvinner, er dette noe kjent?

Hilsen fortvilet forelsket. :fnise:

Anonymous poster hash: 27aa7...459
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Spiller vel ingen rolle hva menn her inne syns når det er han du er sammen med som du bør spørre.

Anonymous poster hash: 4ee61...7fd
AnonymBruker
Skrevet

Spiller vel ingen rolle hva menn her inne syns når det er han du er sammen med som du bør spørre.

Anonymous poster hash: 4ee61...7fd

Kan man vel da si om mange tråder.

Jo jeg vil høre hva menn syntes om dette. Alle menn er jo like! Dah. Nei, jeg er bare nysgjerrig, rett og slett. Og det hadde vært fint å høre andres meninger. Som jo vel er poenget med dette forumet.

Anonymous poster hash: 27aa7...459

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er "mellomfasen" blitt et offisielt begrep her på kg nå?

Anonymous poster hash: 8f483...be2
AnonymBruker
Skrevet

Er "mellomfasen" blitt et offisielt begrep her på kg nå?

Anonymous poster hash: 8f483...be2

Syns sluttfasen burde være et begrep som burde bli offisielt. Når noen har et problem, så burde svaret ikke være "dump h*n", men "beveg dere heller inn i sluttfasen".

Anonymous poster hash: ea220...026

AnonymBruker
Skrevet

Hva er "mellomfasen"?

Anonymous poster hash: 5a7d0...ca7
Skrevet

Tolker "mellomfasen" dithen at dere har hatt det moro sammen en stund, uten at dere har bestemt dere for å flytte sammen.

Hvis gubben er noenlunde normalt skrudd sammen, så er det et sikkerstikk å si at du blir kåt av å tenke på ham. Kos deg! :smoke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har akkurat samme problemstillingen :'D jeg holder igjen. Vet ikke hvorfor egentlig, men av og til kikker jeg på han og kjenner på følelsene, ser hvor flott han er, så vil jeg rett og slett ha han. Vi bor ikke sammen, men jeg er jo hodestups forelska da... ;) så du er ikke alene!

Skrevet

Kan du ikke bare nyte det da? Er ikke så ofte man utsettes for det. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...